wie??quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:25 schreef Pettigrew81 het volgende:
Een post en dan al een naamtopic hier
je moederquote:
Flodder450 natuurlijk, of had je zijn meesterlijke post gemist?quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:15 schreef Flodder450 het volgende:
topic is al bijna weer vol
en ik SC gewoon ff mee
zeg maar tegen die van jou dat ze tegenviel vannachtquote:
Okéquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:20 schreef Edwinuss het volgende:
Hey Nebo. Het is niet de bedoeling dat je door een slotje heen post. Je hebt de mogelijkheid om je post aan te passen
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:55 schreef koei het volgende:
Ik vind dat geen dingen om grapjes over te maken Edje
Doet Nebo toch een keer wat goedsquote:
ik ken het GAM SC volkje nog nietquote:
Goedgekeurt! Ben je ook nog een lekker wijf rond de 25?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik ken het GAM SC volkje nog niet![]()
Maar goed, even voorstellen:
ik ben flodder450,ik ben van de ouwe games (NES-N64) en ik kan soms hele groffe,scherpe,bijdehante opmerkingen maken,en ik doe dus nu gezellig met jullie mee
Neequote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Goedgekeurt! Ben je ook nog een lekker wijf rond de 25?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:15 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Nee![]()
wat is het toppunt van treiteren?Bull, dat is het toppunt van misplaatst vertrouwen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:15 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Nee![]()
wat is het toppunt van treiteren?Een lekkere man van rond de 27 dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Dat ben ik alquote:
Maar hoezo?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:15 schreef koei het volgende:
Poit, als Liz dit zou zien zou je twee dagen niet meer kunnen zitten!
Dan moet je je niet aangesproken voelenquote:
Volgens mij lees je niet goed... Ik zei lekkere man.quote:
Goedgekeurtquote:[..]
Maar hoezo?
BAMquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dan moet je je niet aangesproken voelen
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:27 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij lees je niet goed... Ik zei lekkere man.
Nazi..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:27 schreef koei het volgende:
[..]
Volgens mij lees je niet goed... Ik zei lekkere man.
[..]
Goedgekeurt
Zo voorspelbaarquote:
Dit topic iedergeval nog nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:47 schreef Flodder450 het volgende:
wanneer wordt ik toegevoegd in de OP?
Eerst moet je genoeg goede reacties plaatsen en toffe plaatjes delen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:47 schreef Flodder450 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:50 schreef koei het volgende:
[..]
Eerst moet je genoeg goede reacties plaatsen en toffe plaatjes delen!
En farmville spelen is ook een plus!
Geen farmville gaan spelen en je komt er wel!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:47 schreef Flodder450 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Koei!
Zitten er wel lekkere mannen op farmville??
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Koei!
Zitten er wel lekkere mannen op farmville??
Misan dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Fout!
Antwoord weet je wel denk ik!
okquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dit topic iedergeval nog nietGewoon blijven posten dan kom je er vanzelf in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je jezelf gaan aanleren om tijdens het spijbelen te twitteren over een verzonnen maagkrampquote:
Oh, ik weet het al!quote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:18 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf gaan aanleren om tijdens het spijbelen te twitteren over een verzonnen maagkramp
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Goedgekeurt! Ben je ook nog een lekker wijf rond de 25?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tja daar heb je het al heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
dat je niet meer goed genoeg bentquote:
Ja idd...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat je niet meer goed genoeg bent!
Wa kut ja!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:05 schreef SocialDisorder het volgende:
Lekker, ben m'n gitaar aan het stemmen, besluit de 6e snaar te knappen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd...![]()
Daar zit ik dan met mn kind...![]()
Speaking of which...![]()
IK BEN MN KIND KWIJT!!!!!![]()
![]()
![]()
strakke kleurtjesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Gevonden!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie geeft jou het recht om Poit en Tombolafans liefdesbaby te verkopen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef Tain het volgende:
Leuk geweest trouwens
Iemand een account kopen?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:18 schreef lkb9000 het volgende:![]()
die zit ook gewoon in fok gebakken ja
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wie geeft jou het recht om Poit en Tombolafans liefdesbaby te verkopen?
quote:Hai Poitombolafan,
Bedankt voor je registratie.
Dat is wel een beetje gek jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou poits kind en poits broer zijn?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:18 schreef lkb9000 het volgende:
![]()
die zit ook gewoon in fok gebakken ja
eeeeeeeeeeeh....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou poits kind en poits broer zijn?
Maar Van Gogh had het niet zelf gedaan, dus dat telt nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:26 schreef Tain het volgende:
Wel foto's plaatsen! Of jezelf schilderen zonder neus! Dan ben je ook een soort van Vincent van Gogh
Nee, dat was Gaugain!!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:28 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar Van Gogh had het niet zelf gedaan, dus dat telt niet
Dusssssquote:
Okquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dusssss
een vriend vragen of die je neus afsnijdt, en dan jezelf schilderen!
En wel hier posten he!quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ga vooral doorquote:
Ik vond hem voor het eerst in weken weer echt sterk, wellicht dat dit seizoen toch nog ergens heengaatquote:
Hoe kan je prille liefde nou zat worden??quote:
Ik ga hem zo in m'n bedje kijken. Morgen weer vroeg dag!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:40 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik vond hem voor het eerst in weken weer echt sterk, wellicht dat dit seizoen toch nog ergens heengaat
nee, ga vooral door... het is net een slechte (!?!) soap...quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoe kan je prille liefde nou zat worden??
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
nee, ga vooral door... het is net een slechte (!?!) soap...
quote:
Ik bedoel meer dat je als buitenstaander prille liefde echt wel zat kan worden hoor...quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je als buitenstaander prille liefde echt wel zat kan worden hoor...
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
nee, ga vooral door... het is net een slechte (!?!) soap...
Ooooohquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je als buitenstaander prille liefde echt wel zat kan worden hoor...
pfffffffffffffquote:
En dan die comments voor smilies die ze gemist heeftquote:
quote:(. Y .)
your tits
Damn wat een lief koppie!quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
En dan die comments voor smilies die ze gemist heeft
[..]
Lekker wiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjf!quote:
Wij hebben de eerste 20 minuten van Millennium 1 zonder ondertiteling gezienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:50 schreef koei het volgende:
Millennium 2 draaide in de sneakDeel 1 was beter, maar desalniettemin een toffe film! Wel mooi dat het standaardfilmpubliek toch niet gewend is aan niet-Engelse film. Zodra de aftiteling (of voortiteling?) begon gingen de eerste mensen al weg
Uiteindelijk waren zaten we nog met zn vieren in een verder lege rij die helemaal vol was begonnen
En uiteraard een grote groep bontkraagjes die uit de zaal verwijderd werden door de politie
Leuk is idd niet echt het woordquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:05 schreef koei het volgende:
Ach, op zich valt het Noors/Zweeds nog best te begrijpen als je goed op let. Het is een mix van Duits en Nederlands waardoor je veel woorden wel een beetje kunt herkennen.
Leuk is niet echt het goede woord voor de film. De vorige was ook niet leuk, maar wel een hele goede film. Deze is iets minder maar ook nog wel sterk. Deel 1 was echt een los verhaal, dit deel gaat meer over de mensen zelf waarbij Blomkvist zelfs een redelijk nietszeggende rol heeft. Het is vooral heel veel Lisbeth, maar dat is dan ook wel weer een interessant personage. Ik ben iig benieuwd naar deel 3. Baalde dat ik afgelopen zondag niet naar de marathon kon
Maar je hebt onsquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:13 schreef SocialDisorder het volgende:
mogge
de koffie is niet te hachelen, Linda Roos & Jessica op de radio, wat een kutdag. Nu al!
dank, nu ben ik nog gedeprimeerder...quote:
Stiekem hou je gewoon van mequote:Op woensdag 20 januari 2010 09:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dank, nu ben ik nog gedeprimeerder...
same here!quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:18 schreef Misan het volgende:
pfff ik heb nu al geen zin meer in vandaag
Niet tegen SB zeggen hoor!quote:
Alleen paracetamol? Ik heb ook ibuquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:00 schreef Misan het volgende:
ben ook echt blij dat ik paracetamol heb meegenomen naar mijn werk
quote:
Ultraquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Niet tegen SB zeggen hoor!
Daarom heb ik beide bij mequote:Op woensdag 20 januari 2010 10:04 schreef Misan het volgende:
[..]
dat schiet niet op bij koppijn
ibu werkt alleen goed tegen spierpijn enzo
Junkie!quote:
Ik was een tijdje terug nog een wandelende (quote:
quote:Oh oh oh.. Was ik maar rijk en niet zo knap
quote:
Gelukkig zit het in de familiequote:Op woensdag 20 januari 2010 10:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug nog een wandelende () apotheek
[..]
Als ik hoofdpijn (lees: migarine) heb slik ik een combi van paracetamol en ibu. Dit omdat paracetamol vrij snel werkt, mara niet krachtig genoeg is maar daardoor wel een goede inleiding is voor de ibu die wel zijn werk doet, maar zo verdomde lang de tijd neemt om te beginnen met werken. Bovendien versterken ze elkaars werking waardoor de hoofdpijn ook vrij lang weg blijft.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:04 schreef Misan het volgende:
[..]
dat schiet niet op bij koppijn
ibu werkt alleen goed tegen spierpijn enzo
ik heb gewoon een kater doordat ik lam ben gaan pitten om 2 uur vannacht en er om 6 uur echt weer uit moestquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:11 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Als ik hoofdpijn (lees: migarine) heb slik ik een combi van paracetamol en ibu. Dit omdat paracetamol vrij snel werkt, mara niet krachtig genoeg is maar daardoor wel een goede inleiding is voor de ibu die wel zijn werk doet, maar zo verdomde lang de tijd neemt om te beginnen met werken. Bovendien versterken ze elkaars werking waardoor de hoofdpijn ook vrij lang weg blijft.
ik had een nieuwjaarspresentatie van mijn werkgever plus borrel en we hadden de eennalaatste trein gemist dus moesten we bijna een uur wachten tot de trein kwamquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:22 schreef Misan het volgende:
[..]
ik had een nieuwjaarspresentatie van mijn werkgever plus borrel en we hadden de eennalaatste trein gemist dus moesten we bijna een uur wachten tot de trein kwam
quote:
thx, die gaat in m'n sigquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:37 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:48 schreef SummerBreeze het volgende:
godver de tering. PC is nog steeds stuk. Het blijkt nu geen hardware profiel te zijn (dus gisteren voor de kat z'n kut mijn PC meegegeven aan support), maar een profielfout.
Kan alles weer helemaal opnieuw!
Had je baas niet gezegd dat je dan op kosten van de baas zürück nach hause mag fahren?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:48 schreef SummerBreeze het volgende:
godver de tering. PC is nog steeds stuk. Het blijkt nu geen hardware profiel te zijn (dus gisteren voor de kat z'n kut mijn PC meegegeven aan support), maar een profielfout.
wat een kansloos systeembeheer bij jullie danquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:48 schreef SummerBreeze het volgende:
Heb mijn mail en documenten terug, kan weer queryen op SQL-server databases, maar alles wat met Oracle te maken heeft is nog steeds een grote bak ellende.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:51 schreef Tain het volgende:
Maar kan je alweer wat doen of zit je nog steeds zonder je e-mail/documenten/etc?
http://www.oracle.com/tec(...)dows/odbc/index.htmlquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:48 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Heb mijn mail en documenten terug, kan weer queryen op SQL-server databases, maar alles wat met Oracle te maken heeft is nog steeds een grote bak ellende.
ODBC-connecties kunnen niet aangemaakt worden omdat driver Oracle in OraHome102 nergens te vinden is en er vandaag niemand aanwezig is die het wel weet.
Die had ik al, maar dan moet je inloggen enzo...quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:51 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.oracle.com/tec(...)dows/odbc/index.html
Nee, dat was als er geen werkende computer zou staan schat. De PC werkt, alleen kan niet aller doen wat ik zou moeten/willen doen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Had je baas niet gezegd dat je dan op kosten van de baas zürück nach hause mag fahren?
Ze zouden die installatie bestanden idd gewoon op het netwerk moeten hebben...quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:53 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Die had ik al, maar dan moet je inloggen enzo...
(ben ook eigenlijk veel te lui om daar een profiel voor aan te maken enzo. De juiste afdeling moet zijn werk gewoon goed doen...)
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:55 schreef Misan het volgende:
[..]
plaatje?
ik heb nog een villa opgeslagen in mijn shed
Moet je even mn farm bezoeken natuurlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:55 schreef Misan het volgende:
[..]
plaatje?
ik heb nog een villa opgeslagen in mijn shed
zit op mijn werk nu en ben wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Moet je even mn farm bezoeken natuurlijk
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:10 schreef Misan het volgende:
[..]
zit op mijn werk nu en ben wel nieuwsgierig
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen nu geen geld meer voor die laatste heggetjes
Kebabquote:Het televisieprogramma Keuringsdienst van Waarde van de RVU heeft verschillende broodjes op DNA laten onderzoeken in een laboratorium. Terwijl alle broodjes verkocht werden als lamsdöners, maakte slechts één verkoper deze belofte waar.
Bij de helft van de onderzochte broodjes bleek er sprake te zijn van een mix van rundvlees en lamsvlees. De inhoud van de andere broodjes bestond volledig uit respectievelijk rundvlees, kip of kalkoen. Het programam ontdekte één broodje dat enkel en alleen varkensvlees bevatte.
De aflevering is donderdagavond te zien op Nederland 3.
je hebt gelukkig al wel gezaaidquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen nu geen geld meer voor die laatste heggetjes
Ies echte schaap!quote:
Ja dat was erg naar geweest als ik dat niet eerst had gedaanquote:
Ik heb gemiddeld 75000 winst per dagquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ja dat was erg naar geweest als ik dat niet eerst had gedaan
Kwam er na het zaaien achter dat ik weer bijna 600.000 over had, toen even wat kleine zooi verkocht (stomme animal float) en nog een estateje erbij gehaald, nu doorsparen voor de 3e
Kun je me 10.000 euro lenen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:45 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik heb gemiddeld 75000 winst per dag
Heb inmiddels twee villa's en bijna 800.000 in de pocket weer
Moet je ook poepen?quote:
Hij zal wel in zijn maandelijkse vrouwenperiode zijnquote:
ik nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef Poit het volgende:
Ik ga vanavond denk lekker een potje Darksiders spelen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik nietHeb hem kunnen lenen van een maat. Die heeft al de Platinum Trophy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
zonde van je scherm...quote:
Mijn uien zijn een beetje uitgedroogd.. Ook nieuwe nodigquote:
Een foto van mn kop, extensie veranderd naar .txt, geopend in kladblok, duizenden gekke tekentjes door elkaar gesmeten, extensie terug veranderd naar .jpg, en dan krijg je dat soort shitquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Een foto van mn kop, extensie veranderd naar .txt, geopend in kladblok, duizenden gekke tekentjes door elkaar gesmeten, extensie terug veranderd naar .jpg, en dan krijg je dat soort shit
Data Swapping
Niet zo hequote:
Nicequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Een foto van mn kop, extensie veranderd naar .txt, geopend in kladblok, duizenden gekke tekentjes door elkaar gesmeten, extensie terug veranderd naar .jpg, en dan krijg je dat soort shit
Data Swapping
Spineshank!! Ik ken alleen Strictly Diesel. Gayniaalquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:34 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Spineshank & Static-X knallen door m'n speakers, heb m'n oude iPod weer eens aangesloten
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Spineshank!! Ik ken alleen Strictly Diesel. Gayniaal
Je wordt er trouwens wel een stuk lekkerder op![]()
[ afbeelding ]
quote:
het werkt alleen op de mac, geen idee waaromquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:36 schreef Misan het volgende:
moet je me toch eens uitleggen hoe, ik krijg alleen maar corrupte afbeeldingen
Hier werkt het anders gewoon onder Windowsquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
het werkt alleen op de mac, geen idee waarom
Advertentie?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:58 schreef Poit het volgende:
Waarom staat er een advertentie met daarop een kilo vlees voor 17,50 naast Tain z'n post??
als ik jouw avatar open dan zie ik drie regels met karakters waarbij ik één karakter uit de tweede regel verplaats en hop: corrupte afbeeldingquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Hier werkt het anders gewoon onder WindowsKan zijn dat Misan de JPG header heeft verneukt door op de verkeerde plek dingen te knippen/plakken
Ik zou het met een grotere afbeelding proberenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:59 schreef Misan het volgende:
[..]
als ik jouw avatar open dan zie ik drie regels met karakters waarbij ik één karakter uit de tweede regel verplaats en hop: corrupte afbeelding
Is mij nog niet gelukt onder windowsquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Hier werkt het anders gewoon onder WindowsKan zijn dat Misan de JPG header heeft verneukt door op de verkeerde plek dingen te knippen/plakken
Mijn avatar is 18 regels volgens mijn notepad++quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:59 schreef Misan het volgende:
[..]
als ik jouw avatar open dan zie ik drie regels met karakters waarbij ik één karakter uit de tweede regel verplaats en hop: corrupte afbeelding
ik gebruik gewoon de notepad van Vista hierquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn avatar is 18 regels volgens mijn notepad++
jij hebt ook gedaan op die manier van txt en dan weer terug naar jpg?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:34 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Spineshank & Static-X knallen door m'n speakers, heb m'n oude iPod weer eens aangesloten
Je kan ook gewoon de jpg openen in notepad, maar op windows xp is het me nog niet geluktquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jij hebt ook gedaan op die manier van txt en dan weer terug naar jpg?
Want ziet zeer tof uit!
pak tombola?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:03 schreef Poit het volgende:
Deze baas gaat straks een diepvries wokmaaltijd van Iglo bereiden. Heb trek. Zal ik stiekem ook iets lekkers halen voor vanavond? Hmm, wat een keuze's...
Ik zat onder xp met notepad++quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de jpg openen in notepad, maar op windows xp is het me nog niet gelukt
oeh ja!quote:
dat is dan ¤12,35!quote:
Oh bah, dat is echt viesquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:06 schreef lkb9000 het volgende:
Hier zit de magnetronlasagna al in de magnetron!
hoelaat aan tafelquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:33 schreef koei het volgende:
[..]
Oh bah, dat is echt viesGewoon een blubberige massa die je naar binnen moet werken...
Ik ben braaf aan het koken. Kipfilet met prei, paprika, champignon en kool, noodles en zoet zure mix! Kan ik weer drie dagen van eten denk ik
Niet geweldig nee maar ik hou het binnenquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:33 schreef koei het volgende:
[..]
Oh bah, dat is echt viesGewoon een blubberige massa die je naar binnen moet werken...
Ik ben braaf aan het koken. Kipfilet met prei, paprika, champignon en kool, noodles en zoet zure mix! Kan ik weer drie dagen van eten denk ik
quote:
quote:
page 1 gelezen?quote:
Notepad++quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Met notepad++ werkt het wel, thanks man
Zolang ik geen eigen raam van jou krijg hou ik alles zelf!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
page 1 gelezen?
Want dan wil ik die 12.35 even vangen van jou
uhm tombola staat achter het raam he!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang ik geen eigen raam van jou krijg hou ik alles zelf!
Hee, niet zo over m'n schattepatatje he!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
uhm tombola staat achter het raam he!!
Je bent telaat, heb nu al gegetenquote:
misschien.. jullie zitten er in he?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:58 schreef RitseB het volgende:
Wie gaat er vanavond naar de IQ test kijken.
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
uhm tombola staat achter het raam he!!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee, niet zo over m'n schattepatatje he!
Woensdag is Gordon Ramsey-avond... Ik kijk pas later dusquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:58 schreef RitseB het volgende:
Wie gaat er vanavond naar de IQ test kijken.
wat staat er dan op het menuquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:58 schreef koei het volgende:
[..]
Je bent telaat, heb nu al gegetenMorgen om 18.15 ongeveer ben je welkom!
Aandachtshoertje.. Niets van aantrekken.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Aandachtshoertje.. Niets van aantrekken.
Lekker zo'n koude goud gele rakker bij het eten
Klopt, is pilsquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gadverdamme
Dat is heul geen bier![]()
Volgende topic moest voor Edwinus toch?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Aandachtshoertje.. Niets van aantrekken.
Lekker zo'n koude goud gele rakker bij het eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |