Ik keek verkeerd indquote:
Wat al gezegd is (door wie weet ik ff niet meer): dat willen we graag anders zien, niet alleen maar je gewisselde spelers zien met huidige waarde en behaalde punten, maar ALLE spelers in je team met huidige waarde (en in vorige ronden hun *toenmalige* waarde) en hun behaalde punten in die ronde + cumulatief.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:50 schreef nyny83 het volgende:
Ronde
Je hebt nog tot maandag 25 januari 2010 22:59 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Veranderingen
Verkopen:
Verkoopkosten: (5%)
Aankopen:
Wissels:
Totaal: ¤ 0
Budget: ¤ 395.800
Na aankoop: ¤ 395.800
Ik heb 51 punten gehaald, dus volgens mij klopt het budget wel. Wel is mij hetzelfde als Kaartkeizer opgevallen: bij de tweede ronde zie ik maar twee spelers.
Ook dat is iets wat ingebouwd is door anderen die de code hebben gemaakt. Was ons al opgevallen toen we met de manager voor het eerst gingen testen.quote:Ook die grafiekjes doen een beetje gek. Ronde vier is nog niet gespeeld, maar komt wel al terug in de grafieken. Alle grafieken lopen dan naar 0 toe. Beter is het om rondes die nog niet gesppeeld zijn ook niet in de grafieken te laten terugkomen. Zeker bij een cumulatieve score is dat pertinent fout.
Ja, dat is idd Dennis met zijn team. Die heeft een speciale opdracht meegekregen. Alleen die uitkomsten zijn niet hier genoteerdquote:Als laatste zie ikvoetbal
dikgedrukt staan in de stand. Gok dat hij een <b> tagje heeft uitgeprobeerd (zou het Dennistd zijn?
). Dat moet er dus ook nog uitgehaald worden.
Mwoah, er is nog 1 ronde, die sluit vanavondquote:Op maandag 25 januari 2010 13:49 schreef nyny83 het volgende:
Je kunt je link uit je signature wel weghalen toch?
Waarom niet? Ik heb zelf nog niet eens een team samengesteldquote:Op maandag 25 januari 2010 14:08 schreef nyny83 het volgende:
mjah, maar accepteer je nu nog nieuwe aanmeldingen dan?
Kunnen mensen proberen hier lid te worden en in de gaten houden wat er gebeurt?quote:Fout
Je bent al ingeschreven.
Ik ben nu lid. En jij staat inderdaad ook in de lijst.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:59 schreef Sally het volgende:
Ik krijg een vreemde melding als ik me probeer in te schrijven bij de volgende subleague:
http://managers.fok.nl/voetbal/vbltest2010/subleagues/index/id/77
[..]
Kunnen mensen proberen hier lid te worden en in de gaten houden wat er gebeurt?
Dat gaat met een steekproef wrs.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:26 schreef nyny83 het volgende:
33 punten erbij.
Budget: ¤ 249.256
Ik had 26.506
Lijkt dus weer te kloppen
Rekent iemand van jullie nog wel de spelerspunten door? Persoonlijk vind k het teveel werk, maar daar kunnen natuurlijk ook nog fouten in optreden.
Nee?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:52 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Heb je nu de inleiding van dat bericht aangepast?
Oh dan heeft iemand anders dat gedaan, het is een bericht van toen de oude site er nog was, maar met een nieuwe inleiding.quote:
Ja, ik zie het.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh dan heeft iemand anders dat gedaan, het is een bericht van toen de oude site er nog was, maar met een nieuwe inleiding.
Ja, dat is het juiste bedrag, de verkoopkosten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:04 schreef nyny83 het volgende:
Wisselen gaat ook prima :
Veranderingen
Verkopen:
Henrico Drost ¤ 646.869
Verkoopkosten: (5%)
Henrico Drost ¤ -32.344
Aankopen:
Calvin Jong-a-Pin ¤ -812.290
Wissels:
Totaal: ¤ -197.765
Budget: ¤ 249.256
Na aankoop: ¤ 51.491
Nu wel? De berekening was op jouw tijdstip van posten namelijk nog niet uitgevoerd als het goed is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:22 schreef nyny83 het volgende:
Die resultaten lijken er bij mij niet bij gekomen. Ik had o.a. Velthuizen opgesteld staan, maar ik heb er geen punten of budget bij.
We moeten nog bekijken hoe alles verlopen is, maar als dit goed gegaan is dan is de kans groot dat er een werkende F1-manager komt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:28 schreef vosss het volgende:
Ik wil er niet weer een nieuw topic over openen, maar ik had begrepen dat deze manager ook als basis moet dienen voor de nieuwe F1 manager toch?
Hoe staat het testen ervoor en hoegroot schatten jullie zelf de kans dat we voor de start van het seizoen een werkende F1 manager hebben?
Sorry voor de offtopic
Er wordt in principe ieder heel uur gedraaid, maar aangezien dit een ronde was die al resultaten bevatte, denk ik dat die pas om 2:00 uur herberekend wordt. En ik had de laatste resultaten van Vites-VVV pas na 1 uur ingevoerd. Al was Velthuizen toen allang geweestquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:22 schreef nyny83 het volgende:
Die resultaten lijken er bij mij niet bij gekomen. Ik had o.a. Velthuizen opgesteld staan, maar ik heb er geen punten of budget bij.
En hoe groot is de kans dat dit goed gegaan is?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:13 schreef Peterselieman het volgende:
We moeten nog bekijken hoe alles verlopen is, maar als dit goed gegaan is dan is de kans groot dat er een werkende F1-manager komt.
Het lijkt er op dat het belangrijkste probleem verholpen is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:11 schreef vosss het volgende:
[..]
En hoe groot is de kans dat dit goed gegaan is?![]()
Yup, er is nu wat bijgekomenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Er wordt in principe ieder heel uur gedraaid, maar aangezien dit een ronde was die al resultaten bevatte, denk ik dat die pas om 2:00 uur herberekend wordt. En ik had de laatste resultaten van Vites-VVV pas na 1 uur ingevoerd. Al was Velthuizen toen allang geweest
Okay, dus er is goeie hoop voor de F1 manager.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat het belangrijkste probleem verholpen is.
Dit keer heb ik zelfs goede hoop op een werkende voetbal- en F1-manager en ik ben altijd een van de grootste scepticiquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Okay, dus er is goeie hoop voor de F1 manager.
Tof!![]()
![]()
Het is in principe afgelopen. Mochten er nog opvallende zaken zijn, dan horen we het graag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:35 schreef Kaartkeizer het volgende:
nu is het in principe toch afgelopen of is er nog een ronde?
Dat is een wens die we hebben om dat alsnog zo te krijgen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:54 schreef MSNMGH het volgende:
and the winner is:
top 5 users
MSNMGH 226
mbn 165
Kaartkeizer 156
Sj0rSz 153
marco69040 152
maar ik mis nog steeds in mijn profiel per ronde mijn punten per opgestelde speler,
Hoe bedoel je dit?quote:ook zie ik nog nergens een totaaloverzicht van ALLE spelers die je kunt selecteren, alleen de prijzen
Gefeliciteerd met de eerquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:54 schreef MSNMGH het volgende:
ook zie ik nog nergens een totaaloverzicht van ALLE spelers die je kunt selecteren, alleen de prijzen
ja, maar ik zou ook graag willen zien welke spelers het best renderen, nu zie je op de homepage alleen de top 5 vd best scorende spelers, ik zoek gewoon de lijst met alle punten van alle spelers, in de oude versie van vorige jaren was die lijst er ook altijd. lijkt me een kleine moeite die ergens oproepbaar te maken!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de eer
En je hebt toch alle spelers bij elkaar in je Teammanagement? Je kunt ze op rol (A, M, V, K) bekijken of per club.
Ja, die was er idd. Maar in mijn herinnering alleen voor de F1-manager? Of zat die ook in de Voetbalmanager?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:28 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
ja, maar ik zou ook graag willen zien welke spelers het best renderen, nu zie je op de homepage alleen de top 5 vd best scorende spelers, ik zoek gewoon de lijst met alle punten van alle spelers, in de oude versie van vorige jaren was die lijst er ook altijd. lijkt me een kleine moeite die ergens oproepbaar te maken!
Mooi zo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:24 schreef Kaartkeizer het volgende:
ik sluit me volledig aan bij de winnaar van deze prachtcompetitiedat waren ook de 2 dingen die ik telkens miste!
verder vond ik het een leuke test, heb me prima vermaakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |