Spritsenquote:
Na je herstel emigreren we gewoon naar een warm landquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was een serieuze expeditie geweest na 3 weken fulltime op mn rug liggen jagrafwinter
Ik vandaag ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Spritsen
Daar heb ik me op de middelbare school helemaal gek aan gegeten
waar de wissels niet bevriezenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Na je herstel emigreren we gewoon naar een warm land
juistquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
waar de wissels niet bevriezenen zo
smakelijkquote:
Duitsland?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
waar de wissels niet bevriezenen zo
Scandinavie?quote:
Vertel vertel.....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:03 schreef Ladylike het volgende:
Nou, de knoop is doorgehakt, nu mn werkgever nog op de hoogte stellen.
Ik ga hier stoppen met werken en bij GF in vaste dienst komenquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga hier stoppen met werken en bij GF in vaste dienst komen
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep.quote:
Betere werkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als jullie komen opdagenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betere werk![]()
Volgende KSC meet in de Titty Twister![]()
Ik zou het niet doen hoor als ik het zo hoor, meer verdienen en mogelijkheden tot groei. Eng enzoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep.
minder werken, meer verdienen, meer bij mijn kleine zijn, groeikansen (zo als het er nu uit ziet run ik over een aantal jaar dus een van de zaken van GF en zijn vrouw)
ik kies voor mijn gezin en mezelf, in plaats van voor een maatschappelijk geaccepteerde baan waarin ik niet vooruit kom.
En opgelucht?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:03 schreef Ladylike het volgende:
Nou, de knoop is doorgehakt, nu mn werkgever nog op de hoogte stellen.
het was ook eng om te beslissen geen kantoorpikkie meer te zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen hoor als ik het zo hoor, meer verdienen en mogelijkheden tot groei. Eng enzo
Jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En opgelucht?
Als je zelf maar vierkant achter je keuze staat
Bukake zeker.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:25 schreef Ladylike het volgende:
maar overtuigen dat ik echt alleen de drankjes inschenk
quote:
Alsof die faalhazen langs komenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als jullie komen opdagen
heeft Ph wel een grote keuken om zn sushi te maken
vandaar mijn eerste remark opmerkingquote:
Ja, hoi, wanneer ben je thuis, na volgende week vrijdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |