Ik neem aan dat deze vragen hier ook beantwoord moeten worden:
We willen je vragen hoe je hebt het gevonden. En dan met name willen we weten hoe je de leiding en begeleiding vond, het beantwoorden van je vragen en opmerkingen (bijv. de snelheid, correctheid enz.). Ik heb het vermakelijk gevonden.
snelheid van beantwoorden vragen vond ik erg goed. correctheid ook prima. Vond het fijn dat voor mijn gevoel mensen met kennis van zaken de test aan het runnen waren, en dat ik dus niet mijn tijd aan het verknallen was.
Was het veel werk? Te veel misschien?Inlezen in de test was een redelijke taak, per ronde viel het erg mee. tot wanneer rondes duurden en wanneer ze plaats vonden vond ik niet erg duidelijk, ondanks dat geprobeerd werd dit aan te geven
Heb je nog aanmerkingen voor de komende managers? Of voor de Voetbalmanager van dit seizoen 2009/2010 als we daar toch mee doorgaan?
voor aankomende tests:
Snap dat je dingen wil testen en dat rankings niet belangrijk zijn, maar als je een representatieve test wil runnen moet je je wel realiseren dat de vrijwilligers wel de motivatie moeten hebben om goed te responderen. wat voor mij een motivatie was, was het hoog eindigen in ranking,, dus mijn advies laat ook in volgende tests een ranking noteren waar men daadwerkelijk hoger eindigt door goede keuzes.
En daarnaast zou ik aanbevelen pas te beginnen met de managers als bovenstaande problemen aangegeven door mij en anderen verholpen zijn.. het is erg irritant als je iets goed wilt invullen en er bepaalde onmogelijkheden zich voordoen.
succes!