De TT!quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:47 schreef Ynske het volgende:
vol
Hier doet alles het.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
De OP is stuk, meerdere UI's doen het niet, en m'n als 9e toegevoegde smiley niet
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
De OP is stuk, meerdere UI's doen het niet, en m'n als 9e toegevoegde smiley niet
Jaaa, ik dacht al dat het weer mooie woorden waren van je.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooooh thnx voor de reminder!!!!!
* Post voor mamaElies gaat maken *
![]()
Sjonnie is het schuld, ik moet voor Cat ook Bleak House nog uit de dvd lade opdiepen
hier werkt t wel allemaalquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
k heb helemaal mn dag niet ga zo ook weer platquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hebt vandaag niet je dag met tellen![]()
momentjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:56 schreef Bamba het volgende:
Mijn oude UI staat nog in de OP zie ik. Maar geen idee hoe ik m'n nieuwe erin moet zetten
Hee jij!quote:
Voel je je wat beter dan gisteren Yns?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb helemaal mn dag niet ga zo ook weer plat
Ja naja die post van mij die moet ook nog es puur per ongeluk aankomen hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaa, ik dacht al dat het weer mooie woorden waren van je.Al daaaagen lig ik voor de brievenbus.
quote:
aangepastquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:56 schreef Bamba het volgende:
Mijn oude UI staat nog in de OP zie ik. Maar geen idee hoe ik m'n nieuwe erin moet zetten
wel wat beter jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hee jij!Da's effe geleden dat ik je hier trof!
[..]
Voel je je wat beter dan gisteren Yns?
Ik heb ze gevoerd!quote:
Jaa! Kippehok!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:18 schreef Bamba het volgende:
Cat! Ik heb een gouden ei gevonden!! Pak 'm snel!
Heb ik gedaanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaa! Kippehok!Met eieren! Kom er snel eentje terug halen.
Die van jou is stuk, verder zie ik wel allesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Die opmerking over de UI's circuleert hier al een tijdje....nu nog iemand zo gek krijgen om de OP te repareren![]()
en ben weg
nope, geen tijd voor nu, word weer uitgesteld, ben morgen toch in rotterdam, neem dan wel een kijkjequote:
Aw, jammer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:54 schreef bigbird het volgende:
Na ons veel te drukke weekend + 2 vrije dagen dacht ik eindelijk vanavond aan de bento's toe te komen. Kom ik er net achter dat ik voor werk nog een opdracht af moet hebben voor donderdag en morgen zijn we niet thuisAlsof er een vloek rust op het doen van leuke dingen
slooooooooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwchatquote:
Mensen krijgen een leven!quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zwabber heeft het kapot gemaakt
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik sta kip te snijden en Satsu kijkt gezellig toe. Dus ik geef hem een stukje.
Resultaat: kat + kip stuiteren door de hele woonkamer.
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
Zwabber kan niet meer praten![]()
Alleen plaatjes posten
Gekruide shoarma lijkt me een heeeel slecht plan. Serieus. Je weet dat rauw varkensvlees heel gevaarlijk is voor katten? Kunnen ze flink ziek van worden (rauw vlees experts, correct me when I am wrong). En de kruiden doen hun ook geen goed natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe de kat maar geen gekruide shoarma geven.
[..]
Ik had het gister met Buffy, had haar ook wat 'afsnijsels' van de kip gegeven, en paar kleine stukjes in haar bakje gelegd. Maar er lagen ook nog brokjes in haar bakje, dus op een gegeven moment ging ze aan de haal met die stukjes kip uit het bakje en vlogen de brokjes die beetje aan de kip 'gekleefd' zaten het huis doorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gekruide shoarma lijkt me een heeeel slecht plan. Serieus. Je weet dat rauw varkensvlees heel gevaarlijk is voor katten? Kunnen ze flink ziek van worden (rauw vlees experts, correct me when I am wrong). En de kruiden doen hun ook geen goed natuurlijk.
Rauwe kip doet het prima, ik vergeet alleen telkens kippenekjes en ander spul te kopen op de markt. En da's maar goed, gezien deze ervaring. Nu weet ik tenminste dat ze dat echt alleen op hun kamer mogen (vr)eten.
Dat weet ik wel, maar de kat niet. Getuige haar "geef me nou anders verhonger ik" gemauw.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gekruide shoarma lijkt me een heeeel slecht plan. Serieus. Je weet dat rauw varkensvlees heel gevaarlijk is voor katten? Kunnen ze flink ziek van worden (rauw vlees experts, correct me when I am wrong). En de kruiden doen hun ook geen goed natuurlijk.
Rauwe kip doet het prima, ik vergeet alleen telkens kippenekjes en ander spul te kopen op de markt. En da's maar goed, gezien deze ervaring. Nu weet ik tenminste dat ze dat echt alleen op hun kamer mogen (vr)eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan nu boodschapjes doen.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Weet die kat veel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar de kat niet. Getuige haar "geef me nou anders verhonger ik" gemauw.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:48 schreef Ml-etje het volgende:
ola!
Even kort mijn bezoek aan de DA;Dat heeft ze dan wel netjes afgehandeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan nu boodschapjes doen.![]()
ola!
Even kort mijn bezoek aan de DA;Goed gedaan Ml-etje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan nu boodschapjes doen.En hopelijk bevalt de nieuwe DA beter.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:48 schreef Ml-etje het volgende:ola!
Even kort mijn bezoek aan de DA;Wat een verhaal over die DASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan nu boodschapjes doen.
![]()
Dat heb ik wel ff gemist eigenlijk.
Klote zeg![]()
Hopelijk is de volgende er beter met z'n hoofd bij![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heeft ze dan wel netjes afgehandeld.
Thanksquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed gedaan Ml-etje.En hopelijk bevalt de nieuwe DA beter.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een verhaal over die DA![]()
Dat heb ik wel ff gemist eigenlijk.
Klote zeg![]()
Hopelijk is de volgende er beter met z'n hoofd bij
ola!
Even kort mijn bezoek aan de DA;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan nu boodschapjes doen.![]()
Wat een DA joh. Gatverdarrie.
Nouja, iig nu dan naar een nieuwe en hopelijk betere, al is dat een schrale troost...I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ik denk dat ze er niet echt onder zal lijden. Ze wordt goed door je verzorgd en beesten kunnen zich heel goed aanpassen aan het verlies van een zintuig. Maar het is evengoed rottig dat dit is gebeurd. Had hoogstwaarschijnlijk niet gehoeven. Ik duim dat haar gehoor (ook al is het maar voor een deel) terugkomt!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]zeg dat wel, maarja ze lijdt er niet in zoverre onder dat ze niet eet ofzo.
Ze is soms wat zoekende maar verder lijkt ze soms wat te horen dus wie weet komt ze binnenkort bij het horen van een knisperende zak alsnog aangerend.
ola!
Even kort mijn bezoek aan de DA;wat een prutserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan nu boodschapjes doen.
🐙
quote:
quote:Ja hoi, gefelicikindertaart enzo! laat je maar fijn verwennen (zie voorkant kaart), kus op je clit!!!!
XXX
Oh-oh en de kuttenlikkers
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:13 schreef Qwea het volgende:
IK HEB POST VAN OH-OH
Een kaart, met dildo's voorop![]()
![]()
en binnenin staat :
[..]En die smiley staat er echt bij
en binnen in zit een pakje kauwgom, met op het doosje ;
"Could you be a bigger bitch"
en op de achterkant :
" Seriously I really hate you"!!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:13 schreef Qwea het volgende:
IK HEB POST VAN OH-OH
Een kaart, met dildo's voorop![]()
![]()
en binnenin staat :
[..]En die smiley staat er echt bij
en binnen in zit een pakje kauwgom, met op het doosje ;
"Could you be a bigger bitch"
en op de achterkant :
" Seriously I really hate you"!!
Zeik nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
Sowhee
Ik denk als ze wilde dat iedereen hier mee kon genieten ze het zelf wel HIER had gepost denk je niet?
Ik moest zo lachenquote:
Het is geen gezeik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is geen gezeik.
Eerder een poging te begrijpen waarom 2 volwassen mensen zich zo onwijs infantiel kunnen gedragen en het schijnbaar nog zien als iets om mee te pochen ook.
Maar ik begrijp wel meer niet van deze wereld![]()
*KRASKRASKRAS*
Voor Zwabber:Jouw probleem niet de mijne. Ga ergens anders krassen, kleuterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Geweldig!!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:15 schreef Cat22 het volgende:
Wat is oh-oh toch een skatje.![]()
![]()
Net zo lief als jij!
lekekrquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:23 schreef Bamba het volgende:
Courgette!
Aubergine!quote:
groentesoort!quote:
Leuk! Heb je er een soort tentoonstelling nu?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:26 schreef Ynske het volgende:
tijdje terug foto's gemaakt in t bejaardencentrum bij mn ouders in de buurt.
de foto's hangen nu op en mensen zijn er echt blij mee
Ik heb hem!quote:
quote:
Brrr...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee zeepiemel,
[ afbeelding ]
oftewel een geoduck, raar beest
niet helemaalquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:28 schreef Strega het volgende:
[..]
Leuk! Heb je er een soort tentoonstelling nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |