Dat had ik toen ik 30 werd, ik dacht echt dat mijn leven toen over wasquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oooooooh , kun je t niet zo goed handelen popje?
![]()
Ik weet nog hoe depri ik was toen ik 25 werd![]()
![]()
Dat ik het me überhaupt kan herinneren is een godswonder, tis al zoooooooooo lang geleden
Nou nee bedankt maar lief aangebodenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
IK HEB WEL EEN GRIJZE HAAR HOOR! IN MN ANUS!
zien?
quote:
ik zit op mn werk. Aan de theequote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Heb je vrij vandaag of moet je weer anaal getest worden of zo?
Wacht jij maar tot jij je post krijgt
Kind ik heb je al 4 zoenen gegeven vanmorgen! Wat nou niet houden vanquote:
geen kusje op mn anusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Kind ik heb je al 4 zoenen gegeven vanmorgen! Wat nou niet houden van
Gisteravond goed, alleen beetje hangerig. Vanmorgen ook best goed.quote:
tofquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Gisteravond goed, alleen beetje hangerig. Vanmorgen ook best goed.
Geen pijnstiller gegeven en vanmiddag ben ik dus, dus ik duim dat het dan ook goed gaat!
En vannacht goed geslapen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen pijnstiller gegeven en vanmiddag ben ik dus, dus ik duim dat het dan ook goed gaat!
Oh die heeft gewoon geslapenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:26 schreef Maes het volgende:
Oh-oh hoe heeft pup Sjonnie het gedaan vannacht?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:28 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
21
Vet stom, ik heb een pakketnr van dpd voor mn camera.. zegt dat ding dat de database hem niet herkend. Terwijl pixmania hem gisteren heeft verstuurd
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:32 schreef Greys het volgende:
Ja hoor, goed geslapen vannacht
Ik durf alleen nog niet te juichen, omdat het dus zondagmiddag en -avond ook weer goed ging en maandagochtend toch weer mis was. Maar so far, so good(En ik hoop heel hard dat ze nu niet thuis pijn aan het hebben is...)
Sjonnie is een eigenwijze pup?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die heeft gewoon geslapenIn zn mandje naast het bed.
Werd vanmorgen net als ik wakker van de wekker.
Ben ik met m opgestaan, op de plasmat gezet, wilde niet plassen.
Eten gegeven en toen wilde ie weer slapen, dus nog ff mee in bed gepakt.
Toen ik ging douchen heeft ie stiekem onder t bed gepiest, dus ik ga straks ff een doos regelen waar ik m dan in kan zetten op die plasmat![]()
Aan de riem lopen deed ie onder LUID protest vanochtend.
En nu ligt ie naast Chico te snurken weer, hijs alweer platgeknuffeld natuurlijk vanmorgen hier door iedereen
Er staat overal een beetje geloof ikquote:
Neuh een hele makkelijke eigenlijk wel hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |