quote:Op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo....harde BROODJES met Filet Americain![]()
Kattenblunders; ik heb er genoeg.
Vorig jaar weigerde de koelkastdeur es een keer om goed dicht te gaan terwijl Melvin stond te jammeren.
Zat z'n staart ertussen en ik maar drukken![]()
Hetzelfde had meneer I. vorige week met Tom, bij Luna heb ik laatst op beide voorpootjes gestaan met hakken.
Melvin verbrandde z'n kont aan een kaars, omdat ik hem nogal dicht bij z'n mandje had gezet.
Droopy heeft opgesloten gezeten in de wc, Baileys laatst in de kamer 's nachts en die was helemaal schor 's ochtends![]()
En toch blijven ze ons lief vinden
Kikkermoord?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die ene van die staart doet me denken aan een kikkermoord die ik eens per ongeluk gepleegd heb![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Vorig jaar weigerde de koelkastdeur es een keer om goed dicht te gaan terwijl Melvin stond te jammeren.
Hetzelfde had meneer I. vorige week met Tom, bij Luna heb ik laatst op beide voorpootjes gestaan met hakken.
Melvin verbrandde z'n kont aan een kaars, omdat ik hem nogal dicht bij z'n mandje had gezet.
Droopy heeft opgesloten gezeten in de wc, Baileys laatst in de kamer 's nachts en die was helemaal schor 's ochtends![]()
Toen was ze boos toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb Mips ooit per ongeluk opgesloten in de badkamer en toen ben ik lekker 3 uurtjes weggegaan
Ja ze was not amused toen ik thuis kwam en maar es op zoek ging toen ze me niet meteen kopjes kwam geven as usualquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toen was ze boos toch?![]()
Je had Droopy haar hoofd moeten zien na een hele nacht toilet.
En die heeft van nature al geen vriendelijk hoofd
Ja, een kikker die tussen het scharnier van de deur ging zitten toen ik de deur dicht wilde doen. De deur wilde dus niet dicht, er zat een soort weerstand tussen, dus ik harder duwen en toen... *splat*quote:
Oh Ing, die is ERG!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:07 schreef remlof het volgende:
kitao blijft baggeren, schelden en trollen in DEF, maand weg nu.
Wehehehehe.quote:
Ja, ik voelde me erg vervelend toen iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ach gos....jammerquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
En geplette kikker lijkt me
weleens met je blote voet in een vette naaktslak gestaan? Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Da's zo mooi aan beestjes. Er moet heel wat gebeuren willen ze het vertrouwen in ons verliezen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me erg vervelend toen idd![]()
En nog steeds iedere ochtend staat ie bij de koelkast te dreinen terwijl ik broodsmeer.
Hij heeft er dus niets van geleerd...ik wel
Ik niet.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
weleens met je blote voet in een vette naaktslak gestaan? Ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Ach, gossie! Zit MM zo onder de plak?quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow dear. Dan voel je je vreselijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |