Ja?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:58 schreef lady-wrb het volgende:
ik kwam vorige jaar op de kamasutrabeurs een klasgenoot van me tegen die er een stand had
hij was destijds helemaal hoteldebotel op mij maar ik vond het de saaiste lul die er op aarde rondliep.hij zag er nog precies hetzelfde uit, ik herkende hem meteen, hij mij ook overigens
Terwijl dat juist niet de bedoeling is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:05 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
slappe hap, hahahahaha...ik las slappe lul
Ik heb wel een beurs gehadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:06 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
studiebeurs, mvd ! De rest ben ik nooit geweest.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:05 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
slappe hap, hahahahaha...ik las slappe lul
Dikke tetten komen nogquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:08 schreef Moonah het volgende:
Die topictitel lokt wel trouwens, daarom klikte ik, ik dacht dat Tico ambities had.
Oei, toch. Een onderwijsbeurs, vreselijk saai. Iedereen maar zeiken over de werkdruk enzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:07 schreef Moonah het volgende:
Oeh, als ik iets vreselijk vind, dan zijn het wel beurzen. Nou ja, ik ben er maar op 2 geweest (onderwijsbeurzen), maar blegh, zo druk.
En een kamasutrabeurs, daar past alleen maar deze smiley bij:
Op de onderwijsbeurs kunnen ze heel goed aftrekken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
maar of ik dan nog aftrekmateriaal ben??
misschien dan JUISTquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dikke tetten komen nog![]()
maar of ik dan nog aftrekmateriaal ben??
Oh ja gadver..quote:
Ja, gats, er was echt niets aan. Maar het was verplicht.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:10 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Oei, toch. Een onderwijsbeurs, vreselijk saai. Iedereen maar zeiken over de werkdruk enzo.
Niets meer voor jouquote:
haha, zie je, jij bent ook door de titel gelokt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |