abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 januari 2010 @ 21:48:17 #154
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77227268
quote:
Op zondag 24 januari 2010 16:44 schreef Light het volgende:

[..]

Nee hoor. Die is al uren afgelopen.

Ik keek verkeerd ind
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 24 januari 2010 @ 21:54:39 #155
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77227697
De stats:

Sparta - VVV Venlo 1-1

20' Calabro 0-1
37' Strootman 1-1

Geel: Slijngaard, Falkenburg (Sparta), De Regt, Van Kouwen, Calabro, Schaken (VVV)

Opstellingen:

Sparta:
Seliga, Boakye, Adeleye, Viergever, Slijngaard, Falkenburg, Rutjes (Bodul/90), Strootman, Duplan (Duarte/74), Poepon, Denneboom (John/64)

VVV-Venlo:
Begois, De Regt, Paauwe, Verdellen, Auassar, Takak, Leemans, Van Kouwen, Van Dessel (Fleuren/90), Calabro (Viana/32), Schaken

---------------------------------------

NAC Breda - Vitesse 2-0
47' Kolkka 1-0
48' Lurling 2-0

Gele kaart: Fehér (NAC Breda), Jenner, v.d. Struijk (Vitesse)
Rode kaart: Kaloglu (52'/2x geel)

Opstellingen

NAC Breda: Ten Rouwelaar, Fehér, Penders (Loran/53), Zwaanswijk, Gudelj, De Graaf, Gilissen, Gorter (vallès/84), Kolkka, Amoah, Lurling (Cairo/68)

Vitesse: Velthuizen,Verhaegh, Sprockel, v.d.Struijk, Drost, Jenner (Büttner/65), Claudemir, Kolk, Molhoek, Kaloglu, Nilsson (Snijders/74)

-----------------------------------------

NAC - VVV 2-1
3' De Graaf 1-0 (assist: Zwaanswijk)
4' Schaken 1-1
85' Lurling 2-1 (Pen.)

Geel: Fehér (NAC), Paauwe, Fleuren (VVV)

Bijz: Ten Rouwelaar stopt penalty (73).

NAC Breda: Ten Rouwelaar, Fehér, Penders, Zwaanswijk, Gudelj (Schilder/88), De Graaf, Vallès, Kwakman, Leonardo (46/ Gorter), Amoah (75/ Veenstra), Lurling

VVV-Venlo: Gentenaar, De Regt, Verdellen, Paauwe, Fleuren, Takak, v. Kouwen, van dessel (72/ Viana), Schaken, Leemans, Ahahaoui (88/ Boymans)

------------------------------------------

Sparta Rotterdam - Vitesse 0-0

Gele kaart: Falkenburg, Abdul, Poepon (Sparta Rotterdam)

Opstellingen

Sparta Rotterdam: Seliga, Adeleye, Viergever, Slijngaard, Falkenburg, Touzani (Rutjes/65), Strootman, Duplan (Aldogan/60), Poepon, Abdul (John/64)

Vitesse: Velthuizen,Verhaegh, Sprockel, Drost, Van Diermen, Claudemir, Molhoek, Pryor (Junker/45+2), v.d. Struijk, Kaloglu (Kolk/70), Nilsson
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 24 januari 2010 @ 22:01:30 #156
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_77228144
Sorry, ben echt fucking heftig druk geweest afgelopen weekend.
Ik kijk morgen op het werk even, nu slapen...pfffff
pi_77235372
Er komt weer een test aan: dit keer gaan we uitslagen later aanpassen. We moeten nog bepalen wat we precies gaan aanpassen.

Het kan hierdoor voorkomen dat doordat bepaalde spelers in waarde gestegen zijn na de aanpassing (of gedaald) en dat blijkt dat je met je toenmalige budget dat team eigenlijk niet kon betalen. Dan wordt het budget negatief bijgesteld.

We gaan ook iets proberen wat in theorie wel, maar in de praktijk zelden voor zal komen. Geen idee wat de uitwerking zal worden, maar de kans is erg groot dat er iets fout bij gaat.
Wat deze aanpassing is geweest, maken we bekend als de berekeningen zijn geweest en we het effect ervan hebben kunnen vaststellen.

De andere test is iets wat in de praktijk wel vaker zal voorkomen: het invoeren van een inhaalwedstrijd. Die wedstrijd blijft in de speelronde waarin hij oorspronkelijk gespeeld zou worden.

De eerste aanapssingen zullen vanavond worden doorgevoerd en dan wordt om 2:00 uur een herberekenscript gerund. Ik kijk even of ik nog tijd heb de wijzigingen hier te posten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sally op 25-01-2010 13:49:03 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_77236254
Wijziging (1e managerronde):

VVV - Vitesse 0-2

38 Dalibro Stevanovic (VIT) 0-1
90+1 Claudemir (VIT) 0-2 (assist: Molhoek)
Gele kaart: Ferry de Regt, Frank van Kouwen (VVV), Rogier Molhoek en Dalibor Stevanovic (Vitesse).

VVV-Venlo: Kevin Begois; Ferry de Regt, Frank van Kouwen, Patrick Paauwe, Adil Auassar; Ken Leemans, Timisela, Kevin van Dessel (81. Niels Fleuren); Ruben Schaken (60. Jasar Takak), Sandro Calabro (70. Ruud Boymans) en Achmed Ahahaoui.

Vitesse: Piet Velthuizen; Paul Verhaegh, Kevin van Diermen, Frank van der Struijk, Calvin Jong-a-Pin; Claudemir, Nicky Hofs (75. Lasse Nilsson), Rogier Molhoek; Onur Kaya (63. Sprockel), Wiljan Pluim (86. Alexander Büttner) en Dalibor Stevanovic.
pi_77236595
Verder heb ik nu ook spelers aangepast die (nu in werkelijkheid) niet meer spelen bij hun club (inactief gezet), en een aantal nieuwen toegevoegd:

Vitesse
Sebastiaan van der Sman
Jop van der Linden
Anduele Pryor
Julian Jenner

Toegevoegd:
Serginho Greene, middenvelder, 745.000

Sparta Rotterdam
Romano Denneboom
Tim Bakens
Arne Slot
Yuri Rose

VVV-Venlo

Toegevoegd:
Emenike Alex Nkume, verdediger, 570.000

Let op! Je team met de spelers die inactief staan (rood in de lijst in Teammanagement), is dus nog WEL geldig. Je krijgt alleen geen punten meer voor die spelers. De punten die ze gehaald hebben, blijven (ahgi...) wel bestaan. Je kunt ze ook gewoon verkopen maar niet meer selecteren.
pi_77241360
Ronde

Je hebt nog tot maandag 25 januari 2010 22:59 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Veranderingen
Verkopen:
Verkoopkosten: (5%)
Aankopen:
Wissels:
Totaal: ¤ 0
Budget: ¤ 395.800
Na aankoop: ¤ 395.800

Ik heb 51 punten gehaald, dus volgens mij klopt het budget wel. Wel is mij hetzelfde als Kaartkeizer opgevallen: bij de tweede ronde zie ik maar twee spelers.

Ook die grafiekjes doen een beetje gek. Ronde vier is nog niet gespeeld, maar komt wel al terug in de grafieken. Alle grafieken lopen dan naar 0 toe. Beter is het om rondes die nog niet gesppeeld zijn ook niet in de grafieken te laten terugkomen. Zeker bij een cumulatieve score is dat pertinent fout.

Als laatste zie ik voetbal dikgedrukt staan in de stand. Gok dat hij een <b> tagje heeft uitgeprobeerd (zou het Dennistd zijn? ). Dat moet er dus ook nog uitgehaald worden.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_77246601
quote:
Op maandag 25 januari 2010 10:50 schreef nyny83 het volgende:
Ronde

Je hebt nog tot maandag 25 januari 2010 22:59 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Veranderingen
Verkopen:
Aankopen:
Wissels:
Totaal: ¤ 0
Budget: ¤ 395.800
Na aankoop: ¤ 395.800

Ik heb 51 punten gehaald, dus volgens mij klopt het budget wel. Wel is mij hetzelfde als Kaartkeizer opgevallen: bij de tweede ronde zie ik maar twee spelers.
Wat al gezegd is (door wie weet ik ff niet meer): dat willen we graag anders zien, niet alleen maar je gewisselde spelers zien met huidige waarde en behaalde punten, maar ALLE spelers in je team met huidige waarde (en in vorige ronden hun *toenmalige* waarde) en hun behaalde punten in die ronde + cumulatief.

De oorspronkelijke code was echter zo gebouwd: je ziet alleen je wissels in je teamhistorie. Je wil eigenlijk weten welk team je precies had in een bepaalde managerronde, en hoe die spelers toen gepresteerd hebben.
En wat ze toen kostten.
quote:
Ook die grafiekjes doen een beetje gek. Ronde vier is nog niet gespeeld, maar komt wel al terug in de grafieken. Alle grafieken lopen dan naar 0 toe. Beter is het om rondes die nog niet gesppeeld zijn ook niet in de grafieken te laten terugkomen. Zeker bij een cumulatieve score is dat pertinent fout.
Ook dat is iets wat ingebouwd is door anderen die de code hebben gemaakt. Was ons al opgevallen toen we met de manager voor het eerst gingen testen.

Waarom het is, geen idee. Je ziet volgenss mij de komende ronde met de punten die je al had, en als het dew historie van je punten per ronde is, zie je de komende ronden op 0 staan.

Maar je hebt gelijk als je zegt dat het niet hoort. Iets om aan te werken iig, maar het heeft niet de hoogste prioriteit.
quote:
Als laatste zie ik voetbal dikgedrukt staan in de stand. Gok dat hij een <b> tagje heeft uitgeprobeerd (zou het Dennistd zijn? ). Dat moet er dus ook nog uitgehaald worden.
Ja, dat is idd Dennis met zijn team. Die heeft een speciale opdracht meegekregen. Alleen die uitkomsten zijn niet hier genoteerd
pi_77246646
Je kunt je link uit je signature wel weghalen toch?
pi_77246700
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:49 schreef nyny83 het volgende:
Je kunt je link uit je signature wel weghalen toch?
Mwoah, er is nog 1 ronde, die sluit vanavond
pi_77247361
mjah, maar accepteer je nu nog nieuwe aanmeldingen dan?
pi_77248397
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:08 schreef nyny83 het volgende:
mjah, maar accepteer je nu nog nieuwe aanmeldingen dan?
Waarom niet? Ik heb zelf nog niet eens een team samengesteld

Niet dat er nu nog aanmeldingen zijn gekomen...
pi_77257274
Ik krijg een vreemde melding als ik me probeer in te schrijven bij de volgende subleague:
http://managers.fok.nl/voetbal/vbltest2010/subleagues/index/id/77
quote:
Fout

Je bent al ingeschreven.
Kunnen mensen proberen hier lid te worden en in de gaten houden wat er gebeurt?
pi_77258029
quote:
Op maandag 25 januari 2010 17:59 schreef Sally het volgende:
Ik krijg een vreemde melding als ik me probeer in te schrijven bij de volgende subleague:
http://managers.fok.nl/voetbal/vbltest2010/subleagues/index/id/77
[..]

Kunnen mensen proberen hier lid te worden en in de gaten houden wat er gebeurt?
Ik ben nu lid. En jij staat inderdaad ook in de lijst.
  maandag 25 januari 2010 @ 19:50:57 #168
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77262030
Ik ben ook lid geworden, zonder probleem
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_77263212
Raar... Ik zag mezelf echt niet in de lijst staan toen ik de subleague bekeek voor ik klikte op 'Word lid!. Zou ik eruit gegooid zijn door degene die de subleague beheert, en dat ik me nu weer aanmeldde?

Een andere subleague waar ik meteen daarna ook lid van werd, liet wel de juiste melding zien: 'je bent aangemeld bij...'
pi_77276965
De wedstrijd Vitesse - VVV wordt uitgesteld, die uitslag zal later volgen.

pi_77278440
Sneeuw in het Gelredome?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 26 januari 2010 @ 09:27:59 #172
Maffe Fries
pi_77280603
Er werd een concert ingelast
pi_77282963
De afronding van derde managerronde is verschoven naar morgen 11:59 uur. Dit in verband met wat zaken die nog getest moeten worden, waaronder het wijzigen van uitslagen.
pi_77328044
Managerronde 3)

VVV-Venlo - Sparta Rotterdam 5-0
6’ Auassar 1-0
25’ Ahahaoui 2-0
27’ Calabro 3-0
43’ Calabro 4-0
70’ Van Dessel 5-0

Gele kaart: Bentem, Adeleye (Sparta Rotterdam)

VVV-Venlo: Böhm, De Regt, v.Kouwen, Paauwe, Auassar, Leemans, Timisela, v.Dessel (Fleuren/71), Schaken, Calabro (Boymans/75), Ahahaoui (Viana/67)

Sparta Rotterdam: Varkevisser, Bentem, Adeleye, Viergever, Slijngard, Falkenburg (v.Bueren/46), Rutjes, Strootman (Touzani/83), Duplan, Poepon, John (Dissels/46)

Uitslagen Eredivisie (22/11/2009)

---
Vitesse - NAC Breda 3-3

4’ Leonardo 0-1
16’ Buttner 0-2 (e.d)
35’ Claudemir 1-2 (assist Jong-a-Pin)
40’ Gilissen 1-3
52’ Kolk 2-3
57’ Kolk 3-3 (assist Nilsson)

Gele kaart: Snijders (Vitesse), Kolkka (NAC Breda)

Vitesse: Velthuizen, Verhaegh, Sprockel, vd Struijk, Propper, Claudemir, Hofs (Jong-a-Pin/27), Kolk, Pluijm, Buttner (Nilsson/26), Snijders

NAC Breda: Ten Rouwelaar, Elshot, Loran, Zwaanswijk, Penders, Kwakman, Fehér, Reuser (Gilissen/76), Snoyl, Leonardo (Amoah/60), Lurling (Kolkka/52)

Uitslag Vitesse - NAC Breda

-----
NAC Breda - Sparta Rotterdam 3-1

15' Amoah 1-0
21' Knol 1-1
76' Penders 2-1
90+3' Fehér 3-1

Gele kaart: Ten Rouwelaar, Kwakman (NAC Breda), Duplan, Strootman, John, Knol (Sparta)

NAC Breda: Ten Rouwelaar, Loran, Penders, Zwaanswijk, Elshot, Fehér, Kwakman, Amoah, Cairo (Pattinama/76), Lurling (Leonardo/69), Kolkka

Sparta Rotterdam: Seliga, Slijngard, Knol, v.Gessel (Rutjes/85), Jaliens, Falkenburg (Dissels/80), Duarte, Strootman, Duplan (Godee/59), Poepon, John

Uitslagen Eredivisie 28/02/2009

-----

Vitesse - VVV

Uitgesteld, uitslag volgt nog. Zal ingevoerd worden nadat deze ronde berekend is.
pi_77329376
33 punten erbij.

Budget: ¤ 249.256
Ik had 26.506

Lijkt dus weer te kloppen

Rekent iemand van jullie nog wel de spelerspunten door? Persoonlijk vind k het teveel werk, maar daar kunnen natuurlijk ook nog fouten in optreden.
pi_77330101
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:26 schreef nyny83 het volgende:
33 punten erbij.

Ik had 26.506

Lijkt dus weer te kloppen

Rekent iemand van jullie nog wel de spelerspunten door? Persoonlijk vind k het teveel werk, maar daar kunnen natuurlijk ook nog fouten in optreden.
Dat gaat met een steekproef wrs.

Hoe gaat het nu als je probeert te wisselen? Welke waardes worden gebruikt om de 5% over te berekenen, weer de afgeronde cijfers of de aangepaste variabele waarde?

Je hoeft het niet per se op te slaan, je kunt ook je winkelmandje kopieren.
pi_77330459
quote:
Heb je nu de inleiding van dat bericht aangepast?
Willem-Jan van Puffelen
pi_77330543
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Heb je nu de inleiding van dat bericht aangepast?
Nee?
pi_77330634
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:54 schreef Sally het volgende:

[..]

Nee?
Oh dan heeft iemand anders dat gedaan, het is een bericht van toen de oude site er nog was, maar met een nieuwe inleiding.
Willem-Jan van Puffelen
pi_77330662
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 12:56 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Oh dan heeft iemand anders dat gedaan, het is een bericht van toen de oude site er nog was, maar met een nieuwe inleiding.
Ja, ik zie het.
pi_77330979
Wisselen gaat ook prima :

Veranderingen
Verkopen:
Henrico Drost ¤ 646.869
Henrico Drost ¤ -32.344
Aankopen:
Calvin Jong-a-Pin ¤ -812.290
Wissels:
Totaal: ¤ -197.765
Na aankoop: ¤ 51.491
pi_77331251
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:04 schreef nyny83 het volgende:
Wisselen gaat ook prima :

Veranderingen
Verkopen:
Henrico Drost ¤ 646.869
Henrico Drost ¤ -32.344
Aankopen:
Calvin Jong-a-Pin ¤ -812.290
Wissels:
Totaal: ¤ -197.765
Na aankoop: ¤ 51.491
Ja, dat is het juiste bedrag, de verkoopkosten.

Is dat probleempje iig opgelost
pi_77363098
Er is een wijziging bij twee spelers doorgevoerd, maar het is afwachten wat dat voor gevolgen heeft. Overigens heeft niemand die spelers in zijn/haar team, dus dat zou jullie resultaten niet moeten beinvloeden.
*zou*, zeg ik met een slag om de arm.

Heeft iedereen netjes zijn bedragen genoteerd nadat de afgelopen ronde gisteren afliep? Want dan kunnen we goed in de gaten houden of de wijzigingen andere gevolgen hebben dan wij denken.

De herberekening vindt plaats om 02:00 uur vannacht (iedere nacht, btw).

En de inhaalwedstrijd is ook ingevoerd:

Vitesse - VVV-Venlo 1-3

2’ Ahahaoui 0-1 (penalty)
6’ Viana 0-2 (assist De Regt)
45’ Viana 0-3
61’ Kolk 1-3 (assist Nilsson)

Gele kaart: Sprockel, Jong-a-Pin (Vitesse), Verdellen, v Kouwen (VVV-Venlo)

Opstellingen

Vitesse: Velthuizen, Verhaegh, Sprockel, vd Struijk, Jong-a-Pin (Buttner/83), Propper (Hofs/82), Molhoek, Pluim (Kaloglu/46), Nilsson, Snijders, Kolk

VVV-Venlo: Begois, v Kouwen, Verdellen, Drost, De Regt, Paauwe, Ahahaoui (Schaken/69), Leemans, Fleuren, Viana, Calabro (Boymans/37)

Heel veel aangepast naar: Uitslag Vitesse - VVV-Venlo
pi_77363196
Die resultaten lijken er bij mij niet bij gekomen. Ik had o.a. Velthuizen opgesteld staan, maar ik heb er geen punten of budget bij.
pi_77363281
Ik wil er niet weer een nieuw topic over openen, maar ik had begrepen dat deze manager ook als basis moet dienen voor de nieuwe F1 manager toch?

Hoe staat het testen ervoor en hoegroot schatten jullie zelf de kans dat we voor de start van het seizoen een werkende F1 manager hebben?

Sorry voor de offtopic
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 januari 2010 @ 10:13:16 #186
Maffe Fries
pi_77367280
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 01:22 schreef nyny83 het volgende:
Die resultaten lijken er bij mij niet bij gekomen. Ik had o.a. Velthuizen opgesteld staan, maar ik heb er geen punten of budget bij.
Nu wel? De berekening was op jouw tijdstip van posten namelijk nog niet uitgevoerd als het goed is.
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 01:28 schreef vosss het volgende:
Ik wil er niet weer een nieuw topic over openen, maar ik had begrepen dat deze manager ook als basis moet dienen voor de nieuwe F1 manager toch?

Hoe staat het testen ervoor en hoegroot schatten jullie zelf de kans dat we voor de start van het seizoen een werkende F1 manager hebben?

Sorry voor de offtopic
We moeten nog bekijken hoe alles verlopen is, maar als dit goed gegaan is dan is de kans groot dat er een werkende F1-manager komt.
pi_77368563
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 01:22 schreef nyny83 het volgende:
Er wordt in principe ieder heel uur gedraaid, maar aangezien dit een ronde was die al resultaten bevatte, denk ik dat die pas om 2:00 uur herberekend wordt. En ik had de laatste resultaten van Vites-VVV pas na 1 uur ingevoerd. Al was Velthuizen toen allang geweest
pi_77369234
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:13 schreef Peterselieman het volgende:
We moeten nog bekijken hoe alles verlopen is, maar als dit goed gegaan is dan is de kans groot dat er een werkende F1-manager komt.
En hoe groot is de kans dat dit goed gegaan is?
vosss is de naam,
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 januari 2010 @ 11:13:54 #189
Maffe Fries
pi_77369305
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:11 schreef vosss het volgende:

[..]

En hoe groot is de kans dat dit goed gegaan is?
Het lijkt er op dat het belangrijkste probleem verholpen is.
pi_77369437
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:52 schreef Sally het volgende:

[..]

Er wordt in principe ieder heel uur gedraaid, maar aangezien dit een ronde was die al resultaten bevatte, denk ik dat die pas om 2:00 uur herberekend wordt. En ik had de laatste resultaten van Vites-VVV pas na 1 uur ingevoerd. Al was Velthuizen toen allang geweest
Yup, er is nu wat bijgekomen
pi_77369490
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:13 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het lijkt er op dat het belangrijkste probleem verholpen is.
Okay, dus er is goeie hoop voor de F1 manager.

Tof!
vosss is de naam,
pi_77371073
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:19 schreef vosss het volgende:

[..]

Okay, dus er is goeie hoop voor de F1 manager.

Tof!
Dit keer heb ik zelfs goede hoop op een werkende voetbal- en F1-manager en ik ben altijd een van de grootste sceptici
pi_77374348
nu is het in principe toch afgelopen of is er nog een ronde?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 januari 2010 @ 13:36:43 #194
Maffe Fries
pi_77374396
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:35 schreef Kaartkeizer het volgende:
nu is het in principe toch afgelopen of is er nog een ronde?
Het is in principe afgelopen. Mochten er nog opvallende zaken zijn, dan horen we het graag.

Dank voor het meedoen
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:54:30 #195
66090 MSNMGH
never surrender
pi_77375165
and the winner is:

top 5 users
MSNMGH 226
mbn 165
Kaartkeizer 156
Sj0rSz 153
marco69040 152

maar ik mis nog steeds in mijn profiel per ronde mijn punten per opgestelde speler, ook zie ik nog nergens een totaaloverzicht van ALLE spelers die je kunt selecteren, alleen de prijzen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 28 januari 2010 @ 14:00:59 #196
Maffe Fries
pi_77375417
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:54 schreef MSNMGH het volgende:
and the winner is:

top 5 users
MSNMGH 226
mbn 165
Kaartkeizer 156
Sj0rSz 153
marco69040 152

maar ik mis nog steeds in mijn profiel per ronde mijn punten per opgestelde speler,
Dat is een wens die we hebben om dat alsnog zo te krijgen.
quote:
ook zie ik nog nergens een totaaloverzicht van ALLE spelers die je kunt selecteren, alleen de prijzen
Hoe bedoel je dit?
pi_77387885
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:54 schreef MSNMGH het volgende:

ook zie ik nog nergens een totaaloverzicht van ALLE spelers die je kunt selecteren, alleen de prijzen
Gefeliciteerd met de eer

En je hebt toch alle spelers bij elkaar in je Teammanagement? Je kunt ze op rol (A, M, V, K) bekijken of per club.
  donderdag 28 januari 2010 @ 20:28:14 #198
66090 MSNMGH
never surrender
pi_77390798
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef Sally het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met de eer

En je hebt toch alle spelers bij elkaar in je Teammanagement? Je kunt ze op rol (A, M, V, K) bekijken of per club.
ja, maar ik zou ook graag willen zien welke spelers het best renderen, nu zie je op de homepage alleen de top 5 vd best scorende spelers, ik zoek gewoon de lijst met alle punten van alle spelers, in de oude versie van vorige jaren was die lijst er ook altijd. lijkt me een kleine moeite die ergens oproepbaar te maken!
pi_77400072
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 20:28 schreef MSNMGH het volgende:

[..]

ja, maar ik zou ook graag willen zien welke spelers het best renderen, nu zie je op de homepage alleen de top 5 vd best scorende spelers, ik zoek gewoon de lijst met alle punten van alle spelers, in de oude versie van vorige jaren was die lijst er ook altijd. lijkt me een kleine moeite die ergens oproepbaar te maken!
Ja, die was er idd. Maar in mijn herinnering alleen voor de F1-manager? Of zat die ook in de Voetbalmanager?

Nu ja, het is geen showstopper, maar komt op het wensenlijstje.
pi_77413970
ik sluit me volledig aan bij de winnaar van deze prachtcompetitie dat waren ook de 2 dingen die ik telkens miste!

verder vond ik het een leuke test, heb me prima vermaakt
pi_77415223
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:24 schreef Kaartkeizer het volgende:
ik sluit me volledig aan bij de winnaar van deze prachtcompetitie dat waren ook de 2 dingen die ik telkens miste!

verder vond ik het een leuke test, heb me prima vermaakt
Mooi zo.

Er volgt nog een evaluatie van deze test
pi_77455416
Wat is er nou zo mysterieus geweest aan de laatste wijzigingen die we hebben doorgevoerd?

Het ging om twee spelers, die uiteindelijk niemand gekozen had, Arne Slot (inmiddels inactief) en Joonas Kolkka, waarvan de resultaten in de eerste managerronde op 0 zijn gezet. Dat zou hele vervelende fouten op hebben kunnen leveren, maar het bleef beperkt na de herberekening tot puntenverlies voor de spelers en er werd niet gerekend alsof de spelers 5 punten gehaald zouden hebben wat betreft de waardedaling.

Dat is wrs wel te corrigeren, daar wordt naar gekeken. Zoals gezegd komt een dergelijke situatie eigenlijk niet voor, want dan zou iemand hebben moeten slapen met het invoeren van uitslagen door bij een verkeerde speler de punten in te vullen.

We hebben dit niet uitgevoerd met spelers die jullie zelf in je team hadden, want dan had er iets raars kunnen ontstaan, bijvoorbeeld dat je budget ineens heel hard achteruit holde of dergelijke. De speler zou in waarde gaan dalen omdat in een bepaalde ronde geen punten zijn gehaald.

De andere wijzigingen zoals een rode en gele kaart hier en daar en een assist erbij gingen goed, net als het invoeren van een inhaalwedstrijd in de juiste managerronde.
pi_77455539
Ik wil iedereen vragen zijn/haar bedragen die ze genoteerd hebben, hier neer te zetten.
Zo kunnen we een aantal dingen narekenen en kijken of er ergens iets misgaat.
  Redactie Sport zaterdag 30 januari 2010 @ 23:14:41 #204
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_77464886
Ik ben na het eerste samenstellen van het team eigenlijk compleet vergeten verder te testen, maar hieronder mijn bevindingen:

(Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; nl; rv:1.9.2) Gecko/20100115 Firefox/3.6)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')