abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77415223
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:24 schreef Kaartkeizer het volgende:
ik sluit me volledig aan bij de winnaar van deze prachtcompetitie dat waren ook de 2 dingen die ik telkens miste!

verder vond ik het een leuke test, heb me prima vermaakt
Mooi zo.

Er volgt nog een evaluatie van deze test
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_77455416
Wat is er nou zo mysterieus geweest aan de laatste wijzigingen die we hebben doorgevoerd?

Het ging om twee spelers, die uiteindelijk niemand gekozen had, Arne Slot (inmiddels inactief) en Joonas Kolkka, waarvan de resultaten in de eerste managerronde op 0 zijn gezet. Dat zou hele vervelende fouten op hebben kunnen leveren, maar het bleef beperkt na de herberekening tot puntenverlies voor de spelers en er werd niet gerekend alsof de spelers 5 punten gehaald zouden hebben wat betreft de waardedaling.

Dat is wrs wel te corrigeren, daar wordt naar gekeken. Zoals gezegd komt een dergelijke situatie eigenlijk niet voor, want dan zou iemand hebben moeten slapen met het invoeren van uitslagen door bij een verkeerde speler de punten in te vullen.

We hebben dit niet uitgevoerd met spelers die jullie zelf in je team hadden, want dan had er iets raars kunnen ontstaan, bijvoorbeeld dat je budget ineens heel hard achteruit holde of dergelijke. De speler zou in waarde gaan dalen omdat in een bepaalde ronde geen punten zijn gehaald.

De andere wijzigingen zoals een rode en gele kaart hier en daar en een assist erbij gingen goed, net als het invoeren van een inhaalwedstrijd in de juiste managerronde.
pi_77455539
Ik wil iedereen vragen zijn/haar bedragen die ze genoteerd hebben, hier neer te zetten.
Zo kunnen we een aantal dingen narekenen en kijken of er ergens iets misgaat.
  Redactie Sport zaterdag 30 januari 2010 @ 23:14:41 #204
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_77464886
Ik ben na het eerste samenstellen van het team eigenlijk compleet vergeten verder te testen, maar hieronder mijn bevindingen:

(Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; nl; rv:1.9.2) Gecko/20100115 Firefox/3.6)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_77496281
Ronde 1:

Noteer steeds het volgende:
- budget voor aankoop (startbudget uitgezonderd.)
Budget:¤ 9.000.000

- je budget na aankoop (pagina 'teammanagement'.)
Na aankoop: ¤0

- hoeveel punten je gehaald hebt.

41

Ronde 2:

Noteer steeds het volgende:
- budget voor aankoop (startbudget uitgezonderd.)
Budget:¤ 276.750,-

- je budget na aankoop (pagina 'teammanagement'.)
Na aankoop: ¤39,250

- de waarde van al je spelers uit het deel 'Teamhistory' (pagina 'persoonlijk profiel'), ook de waarden die in 'Ronde 2', 'Ronde 3' enz. staan als dat van toepassing is. Dit kun je makkelijk kopiëren en plakken naar een tekstbestand.

Ronde 1
Speler Score in deze ronde Totale score Kosten Club Actie
Jelle ten Rouwelaar
-2 -2 ¤ 964.000,- NAC Breda

Patrick Paauwe
5 5 ¤ 615.625,- VVV-Venlo

Bob Bankzitter
0 0 ¤ 738.750,- VVV-Venlo

Frank van Kouwen
7 7 ¤ 545.050,- VVV-Venlo

Donovan Slijngard
7 7 ¤ 718.475,- Sparta Rotterdam

Ayodele Adeleye
9 9 ¤ 772.675,- Sparta Rotterdam

Romano Denneboom
0 0 ¤ 985.000,- Sparta Rotterdam

Matthew Amoah
5 5 ¤ 960.375,- NAC Breda

Rob Penders
0 0 ¤ 1.067.000,- NAC Breda

Kees Kwakman
5 5 ¤ 935.750,- NAC Breda

Ruben Schaken
5 5 ¤ 541.750,- VVV-Venlo

106 (+65)

Ronde 3:

Budget: ¤ 467.312
Na aankoop: ¤ 217.348

145 (+39)

Ronde 4:

Budget: ¤ 480.598
Na aankoop: ¤ 17.870

156 (+11)

zoals je kunt zien heb ik maar 1 ronde de teamhistory beschreven, dit omdat ik deze niet per ronde voor alle spelers heb kunnen zien.
pi_77496944
Ik neem aan dat deze vragen hier ook beantwoord moeten worden:

We willen je vragen hoe je hebt het gevonden. En dan met name willen we weten hoe je de leiding en begeleiding vond, het beantwoorden van je vragen en opmerkingen (bijv. de snelheid, correctheid enz.).

Ik heb het vermakelijk gevonden.
snelheid van beantwoorden vragen vond ik erg goed. correctheid ook prima. Vond het fijn dat voor mijn gevoel mensen met kennis van zaken de test aan het runnen waren, en dat ik dus niet mijn tijd aan het verknallen was.

Was het veel werk? Te veel misschien?

Inlezen in de test was een redelijke taak, per ronde viel het erg mee. tot wanneer rondes duurden en wanneer ze plaats vonden vond ik niet erg duidelijk, ondanks dat geprobeerd werd dit aan te geven

Heb je nog aanmerkingen voor de komende managers? Of voor de Voetbalmanager van dit seizoen 2009/2010 als we daar toch mee doorgaan?

voor aankomende tests:
Snap dat je dingen wil testen en dat rankings niet belangrijk zijn, maar als je een representatieve test wil runnen moet je je wel realiseren dat de vrijwilligers wel de motivatie moeten hebben om goed te responderen. wat voor mij een motivatie was, was het hoog eindigen in ranking,, dus mijn advies laat ook in volgende tests een ranking noteren waar men daadwerkelijk hoger eindigt door goede keuzes.

En daarnaast zou ik aanbevelen pas te beginnen met de managers als bovenstaande problemen aangegeven door mij en anderen verholpen zijn.. het is erg irritant als je iets goed wilt invullen en er bepaalde onmogelijkheden zich voordoen.

succes!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 3 februari 2010 @ 15:16:44 #207
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77592962
Kijk, dat is iets waar we wat mee kunnen. Een deel van het probleem zat m er ik dat het klassement niet belangrijk was. Bij de volgende test zal dit wel het geval zijn.

De bugs zullen naar verwachting gewoon langzaam verholpen worden. Het belangrijkste is dat het spel nu goed draait. Ook voor ons is dat belangrijk, omdat we nu weten dat we eindelijk ergens op kunnen bouwen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_77594316
quote:
Ook voor ons is dat belangrijk, omdat we nu weten dat we eindelijk ergens op kunnen bouwen.
De nieuwe F1 manager?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 3 februari 2010 @ 15:53:53 #209
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77594416
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 15:50 schreef vosss het volgende:

[..]

De nieuwe F1 manager?
Die komt er, mits we niet opeens nog hele vreemde zaken tegenkomen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_77594912
Yay !!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_77975381

* Sally is terug van een vakantie in de sneeuw (geen alpine )

Ik mis nog een aantal reacties en/of PM's van degenen die meegeholpen hebben met testen. Al denk ik dat het niet zo heel erg meer nodig is, maar ik zou toch willen vragen om jullie genoteerde bedragen e.d. te melden.

En ik mis nog wat aan evaluaties, je mag het ook hier neerzetten, of per PM
pi_77975389
Ha vosss! Jou had ik hier al veul eerder verwacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')