Dat had ik toen ik 30 werd, ik dacht echt dat mijn leven toen over wasquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooh , kun je t niet zo goed handelen popje?
![]()
Ik weet nog hoe depri ik was toen ik 25 werd![]()
![]()
Dat ik het me überhaupt kan herinneren is een godswonder, tis al zoooooooooo lang geleden
Nou nee bedankt maar lief aangebodenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
IK HEB WEL EEN GRIJZE HAAR HOOR! IN MN ANUS!
zien?
quote:
ik zit op mn werk. Aan de theequote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Heb je vrij vandaag of moet je weer anaal getest worden of zo?
Wacht jij maar tot jij je post krijgt
Kind ik heb je al 4 zoenen gegeven vanmorgen! Wat nou niet houden vanquote:
geen kusje op mn anusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Kind ik heb je al 4 zoenen gegeven vanmorgen! Wat nou niet houden van
Gisteravond goed, alleen beetje hangerig. Vanmorgen ook best goed.quote:
tofquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Gisteravond goed, alleen beetje hangerig. Vanmorgen ook best goed.
Geen pijnstiller gegeven en vanmiddag ben ik dus, dus ik duim dat het dan ook goed gaat!
En vannacht goed geslapen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen pijnstiller gegeven en vanmiddag ben ik dus, dus ik duim dat het dan ook goed gaat!
Oh die heeft gewoon geslapenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:26 schreef Maes het volgende:
Oh-oh hoe heeft pup Sjonnie het gedaan vannacht?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:28 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
21
Vet stom, ik heb een pakketnr van dpd voor mn camera.. zegt dat ding dat de database hem niet herkend. Terwijl pixmania hem gisteren heeft verstuurd
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:32 schreef Greys het volgende:
Ja hoor, goed geslapen vannacht
Ik durf alleen nog niet te juichen, omdat het dus zondagmiddag en -avond ook weer goed ging en maandagochtend toch weer mis was. Maar so far, so good(En ik hoop heel hard dat ze nu niet thuis pijn aan het hebben is...)
Sjonnie is een eigenwijze pup?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die heeft gewoon geslapenIn zn mandje naast het bed.
Werd vanmorgen net als ik wakker van de wekker.
Ben ik met m opgestaan, op de plasmat gezet, wilde niet plassen.
Eten gegeven en toen wilde ie weer slapen, dus nog ff mee in bed gepakt.
Toen ik ging douchen heeft ie stiekem onder t bed gepiest, dus ik ga straks ff een doos regelen waar ik m dan in kan zetten op die plasmat![]()
Aan de riem lopen deed ie onder LUID protest vanochtend.
En nu ligt ie naast Chico te snurken weer, hijs alweer platgeknuffeld natuurlijk vanmorgen hier door iedereen
Er staat overal een beetje geloof ikquote:
Neuh een hele makkelijke eigenlijk wel hoor.quote:
Ik heb nog niks doorgehakt, ik zie wel of ik m heel leuk ga vinden, ik kijk t wel ff aan of t veel werk is of nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:53 schreef Greys het volgende:
Maar de knoop is dus doorgehakt en je houdt Sjonnie?
En je hebt die vrienden meteen uit je adresboek geschrapt neem ik aan?
Serieus? Zou je hem daarna nog uberhaupt kunnen wegdoen dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nog niks doorgehakt, ik zie wel of ik m heel leuk ga vinden, ik kijk t wel ff aan of t veel werk is of niet
Nee joh, dan heeft ie hier een hoop geleerd in korte tijd en dan gaat ie fijn naar hun terug hoor, kijken ze zelf maar wat ze dr mee doenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus? Zou je hem daarna nog uberhaupt kunnen wegdoen dan?
Ik zou me er meteen aan hechten. Ben je niet al lang gesmolten inmiddels?
En als je hem zou besluiten weg te doen, dan heb je wel meteen een breuk in de vriendschap denk ik.
Of geef je hem dan weer aan die mensen terug?
Lees es terugquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:03 schreef Ynske het volgende:
Gefeliciteerd Q!
hoe is het nu met Bink, Greys?
de voorkant van mn tas zit aanelkaar
[ afbeelding ]
Ik haal dr zelf wel een tussen de middag, op jouquote:
neuj. Je komt maar halenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik haal dr zelf wel een tussen de middag, op jou
Neuj, moejje maar nie in DH gaan wonenquote:
Zeikwijf.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuj, moejje maar nie in DH gaan wonen
Poor babequote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:11 schreef Qwea het volgende:
volgens MM komt mijn pakketje vandaag niet
Om te knuffelenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:24 schreef Greys het volgende:
Leuk je tas Yns! Ben benieuwd hoe hij straks is als hij klaar is
En oh-oh, moet zo'n pupje niet veel rust hebben ook?
Waarom komen ze hem elk uur wakker maken?
Dierentaart. Er zullen toch ook mensen 2 stukken eten? Of is dat alleen in ut Zuijjen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:27 schreef Qwea het volgende:
i hef koud.
hey, help me eens.
Doe ik de dierenfam taart van 12,50 voor 15 pers.. of de prinsessen taart () van 8 euri voor 9 pers?
Er komen 8 pers. Inc MM en mij. Klein dus gelukkig vrijdag.
Alleen in verhouding is die van 12,50 toch goedkoper? Aan de andere kant.. dan blijven er 7 stukken over
hier niet hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dierentaart. Er zullen toch ook mensen 2 stukken eten? Of is dat alleen in ut Zuijjen?
ze kunnen het er mee doen wat voor grote ze van me krijgenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou ook geen 9 persoons taart kopen als ik met 8 personen was hoor.
En sommige mensen willen kleine stukken en andere weer grote ook nog
en sommigen niksquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou ook geen 9 persoons taart kopen als ik met 8 personen was hoor.
En sommige mensen willen kleine stukken en andere weer grote ook nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |