abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77010825
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
We hebben hier een projectje lopen om in de trant van duurzaamheid en kostenbesparing wat 'losse' printers te verwijderen. Op iedere etage staat in alle kantoorpanden staat sowieso een multifunctional, en daarnaast zijn er dus nog honderden kleinere printers die allemaal geld en toner kosten.

Nou ja goed, wij dus net ff zelf als voorloper vast 3 printertjes bij een afdeling weghalen, we hebben voorheen alles geinventariseerd aan de hand van wat er in de Active Directory stond en wat er fysiek echt aanwezig was aan printers, en dan gaan de afdelingsmanagers bepalen welke weg moeten, uiteindelijk word dat dus door een bedrijf allemaal afgevoerd, maar nu gingen we als voorloper ff zelf vast 3 halen.

Zit daar een ploegje donkere dames op die afdeling die me ineens van leer begint te trekken dat het het tentoonstellen van 'white power' is, en het etaleren van 'witte kracht', en dat het 'moderne slaverij' is dat hun nu 10m (!) moeten lopen naar multifunctional voor een printje

Zou je andersom eens moeten proberen...
dat ios echt belachelijk..
Heb er nog zo 1; een kennis van mij zwemt voor haar gezondheid op vrijdagmiddagen dat kost haar een kleine bijdrage.
Nu wordt er na haar een zwemuurtje voor dames in burkini georganiseerd..die mogen vervolgens in het kader van reintegratie/sportstimulering gratis zwemmen.
Ze heeft er een telefoontje tegenaan gegooid wat een stotterende medewerker opleverde die terug zou bellen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_77010900
Dan kopen ze toch van hun zakgeld een printer als ze niet willen lopen Whahahaha
pi_77010932
Hihiii of je zegt. Nee klopt ik moet mijn white power niet zo etaleren. Draag jij die printers maar lekker met je black power, en haal meteen een 6 koffie, black.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 19 januari 2010 @ 14:58:05 #279
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77010999
_
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:50 schreef JJH het volgende:

[..]

Dees kwam ik gister tegen!
nee was me niet opgevallen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_77011051
Of je zegt: Oh, je kan ook naast de printer je bureau zetten. Je hoeft niet hier te blijven !
pi_77011153
Wow, catfight hier.

Naartjie en Satsu stoeien regelmatig en dat gaat best realxed. Maar Satsu en Yoko... moeder blaast en gromt en grauwt, niet om aan te horen! Terwijl ze wel op haar rug blijft liggen als zoonlief van haar afgaat.
Snapperniksvan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_77011359
Datum voor de castratie staat vast: 5 februari! Hij wordt dan meteen gechipt

Ll wat een idioot volk daar bij jouw bedrijf...Zulke mensen kennen het woord diskriminaaaatie maar erg goed en smijten er graag mee wanneer er iets gebeurt wat niet naar hun zin is
And so the lion fell in love with the lamb
pi_77011513
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:09 schreef Bamba het volgende:
Datum voor de castratie staat vast: 5 februari! Hij wordt dan meteen gechipt

Ll wat een idioot volk daar bij jouw bedrijf...Zulke mensen kennen het woord diskriminaaaatie maar erg goed en smijten er graag mee wanneer er iets gebeurt wat niet naar hun zin is
Datum snipperdiesnip!

De broer van Satsu is gisteren gecastreerd, hij was alweer helemaal hersteld hoorde ik gisteravond, alleen zijn huisgenoot kat vond hem opeens niet meer lief. Zusje Yumi is volgende week aan de beurt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_77011610
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Datum snipperdiesnip!

De broer van Satsu is gisteren gecastreerd, hij was alweer helemaal hersteld hoorde ik gisteravond, alleen zijn huisgenoot kat vond hem opeens niet meer lief. Zusje Yumi is volgende week aan de beurt.
Ik vond de prijzen nog wel meevallen (we krijgen ze bijna helemaal vergoed ook, daar niet van) Castratie kost 41,50 en chip 21 euro.
pi_77011746
Jeeej

ING stuurt me binnen 3 dagen nieuwe pincode voor mn tankpas, want ik wist dit weekend ineens de oude niet meer. En het briefje waar het opstond was uiteraard kwijt
pi_77011774
En hij kon eigenlijk aankomende vrijdag al, maar heb het laten opschuiven. 5 Februari is hij een half jaar oud, nette leeftijd lijkt me zo!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:20:52 #287
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77011775
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:20 schreef Loveless85 het volgende:
Jeeej

ING stuurt me binnen 3 dagen nieuwe pincode voor mn tankpas, want ik wist dit weekend ineens de oude niet meer. En het briefje waar het opstond was uiteraard kwijt
Dus tot dan zuinig rijden?
pi_77011822
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:20 schreef JJH het volgende:

[..]

Dus tot dan zuinig rijden?
Neuh, zelf ff voorschieten en declareren
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:23:42 #289
202014 JJH
Knetter. O+
pi_77011862
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:22 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Neuh, zelf ff voorschieten en declareren
Dat kan ook natuurlijk.
pi_77011900
Iemand hier veel verstand van de Kamer van Koophandel?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 19 januari 2010 @ 15:25:26 #291
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77011924
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:24 schreef Bamba het volgende:
Iemand hier veel verstand van de Kamer van Koophandel?
ligt eraan wat je wilt weten
Today is life -

Dale Carnegie
pi_77011938
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:15 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik vond de prijzen nog wel meevallen (we krijgen ze bijna helemaal vergoed ook, daar niet van) Castratie kost 41,50 en chip 21 euro.
Mijn DA rekent 37,50 voor de castratie. Prijs van de chip weet ik niet, die heb ik via Redcat laten zetten.
Ow ja, ik moet Redcat nog een bewijs van castratie sturen omdat het niet via hun DA is gegaan. Balletjes in een envelop doen dan maar?
pi_77012052
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:25 schreef Ynske het volgende:

[..]

ligt eraan wat je wilt weten
Nou, ik ben nu bezig met opleiding tot nagelstyliste en wil dat straks gaan uitoefenen uiteraard. Tijdens de opleiding ga ik ook al wat klanten helpen als het goed is. Moet ik me nu al inschrijven bij de Kamer van Koophandel?
pi_77012073
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mijn DA rekent 37,50 voor de castratie. Prijs van de chip weet ik niet, die heb ik via Redcat laten zetten.
Ow ja, ik moet Redcat nog een bewijs van castratie sturen omdat het niet via hun DA is gegaan. Balletjes in een envelop doen dan maar?
Oeh, die is nog goedkoper dus! Nou ja, we krijgen het geld toch grotendeels terug, dus mij hoor je niet . En ballen in envelop is goed bewijs dunkt me
pi_77012110
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand dit nog meegekregen:
[..]

De laatste tijd gedroeg hij zich hier toch netjes (of ik moet heel veel gemist hebben)....maar blijkbaar leefde hij zich op andere subfora daarom wel uit
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_77012241
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:18 schreef Strega het volgende:

[..]

Toen mijn moeder nog leefde en bij ons logeerde, heeft ze een keer Celeste, onze grote blauwe Brit opgesloten in de badkamer. De arme schat heeft daar de hele nacht gezeten, ze had haar drol uit schaamte in het badmatje gerold, als een hele grote wrap.
Hoe vaak ik hier niet katten heb buitengesloten op het afgezette balkon ...'s zomers dan....kom je de volgende morgen naar beneden en zi je ineens een heel verongelijkt kopje tussen de lamellen heen loeren ....of de buren bellen aan dat ze steeds een kat horen miaauwen op mijn balkon \....en opsluiten in de wc, de trapkast...tja waar eigenlijk niet ....moeten ze maar niet steeds langs me heen schieten en komen als ik ze roep
Optimist tot in de kist
pi_77012313
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:20 schreef Bamba het volgende:
En hij kon eigenlijk aankomende vrijdag al, maar heb het laten opschuiven. 5 Februari is hij een half jaar oud, nette leeftijd lijkt me zo!
SnipieSnip en weg zijn de ballen ....even de heren hier schrik aanjagen
Optimist tot in de kist
pi_77012568
Kom ik binnen...loopt iedereen ineens gillend de SC uit
Optimist tot in de kist
pi_77012641
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:44 schreef trovey het volgende:
Kom ik binnen...loopt iedereen ineens gillend de SC uit
Iedereen LOGt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 19 januari 2010 @ 15:47:14 #300
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77012652
vol
Today is life -

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')