Een vriend van mij (komt ook op Fok trouwens, dus misschien leest hij dit nog welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken iemand die ooit eens een deur geslagen had na een argument. Taekwondo-mannetje.
Gevolg: boksersfractuur
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:04 schreef Etcetera het volgende:
Als je boos wordt moet je Israel Kamakawiwo'ole's Somewhere over the Rainbow gaan luisteren
Hij wou er een mooi verhaal van maken?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, gipsje
En tegen de zuster liegen heeft geen zin
Nee, het is natuurlijk best een faalactie dus hij loog waardoor het kwamquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij wou er een mooi verhaal van maken?Wou hij de verpleegster versieren?
Wat een faalhaas is die driftkikker toch...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een vriend van mij (komt ook op Fok trouwens, dus misschien leest hij dit nog wel), in elk geval hij kwam thuis en was al bozig. Vervolgens bleek dat hij z'n sleutel vergeten was. Enorm klote, want hij moest naar de wc. Hij boos, pakt z'n broodtrommel en gooit dat ding naar de schutting. Niet goed gemikt, dus de broodtrommel ging over de schutting.
Vervolgens was hij zo pissed dat hij tegen z'n fiets trapte, resultaat: een gebroken voet.
Dan voel je je knap lullig.![]()
![]()
Heb dit vast ook wel al vaker verteld.
Die is gaaf jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:20 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)gif_compilation.html
Die bliksem![]()
I LOL'ledquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:20 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)gif_compilation.html
Die bliksem![]()
Its! Alles kits?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
avond, red
Niet SOGgen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:57 schreef Soempie het volgende:
Ik ben in paniek een samenvatting aan het lezen.![]()
Morgen nog wat uur om 17 artikels te lezen.
Ik ben al vanaf vanmorgen 7 uur bezig.quote:
Ik voorkom juist dat m'n hersens doorbranden.quote:
Ik zie dat je ontzettend gemotiveerd bent en deze pauze nodig hebt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik voorkom juist dat m'n hersens doorbranden.
een combinatie van beide?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:01 schreef Soempie het volgende:
Ik heb wel vanmiddag geleerd dat als bijvoorbeeld een tentamen mislukt mensen zich beter voelen als ze bedenken hoe het erger had gekund. Als ze bedenken wat ze anders hadden moeten doen voelen ze zich slechter, maar dan gaat het de volgende keer wel beter.
Ben benieuwd wat ik morgen denk.
Altijd leuk.quote:
quote:
quote:
Heb je een goed gevoel over de tentamens?quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:26 schreef Nesle het volgende:
Yep, morgen mn laatste 2 tentamens en dan zitten we alweer op de helft van mn eerste jaar
En zondag op naar de states! Zin in!
Mogguh Soempiequote:
quote:
En dat moment is nu gekomen. De aflossing is binnen. Ik ben er vandoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 06:34 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik ben jaloers dat je zo mag slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |