maarja je kan beter denk ik ook een 'echte' baan vinden in je gebied waar je voor gestudeerd hebtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maarja, ik snap hem ook wel, hij runt die tent, en ik ben ook een stuk duurder dan een studente van 20 of 21... Hij had mn cv in zn map kunnen stoppen en dan had ik nooit wat gehoord, en nu is ie eerlijk geweest. Mag ook.
Killing In The Name Of?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vloek voornamelijk als ik boos ben, en ik zet vervolgens harde muziek op
Maar het komt niet zo vaak voor, en het is ook zelden erg heftig.
Er staat een heel mooi stukje in de wet over leeftijdsdiscriminatiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
Het leek me leuk bij een goed koffietentje te werken, maar 2 van de 4 hadden geen mensen nodig, een ander wel maar ik heb nog niks gehoord, en nr 4 legde me net uit dat ik te oud en dus te duur ben om aan te nemen![]()
![]()
Ik bedoel als ik boos ben.quote:
Fuck, ik ben wat laatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Commissie Gelijke Behandeling -> verbod op leeftijdsdiscriminatie
Het is IMO ook bullshit dat je automatisch meer krijgt als je ouder bent. Iemand van 60 is niet noodzakelijk beter en productiever dan iemand van 24, ondanks 'ervaring'.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk.![]()
Ik vind het wel vreemd dat ze dat ook doen bij mensen die fulltime kunnen werken. Dat gebeurt bij supermarkten ook niet; daar zie je doordeweeks vaak genoeg oude taarten achter de kassa.Alhoewel dat in Groningen natuurlijk minder is, omdat er studenten genoeg zijn.
In elk geval mooi klote.
Goed is het natuurlijk niet. Maar soms ben ik zo boos dat ik iets een dreun moet geven..... Heeft vooral met machteloosheid te maken. Maar nogmaals erg jofel is het niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Als ik echt waanzinnig boos ben gooi ik weleens met een kussen (zo boven je hoofd houden en dan heel hard naar de grond slaan). Of ik stamp met een been op dat grond.
Ook alleen maar als ik alleen ben.
De supermarkten is juist een sector waar er heeeeel veel aan leeftijdsdiscriminatie gedaan wordt. Waarom denk je dat al die vakkenvullers zo jong zijn?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk.![]()
Ik vind het wel vreemd dat ze dat ook doen bij mensen die fulltime kunnen werken. Dat gebeurt bij supermarkten ook niet; daar zie je doordeweeks vaak genoeg oude taarten achter de kassa.Alhoewel dat in Groningen natuurlijk minder is, omdat er studenten genoeg zijn.
In elk geval mooi klote.
Dat weet ik, maar de vaste krachten, die fulltime werken zijn vaak wat ouder. Leek me dat dat bij zo'n koffietentje ook wel zo kon werken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De supermarkten is juist een sector waar er heeeeel veel aan leeftijdsdiscriminatie gedaan wordt. Waarom denk je dat al die vakkenvullers zo jong zijn?
De laatste keer dat ik een deur heb 'aangevallen' was vlak voor mijn ontslag. Na het horen van termen als: Toppunt van incompetentie en meester in de onkundigheid werd het me iets te veel. Kort na het gesprek heb ik de deur van het toilet geschopt.....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vloek voornamelijk als ik boos ben, en ik zet vervolgens harde muziek op
Maar het komt niet zo vaak voor, en het is ook zelden erg heftig.
Ik ken iemand die ooit eens een deur geslagen had na een argument. Taekwondo-mannetje.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een deur heb 'aangevallen' was vlak voor mijn ontslag. Na het horen van termen als: Toppunt van incompetentie en meester in de onkundigheid werd het me iets te veel. Kort na het gesprek heb ik de deur van het toilet geschopt.....Maar over het algemeen ben ik alleen in de sportschool aan het slaan en schoppen hoor.
![]()
Dat is vaak ook zo, maar in dit geval was hij de enige vaste kracht. Hij werkt zelf zoveel mogelijk, en kan dus toe met alleen goedkope parttime krachten erbij. Deed de Italiaan van de ijssalon ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de vaste krachten, die fulltime werken zijn vaak wat ouder. Leek me dat dat bij zo'n koffietentje ook wel zo kon werken.
Kan gebeuren idd. Mij is het gelukkig niet overkomen. Maar een deur geeft minder mee als een gezicht en als je dus vol je knokkels erop loslaat kan dat wel eens pijnlijk zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ooit eens een deur geslagen had na een argument. Taekwondo-mannetje.
Gevolg: boksersfractuur
Ja, en botsplinters opleverenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kan gebeuren idd. Mij is het gelukkig niet overkomen. Maar een deur geeft minder mee als een gezicht en als je dus vol je knokkels erop loslaat kan dat wel eens pijnlijk zijn.
Oei dat is rottig, daar heeft ie een tijd last van gehad vermoed ik.quote:
Ja, gipsjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oei dat is rottig, daar heeft ie een tijd last van gehad vermoed ik.
Een vriend van mij (komt ook op Fok trouwens, dus misschien leest hij dit nog welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ooit eens een deur geslagen had na een argument. Taekwondo-mannetje.
Gevolg: boksersfractuur
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:04 schreef Etcetera het volgende:
Als je boos wordt moet je Israel Kamakawiwo'ole's Somewhere over the Rainbow gaan luisteren
Hij wou er een mooi verhaal van maken?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, gipsje
En tegen de zuster liegen heeft geen zin
Nee, het is natuurlijk best een faalactie dus hij loog waardoor het kwamquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij wou er een mooi verhaal van maken?Wou hij de verpleegster versieren?
Wat een faalhaas is die driftkikker toch...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een vriend van mij (komt ook op Fok trouwens, dus misschien leest hij dit nog wel), in elk geval hij kwam thuis en was al bozig. Vervolgens bleek dat hij z'n sleutel vergeten was. Enorm klote, want hij moest naar de wc. Hij boos, pakt z'n broodtrommel en gooit dat ding naar de schutting. Niet goed gemikt, dus de broodtrommel ging over de schutting.
Vervolgens was hij zo pissed dat hij tegen z'n fiets trapte, resultaat: een gebroken voet.
Dan voel je je knap lullig.![]()
![]()
Heb dit vast ook wel al vaker verteld.
Die is gaaf jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:20 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)gif_compilation.html
Die bliksem![]()
I LOL'ledquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:20 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)gif_compilation.html
Die bliksem![]()
Its! Alles kits?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
avond, red
Niet SOGgen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:57 schreef Soempie het volgende:
Ik ben in paniek een samenvatting aan het lezen.![]()
Morgen nog wat uur om 17 artikels te lezen.
Ik ben al vanaf vanmorgen 7 uur bezig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |