Tja, vroeger kon je het zelf hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik eis een andere TT! Ik voelde me aangesproken
Als de werkgever er mee eens gaat (wederzijds goedvinden) dan heb je R op een U, als je aan de criteria voldoet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi. Ik heb vandaag op mijn werk bekend gemaakt dat ik over een paar weken weg ben. Tijd om iets anders te gaan doen, vond ik. Dus spoedig W-loos, gelukkig heb ik genoeg G gespaard, want ik betwijfel of ik R heb op een uitkering. Maar ja, doel is uiteraard om op korte termijn weer aan de slag te gaan.
Mijn contract loopt af en wordt niet verlengd. Veel keus heeft mijn werkgever dan ook niet meer natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:20 schreef sanger het volgende:
[..]
Als de werkgever er mee eens gaat (wederzijds goedvinden) dan heb je R op een U, als je aan de criteria voldoet.
Een klotezooi wil ik het niet noemen, maar ik zie er geen heil in er langer te blijven. Zoals gezegd kan ik best even zonder inkomen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:10 schreef Fogel het volgende:
Weg voordat je nieuw werk hebt? Was het zo'n klotezooi waar je nu werkt dan?
Waarom zie je geen heil? Het is je eerste baan na je studie toch?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Mijn contract loopt af en wordt niet verlengd. Veel keus heeft mijn werkgever dan ook niet meer natuurlijk.
[..]
Een klotezooi wil ik het niet noemen, maar ik zie er geen heil in er langer te blijven. Zoals gezegd kan ik best even zonder inkomen.
Dat klopt. Inhoud van de functie bevalt niet goed, heb niet het idee dat ik bij dit bedrijf veel door zal groeien, weinig begeleiding wanneer ik tegen problemen aanloop. Al met al na een half jaar de conclusie getrokken dat ik beter verder kan gaan kijken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom zie je geen heil? Het is je eerste baan na je studie toch?
He, het is weer gelukt om thuis te komen! Feli !quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:51 schreef Maharbal het volgende:
Groningen is zoals gezegd inderdaad een prima studentenstad. Weet niet hoe het met de ballerigheid in andere studentensteden zit, maar in Groningen kunnen ze er ook wat van. Veel studenten, maar inderdaad niet zo massaal als Amsterdam of iets dergelijks.
Jazeker, na 10 uur werken!quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:55 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
He, het is weer gelukt om thuis te komen! Feli !
Iesh integrazi.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:00 schreef JumpingJacky het volgende:
Voor een Pool schrijf je verrekte goed Nederlands trouwens.
Interessante fiscale vakken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jazeker, na 10 uur werken!
Reist toch prettiger met zo'n portemonnee op zak.
Nu ga ik maar weer 's studeren, morgen tentamen. Helaas kan ik niet - zoals de OP gebiedt - alles wegleggen.
Maar nog niet half zo goed als zijn stucwerk en z'n aspergesteekkwaliteiten!quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:00 schreef JumpingJacky het volgende:
Voor een Pool schrijf je verrekte goed Nederlands trouwens.
quote:
Helaas niet: Internationaal Privaatrecht. De 29e heb ik wel weer een fiscaal vak in de vorm van omzet- en overdrachtsbelasting (gigantisch veel overlap met een vak dat ik vorig jaar voor m'n 1e master heb gehaald, maar dat scheelt dus mooi weer in het leerwerk).quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Interessante fiscale vakken?
[..]
Maar nog niet half zo goed als zijn stucwerk en z'n aspergesteekkwaliteiten!
In de zomer hierheen komen, minimaal 100 NOK per uur vangen voor dat werk, als je erg goed bent tot 200NOKquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Helaas niet: Internationaal Privaatrecht. De 29e heb ik wel weer een fiscaal vak in de vorm van omzet- en overdrachtsbelasting (gigantisch veel overlap met een vak dat ik vorig jaar voor m'n 1e master heb gehaald, maar dat scheelt dus mooi weer in het leerwerk).
Verder heb ik de fiscale vakken van deze periode allemaal al netjes achter de rug en gehaald (Invorderingswet, AWR, Int. & Eur Tax Law, VPB/IB). Volgend semester diepgaandere vakken over winst, vpb ib en lb. Heb er zin in.
En je vergeet dat ik ook een mean strawberry-plucking machine ben.
Bij deze heb ik al een verblijfplaats geregeld zie ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
In de zomer hierheen komen, minimaal 100 NOK per uur vangen voor dat werk, als je erg goed bent tot 200NOK
Hier is nog plekquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Bij deze heb ik al een verblijfplaats geregeld zie ik.
15 maar? Het is verdomme zo'n 30 m2, kan makkelijk een man of 4-6 extra bij!Kunnen jullie het ook meteen mooi opknappen zodat de projectontwikkelaar nog meer geld kan vangen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:27 schreef Maharbal het volgende:
Looks cozy. Daar pas ik vast wel met 15 van mijn medelanders in.
Helaas wel ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
15 maar? Het is verdomme zo'n 30 m2, kan makkelijk een man of 4-6 extra bij!Kunnen jullie het ook meteen mooi opknappen zodat de projectontwikkelaar nog meer geld kan vangen.
Helaas zit in het bovenstaande een kern van waarheid
Zeker, ik gebruik ook af en toe iets in de geest van "altijd die verdomde buitenlanders" (en dat tegen mensen die weten dat ik niet Noors benquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Helaas wel ja.
Zelfspot/relativeren moet soms kunnen he.
Houten gebouw (gemaakt met hele balken).quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:47 schreef JumpingJacky het volgende:
Wat betekent "tømmerbygg"?
Nu ben ik toch nieuwsgierig, wat is dan een houten gebouw met halve balken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Houten gebouw (gemaakt met hele balken).
Een bouw-val.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nu ben ik toch nieuwsgierig, wat is dan een houten gebouw met halve balken?
Naja, het punt hier is dat de balken zo dik zijn dat het meteen de isolatie is. Bij moderne houten huizen heb je een laag met planken -dus geen balken- met daarachter windwerend materiaal, dan iets van platen, een laag isolatiemateriaal en weer iets van platen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:54 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nu ben ik toch nieuwsgierig, wat is dan een houten gebouw met halve balken?
En zo leer je weer 's wat anders.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naja, het punt hier is dat de balken zo dik zijn dat het meteen de isolatie is. Bij moderne houten huizen heb je een laag met planken -dus geen balken- met daarachter windwerend materiaal, dan iets van platen, een laag isolatiemateriaal en weer iets van platen.
Tja, traditionele bouwstijl versus nieuwe bouwmaterialen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En zo leer je weer 's wat anders.
als je contract afloopt en niet verlengd wordt heb je toch gewoon recht op uitkering? Of ben ik nou gek?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Mijn contract loopt af en wordt niet verlengd. Veel keus heeft mijn werkgever dan ook niet meer natuurlijk.
[..]
Een klotezooi wil ik het niet noemen, maar ik zie er geen heil in er langer te blijven. Zoals gezegd kan ik best even zonder inkomen.
ja gelukkig welquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:33 schreef Xcalibur het volgende:
Maar iedereen heeft het wel overleeft?
Inderdaad Nizno, complimenten.quote:
Daarom woon ik ook niet in de randstadquote:Op donderdag 21 januari 2010 07:40 schreef JumpingJacky het volgende:
Dus je hebt iemand geholpen die een epileptische aanval had, vervolgens dacht je dat je fiets gestolen was, maar die bleek uiteindelijk toch niet gestolen.
Als we in de randstad denken dat onze fiets gestolen is, dan is het dat in 99,9 % van de gevallen ook echt zo. En als hulpverleners iemand in nood proberen te helpen, worden ze vaak zelf ook nog mishandeld. Klinkt dus als een prima avond.
Ik woon in een stad aan de rand van de bewoonde wereldquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daarom woon ik ook niet in de randstad
grijnz bij jullie kennen ze het woord 'fiets' niet eens!quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik woon in een stad aan de rand van de bewoonde wereld
Leg eens uit, want ik snap hem weer eens nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:04 schreef ManAtWork het volgende:
r_one heeft zich versproken: hij is in werkelijkheid een zij!
maw denkt dat r1 zusje zegt tegen TS.. echter R1 zegt hoi zusje tegen de zus van TSquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:08 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Leg eens uit, want ik snap hem weer eens niet
Dat dacht ik ook, maar misschien zitten we er beiden naastquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
echter R1 zegt hoi zusje tegen de zus van TS
... en TS heeft een zusje dus zal r_one een vrouw zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
maw denkt leest dat r1 zusje zegt tegen TS..
Jullie denken teveel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:18 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar misschien zitten we er beiden naast
Toch een vreemde redenering. Je zou dan eerder denken dat r_one 2 zusjes heeft, te weten degene die daar postte en het zusje die van niks weten mocht.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:19 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
... en TS heeft een zusje dus zal r_one een vrouw zijn.
Zie je wel: je denkt teveel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:29 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Toch een vreemde redenering. Je zou dan eerder denken dat r_one 2 zusjes heeft, te weten degene die daar postte en het zusje die van niks weten mocht.
Kan zijn, maar het leidt wel tot de juiste uitkomstquote:
In jouw gedachtengang wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:49 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het leidt wel tot de juiste uitkomst
in de mijne ook.quote:
Gelukkig. Ben ik toch nog ergens de enige.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:04 schreef Nizno het volgende:
Dus jij bent de enige die denkt dat R1 een meisje is met 1 zusje hier.
Die zal echt niet gaan ontkennen dat ie een man is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:08 schreef JumpingJacky het volgende:
We wachten even op het verlossende antwoord van R1.
Dat denk ik ook niet, want ik heb tenslotte gelijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:27 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Die zal echt niet gaan ontkennen dat ie een man is.
Dat een verlossend antwoord van r_one kan komen, heb je gelijk in.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:40 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, want ik heb tenslotte gelijk
Je bent echt overal te vinden vandaagquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:46 schreef JumpingJacky het volgende:
Door de spanning zit ik zelfs in TRU te posten, zag ik
Ja, denk je even te helpen in DIG, word ik gelijk weer in de hoek geparkeerd....quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je bent echt overal te vinden vandaag
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn, Fogel en de zjnen hebben zowaar een unieke fietslift tot hun beschikkingquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:25 schreef Nizno het volgende:
grijnz bij jullie kennen ze het woord 'fiets' niet eens!
Maar ze noemen een fiets een sykkel of zo iets, dus Nizno heeft wel gelijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn, Fogel en de zjnen hebben zowaar een unieke fietslift tot hun beschikking
Koop een telefoonquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:45 schreef ManAtWork het volgende:
Hmmm, ligt Skype er nu uit?
Of ben ik de enige die geen verbinding kan krijgen met de server,...
[ afbeelding ]
Dat is waarschijnlijk de meest zinvolle opmerking in dit topic tot nu toequote:
Heb ik.quote:
Zou geen probleem moeten zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:50 schreef Xcalibur het volgende:
Misschien komt het omdat het onweert boven je hoofd?
Niet. De meest zinvolle opmerking zou de oplossing zijn. Of de oorzaak dan kan ik de oplossing zelf proberen te bedenken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:51 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk de meest zinvolle opmerking in dit topic tot nu toe
Ik ben dan ook gaan zoeken zodra ik vermoedde dat ik werkloos ging worden. Al had ik ook niet verwacht dat ik morgen al een gesprek zou hebben. Ik had al vernomen dat er erg veel sollicitaties binnen komen (inside information, heel praktisch), maar ik werd op de tweede werkdag na solliciteren al direct uitgenodigd.quote:
Dank je.quote:
Uiteraard, maar een deel komt vaak wel overeen, of is in ieder geval vergelijkbaar. Dus zeker niet altijd hetzelfde lijstje, maar gewoon geheugensteuntje. Ik bedenk vaak onderweg naar huis nog dingen die ik had willen vragen, dan kan ik natuurlijk gewoon even bellen, maar het is toch fijn als je dat gewoon gelijk bij het gesprek kunt doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:44 schreef Xcalibur het volgende:
Ligt wat je wilt vragen niet aan het bedrijf dan?
Het lijkt me niet dat je rucksichtlos altijd hetzelfde lijstje wilt afraffelen?
Die lift noemen ze vast niet een FIETSlift...quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:09 schreef r_one het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn, Fogel en de zjnen hebben zowaar een unieke fietslift tot hun beschikking
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:14 schreef JumpingJacky het volgende:
Maar ze noemen een fiets een sykkel of zo iets, dus Nizno heeft wel gelijk
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:06 schreef Nizno het volgende:
Die lift noemen ze vast niet een FIETSlift...
Fjøtsløft zou dan wel weer kunnen
Dat is vreemd. De post lijkt weggehaald?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:01 schreef ManAtWork het volgende:
Wauw! Tegenwoordig mogen we elkaar ook uitschelden in HOOFDLETTERS.![]()
WGR is ook niet meer wat het geweest is,...
Ik zal eens een keer kijken er ook een Nederlandse verklaring bij staatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die lift noemen ze vast niet een FIETSlift...
Fjøtsløft zou dan wel weer kunnen
Hij is inderdaad weg... was een post van tongytongylickylicky, die had ook al een slechte lemming geopend...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:11 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat is vreemd. De post lijkt weggehaald?
En dat terwijl Sjeen pas nog zei dat er geen posts weggehaald worden. Ra ra...
Inmiddels uitgelegd in Feedback, FH heeft de post eigenhandig weggehaald.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:32 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Hij is inderdaad weg... was een post van tongytongylickylicky, die had ook al een slechte lemming geopend...
FH post hier zelden. Hij houdt niet zo van smalltalk, geloof ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:01 schreef Xcalibur het volgende:
Ja, daar kijk ik dus nooit....
Ik heb FH hier al lang niet gezien trouwens?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:22 schreef Fogel het volgende:
Ik zal eens een keer kijken er ook een Nederlandse verklaring bij staat
als je het niet door Hiya laat voorrekenen...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:49 schreef JumpingJacky het volgende:
* JumpingJacky is druk aan het rekenen of het haalbaar is om een ijssalon te beginnen in een bezemkast in Rotterdam
Nou slaat mijn post natuurlijk nergens meer op.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:11 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat is vreemd. De post lijkt weggehaald?
En dat terwijl Sjeen pas nog zei dat er geen posts weggehaald worden. Ra ra...
* JumpingJacky houdt wijselijk haar mondquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:54 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nou slaat mijn post natuurlijk nergens meer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |