ik bedoel niet alleen mijn eigen spelers maar een lijst met de punten van ALLE spelers die in het spel zitten!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:53 schreef Sally het volgende:
Eigenlijk zou je per ronde je *hele* team willen zien, en wat ze gehaald hebben, en wat de spelers nu kosten.
Een wensgevalletje, met iets meer prioriteit.
screenshotje lukt ff niet, maar als je op een deelnemer klikt krijg je zijn profiel met zijn team e.d., bij het laatste onderdeel teamhistory staan alle mutaties inclusief de wissels (mijn inziens totaal niet interessant) die zijn gedaan tijdens ronde 1, tweede kolom is score deze ronde, derde kolom is totale score, die derde kolom lijkt mij erg overbodig, wat heb je in deze info, liever, zie mijn vorige punt, gewoon een totaal overzicht van alle spelers die er zijn.quote:Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, heb je een kopie en ene screenshot?
oke, ik dacht dat we elke ronde iets speciaals moesten testen, blijkbaar moeten we nu in de gaten houden of alles loopt zoals het hoort?quote:In principe zijn de extra opdrachten 'op'
Mss kun je zelf nog iets verzinnen?
Fijn dat we hier even mogen 'meeliften'quote:
Nope. Een uitslag uit ik meen 2008quote:
lol ga ik ff op mijn bek hier!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Nope. Een uitslag uit ik meen 2008Mss een bekeruitslag. Nee, ik had 'm nog openstaan, Eredivisie: http://www.fcupdate.nl/vo(...)ie-sparta-nac-breda/
De andere info als kaarten en opstellingen heb ik van een andere site gehaald.
Edit: lees het verslag uit 1e hand op de NAC-sitehttp://www.nac.nl/nieuws/(...)or-sterk-sparta.html
Het wordt gerekend alsof hij vijf punten heeft gekregen. Hierdoor daalt hij minder snel in prijs.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:31 schreef Kaartkeizer het volgende:
Bob Bankzitter 0 0 ¤ 738.750,- VVV-Venlo
uhhh dacht dat je sowieso 5 punten kreeg?
zo wordt die mini competitie winnen wel erg lastig!
niet per se, maar we kijken dan ook niet naar het klassementquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:46 schreef Kaartkeizer het volgende:
snap dat het een test is en dat het voor de rest nergens om gaat. maar dan ben je dus in zo'n klassement kansloos met bob in het team?
En voor de luie mensen: 'deze post' is:quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:36 schreef Sally het volgende:
In het verhaal over Bob ]Bankzitter was een klein foutje geslopen, waardoor er misverstanden zouden kunnen ontstaan over punten voor spelers die niet spelen. Dat klopt niet.
Zie het gewijzigde verhaal in deze post.
Degenen die deze opdracht hebben, krijgen daar nu een extra PM over.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:02 schreef Sally het volgende:
Bob Bankzitter
De oplettende tester heeft een vreemde eend in de bijt gezien, Bob Bankzitter bij VVV-Venlo. Deze middenvelder is een verzonnen voetbalspeler, die uiteraard nooit punten zal halen. Maar omdat hij niet speelt, wordt bij het berekenen van de prijs gerekend alsof de speler 5 punten had behaald. Met dat systeem dalen deze niet-spelers niet al te hard in waarde met de variabele aankoopwaarden.
Je verdient met deze speler geen echte punten noch budget.
Bankzitter maakt onderdeel uit van een speciale opdracht. Niet iedere tester heeft de opdracht gekregen om hem in zijn/haar team op te nemen. Koop deze speler dan ook alleen als je die opdracht hebt. Anders benadeel je in feite jezelf![]()
Overigens valt er niets te winnen, behalve eeuwige roem en de voldoening dat je mee hebt geholpen de FOK! Voetbalmanager weer een beetje beter te maken!
6750 euro per punt, bij 4 punten exact 27000quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:59 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb vier punten gehaald, en heb er (70.125-43.125) 27.000 euro bij. Geen idee of dit klopt en of ik dit ergens kan controleren.
Wat was je budget voor deze ronde en hoeveel punten heb je gehaald?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:50 schreef nyny83 het volgende:
Na afloop van deze ronde:
Budget: ¤ 360.625
Na aankoop: ¤ 360.625
Wie rekent ff na of dat klopt?
Na wissels:
Verkopen:
Sjors Verdellen ¤ 488.000
Verkoopkosten: (5%)
Sjors Verdellen ¤ -24.400
Aankopen:
Ayodele Adeleye ¤ -772.675
Wissels:
Totaal: ¤ -309.075
Budget: ¤ 360.625
Na aankoop: ¤ 51.550
750000+6750*5=783750. En dan nog 45.000 erafgehaaldquote:Spelers info van Bob Bankzitter
Deze speler speelt bij de club: VVV-Venlo en hij speelt als een middenvelder
Oorspronkelijk kostte deze speler: ¤ 750.000,-
Momenteel kost de speler: ¤ 738.750,-
676875+6750*5=710625. Hier wordt nu 43.904 vanaf gehaald.quote:Spelers info van Henrico Drost
Deze speler speelt bij de club: VVV-Venlo en hij speelt als een verdediger
Oorspronkelijk kostte deze speler: ¤ 676.875,-
Momenteel kost de speler: ¤ 666.721,-
Een speler verdient geen geld. Die 6750 per punt is voor jouw budget en de punten die jouw team scoort.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:18 schreef Rauzer het volgende:
Ik snap alleen de waarden van de spelers niet?
[..]
750000+6750*5=783750. En dan nog 45.000 erafgehaald
ja, ik zie het nu ook nu ik aan het wisselen ben, niet echt scherp van mezelfquote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
Het zijn verkoopkosten en geen aankoopkosten
Klopt, was ik vergeten, maar er zijn gelukkig anderen die dat testen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:59 schreef Rauzer het volgende:
Jij moest toch ook Bob Bankzitter nemen?
Erg vreemd, want na het rekenwerk van mijn zijde kom ik tot de conclusie dat je je huidige team helemaal niet op had mogen slaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:49 schreef marco69040 het volgende:
Volgens mij sta ik weer in de MIN.
Veranderingen
Verkopen:
Aankopen:
Wissels:
Totaal: ¤ 0
Budget: ¤ -4.612
Na aankoop: ¤ -4.612
Dit terwijl ik van de week aanpassingen gemaakt had en toen het volgende had:
VeranderingenVerkopen:
Davy Pröpper ¤ 650.000
Sjors Verdellen ¤ 500.000
Ken Leemans ¤ 500.000
Davy Pröpper ¤ -32.500
Sjors Verdellen ¤ -25.000
Ken Leemans ¤ -25.000
Aankopen:
Kevin Strootman ¤ -825.000
Niels Fleuren ¤ -475.000
Jasar Takak ¤ -425.000
Wissels:
Totaal: ¤ -157.500
Budget: ¤ 162.000
Na aankoop: ¤ 4.500
Hierna heb ik helemaal niets meer gewijzigd en toch sta ik nu weer in de min
Wat mij ook opvalt is dat de waarden van de spelers nog wel erg mooi rond zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Erg vreemd, want na het rekenwerk van mijn zijde kom ik tot de conclusie dat je je huidige team helemaal niet op had mogen slaan.
Die -4.612 is correct, maar het programma had je verhinderen het op te mogen slaan.
Dan weet ik niet hoe je telt???quote:Erg vreemd, want na het rekenwerk van mijn zijde kom ik tot de conclusie dat je je huidige team helemaal niet op had mogen slaan.
Die -4.612 is correct, maar het programma had je verhinderen het op te mogen slaan.
De prijzen waren wel eerder veranderd, maar een deel van het systeem had dat niet door. Er wordt aan gewerkt om te zorgen dat het niet nog eens kan optreden.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:08 schreef marco69040 het volgende:
Maar de prijzen die ik er neer zette zijn de prijzen in de manager na ronde 1+2 toen er weer gewisselt kon worden.
Dat zou dus betekenen dat de prijzen van spelers aangepast/veranderd zijn na het vrijgeven na afloop van ronde 1+2. Ik heb eea namelijk in de lijst nagekeken. Mijn prijzen waren vermeld op het moment van verkopen en kopen
Het zou nu niet meer voor mogen komen. Maar dit was wel de snelle oplossing, er moet nog gewerkt worden aan een betere oplossing.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:12 schreef marco69040 het volgende:
dat is het belangrijkste. Daar testen we voor.
Bedankt !!!
Ronde 2 is toch nog bezig?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:17 schreef Kaartkeizer het volgende:
klopt het dat in teamhistory de punten van ronde 2 per speler niet te zien zijn>?
Nee hoor. Die is al uren afgelopen.quote:
Ik snap even niet hoe je dat bedoelt. Leg eens uit?quote:Op zondag 24 januari 2010 16:17 schreef Kaartkeizer het volgende:
klopt het dat in teamhistory de punten van ronde 2 per speler niet te zien zijn>?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |