Jah, nou krijgt ie strafquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staat een spatie tussen "# en getal". Subtiel geforceerd gedaan.
Spamt hij nou ook al in de wiki?quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is volgende week weerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zal GF het kruis laten klaarzetten
Dankquote:
quote:
quote:
Gfquote:
nopequote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toch weer verkloot, gaat het stat progje nu ook fout?
U gaat door naar de tweede rondequote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
U gaat door naar de tweede ronde.
En Wokkie, voor die spatie krijg je 10 petsen van Ll.
ik blijf proberen jou na te doenquote:
Oh, maar in Florida is het nu koud.En kun je wel een maand zonder fok?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik blijf proberen jou na te doen
Ha! 1-0quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, maar in Florida is het nu koud.En kun je wel een maand zonder fok?
niet zo koud als hierquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewoon het licht aandoen![]()
Je moet wel goed kunnen bukken
o, dat doen ze in de darkroomquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
U gaat door naar de tweede ronde.
En Wokkie, voor die spatie krijg je 10 petsen van Ll.
Op dit moment scheelt het een paar graad maar. Wordt trouwens leuk, er is zo'n 30% oogst kapotgevroren.quote:
21 graden koud?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
zo koud geweest?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op dit moment scheelt het een paar graad maar. Wordt trouwens leuk, er is zo'n 30% oogst kapotgevroren.
Het heeft er de vorige maand gevroren. Key west is het enige met een beetje temperatuur: 17 graden. Ocala (boven orlando) heeft twee gradenquote:
Nou lekker danquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het heeft er de vorige maand gevroren. Key west is het enige met een beetje temperatuur: 17 graden. Ocala (boven orlando) heeft twee graden
Er was een tekort aan kachels, mensen gingen hun huis verwarmen met hun oven. Beesten dood op de weg (hagedissen etc) en natuurlijk de fruitoogst die aardig naar de klote gevroren is
30% oogst kapotgevrorenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op dit moment scheelt het een paar graad maar. Wordt trouwens leuk, er is zo'n 30% oogst kapotgevroren.
nou, die amerikanen geloven niet meer in global warming.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het heeft er de vorige maand gevroren. Key west is het enige met een beetje temperatuur: 17 graden. Ocala (boven orlando) heeft twee graden
Er was een tekort aan kachels, mensen gingen hun huis verwarmen met hun oven. Beesten dood op de weg (hagedissen etc) en natuurlijk de fruitoogst die aardig naar de klote gevroren is
Jij ookquote:
Fhaquote:
je hebt achtbanen onderzocht.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:32 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er nog niet weg of iedereen ligt er in de vrieskou. Pinguinpower!
En ik liep er met 25~30 graden de hele maand lang
Oh, btw, wat achtbanen op volgorde van favoriet. Sheikra is #1 bij mij.
En voor de mensen die het zich afvragen. ja voor mij is dat vakantie. Wat is leuker dan op de eerste rij van de Sheikra zitten, naar beneden te worden gekanteld en 5 seconde loodrecht naar beneden te kijken, wetende dat je er zo naar toe gaatGeen wachtrijen ftw! Daar is het pas crisis, hier zeikt men alleen maar om daarna een nieuw record aan kerstcadeaus te gaan inkopen
oeh gaafquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:32 schreef Pheno het volgende:
Ik ben er nog niet weg of iedereen ligt er in de vrieskou. Pinguinpower!
En ik liep er met 25~30 graden de hele maand lang
Oh, btw, wat achtbanen op volgorde van favoriet. Sheikra is #1 bij mij.
Sheikra:
Hulk:
Dueling Dragons:
Kraken:
Manta:
Manta:
Simpsons:
Kumba:
Montu:
Mount Everest:
En voor de mensen die het zich afvragen. ja voor mij is dat vakantie. Wat is leuker dan op de eerste rij van de Sheikra zitten, naar beneden te worden gekanteld en 5 seconde loodrecht naar beneden te kijken, wetende dat je er zo naar toe gaatGeen wachtrijen ftw! Daar is het pas crisis, hier zeikt men alleen maar om daarna een nieuw record aan kerstcadeaus te gaan inkopen
Ach ja, des te groter des te eerder en harder ze op hun smoel gaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Wanneer zou Haiti tot de 53e staat van de VS worden uitgeroepen? Militairen van de VS hebben dat eiland inmiddels wel onder de duim.
Er lopen in ieder geval meer VS soldaten dan VN soldaten rond nu.. En die opbouw is vrij snel en open en bloot gedaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, des te groter des te eerder en harder ze op hun smoel gaan.
dat vraag ik me ook al een tijdje af. Pfffff dit gaat een hele lange dag worden.quote:
Ben wel benieuwd wat Cuba daarvan zou vindenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Wanneer zou Haiti tot de 53e staat van de VS worden uitgeroepen? Militairen van de VS hebben dat eiland inmiddels wel onder de duim.
ik denk dat ze daar al tot 54 aan het tellen zjin, hoewel Cuba de VS wel toestemming hebben gegeven om hun luchtruim te gebruiken om Haiti sneller te kunnen benaderen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat Cuba daarvan zou vinden
Wat zijn de 51ste en 52ste staat dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Irak en Afghanistanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zijn de 51ste en 52ste staat dan?
Daar ben ik ook wel bang voor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook al een tijdje af. Pfffff dit gaat een hele lange dag worden.
die vlieger gaat hier helaas niet opquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:24 schreef Pheno het volgende:
Thee en uh. Iets. Denk ik. Ik neem geen pauze, ik ga maar even door. Des te eerder kan ik naar huis.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme ik wil vandaag buiten gaan lopen. Heel even maar. En nou gaat het gieten als een aap zometeen
Was een serieuze expeditie geweest na 3 weken fulltime op mn rug liggen jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
frisse neus halen was wel lekker geweest ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |