Hij word leuk Yns, beetje Hippie.quote:
Wattissur?quote:
Moet er dan wat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Was dat maar zo, dan wist ik waar het aan lag. Nee gewoon zo'n dag dat niks wil...
Wij twijfelen hier ook. Zie topic. Ik zou ze wel graag willen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:26 schreef nokwanda het volgende:
Lief baasje gezocht voor 2 maincoon poezen..
Dilemma. Geef mij raad
Toen mijn moeder nog leefde en bij ons logeerde, heeft ze een keer Celeste, onze grote blauwe Brit opgesloten in de badkamer. De arme schat heeft daar de hele nacht gezeten, ze had haar drol uit schaamte in het badmatje gerold, als een hele grote wrap.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toen was ze boos toch?![]()
Je had Droopy haar hoofd moeten zien na een hele nacht toilet.
En die heeft van nature al geen vriendelijk hoofd
Er hoeft niets, maar gewoon, blegh.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet er dan wat?
Soms moet je er gewoon aan toegeven, lekker bankhangen en Fokken. Morgen gaat het vast beter.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
We hebben hier een projectje lopen om in de trant van duurzaamheid en kostenbesparing wat 'losse' printers te verwijderen. Op iedere etage staat in alle kantoorpanden staat sowieso een multifunctional, en daarnaast zijn er dus nog honderden kleinere printers die allemaal geld en toner kosten.
Nou ja goed, wij dus net ff zelf als voorloper vast 3 printertjes bij een afdeling weghalen, we hebben voorheen alles geinventariseerd aan de hand van wat er in de Active Directory stond en wat er fysiek echt aanwezig was aan printers, en dan gaan de afdelingsmanagers bepalen welke weg moeten, uiteindelijk word dat dus door een bedrijf allemaal afgevoerd, maar nu gingen we als voorloper ff zelf vast 3 halen.
Zit daar een ploegje donkere dames op die afdeling die me ineens van leer begint te trekken dat het het tentoonstellen van 'white power' is, en het etaleren van 'witte kracht', en dat het 'moderne slaverij' is dat hun nu 10m (!) moeten lopen naar multifunctional voor een printje![]()
![]()
Zou je andersom eens moeten proberen...
ik zou zeggen dat ze mn reet zouden kunnen likken en ze maar met hun dikke reet van die stoel afkomen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
We hebben hier een projectje lopen om in de trant van duurzaamheid en kostenbesparing wat 'losse' printers te verwijderen. Op iedere etage staat in alle kantoorpanden staat sowieso een multifunctional, en daarnaast zijn er dus nog honderden kleinere printers die allemaal geld en toner kosten.
Nou ja goed, wij dus net ff zelf als voorloper vast 3 printertjes bij een afdeling weghalen, we hebben voorheen alles geinventariseerd aan de hand van wat er in de Active Directory stond en wat er fysiek echt aanwezig was aan printers, en dan gaan de afdelingsmanagers bepalen welke weg moeten, uiteindelijk word dat dus door een bedrijf allemaal afgevoerd, maar nu gingen we als voorloper ff zelf vast 3 halen.
Zit daar een ploegje donkere dames op die afdeling die me ineens van leer begint te trekken dat het het tentoonstellen van 'white power' is, en het etaleren van 'witte kracht', en dat het 'moderne slaverij' is dat hun nu 10m (!) moeten lopen naar multifunctional voor een printje![]()
![]()
Das nog te weinig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:33 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
wat een zotterij
tis alleen maar goed om wat te lopen naar de printer op je werkdag
OMGquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:26 schreef Ynske het volgende:
t zal je auto maar zijn
Wat een ongelooflijke idioten! [inc. pic]
M'n collega en ik zijn uiteraard heel braaf en rustig geweest. Ze was wel echt heel vadsig en de printer stond praktisch naast haar bureau, en nu moet ze écht max 10 stappen lopen naar de multifunctionalquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had heel graag je gezicht willen zien op dat moment Ll![]()
Maar serieus; wat een zeikerds zeg
Ow zulk volk. Je ziet ze ook regelmatig bij programma's als Wegmisbruikers. Met 180 over de snelweg knallen en als ze aangehouden worden roepen dat het diskimminaaaaaasie is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:31 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Dees kwam ik gister tegen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow zulk volk. Je ziet ze ook regelmatig bij programma's als Wegmisbruikers. Met 180 over de snelweg knallen en als ze aangehouden worden roepen dat het diskimminaaaaaasie is.
Jij werkt toch niet toevallig hier eh? Wij zijn dit project eigenlijk al in 2007 gestart met centrale printers maar de wildgroei is enorm. Ik ben nu bezig een stuk te schrijven in ons bedrijfsblad dat deze cultuur toch echt moet veranderenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
M'n collega en ik zijn uiteraard heel braaf en rustig geweest. Ze was wel echt heel vadsig en de printer stond praktisch naast haar bureau, en nu moet ze écht max 10 stappen lopen naar de multifunctional![]()
Maar ff overlegt wat we hiermee moeten, maar aangezien 't de voorloper van 't project is en wel te verwachten is dat meer mensen het niet eens zijn dat hun printertje weggaat (terwijl dus uiteindelijk hun eigen chef beslist hé, niet wij) gaan we hier toch maar ff serieus werk van maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |