Maar volgens mij zijn jullie twee dan ook de enige die daar last van hebben?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:58 schreef Arn0 het volgende:
\ De CD versie is naar het schijnt veel te gecompresseerd.
Jij bent overduidelijk nog nooit op de Steve Hoffmans fora geweestquote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:02 schreef blckbb het volgende:
[..]
Maar volgens mij zijn jullie twee dan ook de enige die daar last van hebben?
Mwah ik heb wel een redelijke geluidsinstallatie en koptelefoon. Tussen vinyl en wat ik van m'n computer afspeel proef ik ook wel verschil.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:04 schreef Aisumasen het volgende:
Há, dan zou je eens een kijkje moeten nemen op een audiofielenforum. Misschien dat je geen verschil hoort als je op iPod-oordopjes of computer-boxjes luistert, maar ik kan je echt duidelijke voorbeelden laten horen van de verschillen en verbeteringen in verschillende uitgaves.
Zal binnenkort wel wat door de download trekken..quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:16 schreef Aisumasen het volgende:
Dan weet ik ook zeker dat jij het verschil hoort tussen de McCartney-releases uit 1993 en de DCC-uitgaven.
Ik bekeek net de jewelcases ervan en wat ziet dat er netjes uit zeg, voor een bootleg releasequote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:38 schreef Aisumasen het volgende:
Zoals al eerder aangekondigd is Dr. Ebbetts weer in het land der levenden. Hij heeft nieuwe needledrops van "Please Please Me" en "Revolver" uitgebracht, omdat hij niet tevreden was met de remasters.
Moet je niet eerst eens je andere boeken lezen?quote:Op maandag 8 februari 2010 00:47 schreef Arn0 het volgende:
Een nieuw Beatlesboek.. Over Beatlesboeken![]()
[ afbeelding ]
Die zijn toch niet om te lezen, johquote:Op maandag 8 februari 2010 07:17 schreef blckbb het volgende:
[..]
Moet je niet eerst eens je andere boeken lezen?
Trouwens, er zijn gelukkig genoeg andere needledroppers die solo releases doen, en net zo goed, zo niet beter zijn dan Dr. Ebbetts.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:42 schreef Arn0 het volgende:
Hij heeft toch niet bijster veel non-Beatles needledrops gedaan. Maar wat ik niet snap is dat hij wel een needledrop doet van een stom greatest hits album van Ringo maar niet van zijn beste album..
Dat is iets wat hij altijd goed voor elkaar heeft gehadquote:Op zondag 7 februari 2010 20:25 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik bekeek net de jewelcases ervan en wat ziet dat er netjes uit zeg, voor een bootleg release
Ik was begonnen aan Lifting Latches maar dat is inderdaad zoals je al zei enkel om dingen op te zoeken. Alhoewel er op het einde nog wel vrij veel pagina's gewoon doorlopende tekst zijn en vooralsnog erg interessant. Eight arms to hold you langs de andere kant ga ik misschien wel gewoon helemaal lezen.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:18 schreef Aisumasen het volgende:
Die zijn toch niet om te lezen, joh.
Flinke lul had-ie wel.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:16 schreef Aisumasen het volgende:
Ik vond laatst nog deze opvallende foto. John Lennon circa 1971 in gemoedelijke sfeer met Lee Eastman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |