Jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
Oh!
Eh... gezellig!![]()
Dit wordt dus uitgezonden vlak voordat Sien gaat optreden op het ESF![]()
Dat gaat de halve wereld dus aanschouwen! Shalalie!
Ah joh, da's 'gezellig!'quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
JaHet ziet er een beetje... eh... ja hoe zal ik dat nou zeggen, eh... Hollands uit.
OMGquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:16 schreef Dirkh het volgende:
Vanavond in Shownieuws op SBS6 worden de beelden getoond van de opnames die vandaag zijn gemaakt voor het promotiefilmpje voor het ESF.
Hieronder een foto die is gemaakt als Postcard.
[ afbeelding ]
(foto is gemaakt door OGAE Nederland)
Safura en Single Ladies, geloof jij het? Dat kan je hieronder zien.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:53 schreef Dirkh het volgende:
Choreograaf JaQuel Knight, onder andere bekend als de choreograaf van Beyoncé zal met Azerbeidzjan zangeres Safura gaan samenwerken voor haar optreden tijdens het ESF in Oslo.
JaQuel Knight is de choreograaf van Beyoncé (Single Ladies), Britney Spears en op dit moment ook van de American Idols.
Wat JaQuel Knight gaat maken van Safura's Drip Drop is onbekend, maar het zal wel eens iets spannends kunnen worden. Hier nog een keer uitvoering zonder JaQuel Knight.
quote:TROS-presentatrice Lucille Werner is erin geslaagd interesse te wekken bij de European Broadcast Union (EBU) voor het programma-format CapAward. Er wordt achter de schermen zelfs al hard gewerkt aan een Eurovision Capability Award.
Hierbij krijgen alle Europese landen de gelegenheid iemand met een handicap af te vaardigen om te laten zien hoe hij of zij een handicap heeft omgezet in talent. Streefdatum voor uitzending is begin oktober 2011.
Werner: "Maandag wordt het echt spannend. Dan mag ik een presentatie verzorgen voor alle tv-bazen van Europa op het hoofdkantoor van de EBU in Luzern". De uitzending, die dezelfde opzet krijgt als het Eurovisie Songfestival, zal live vanuit Amsterdam worden gepresenteerd door Werner.
"Ik kan me natuurlijk niet overal mee bemoeien, maar ik ben wel enorm betrokken bij het project. Vooralsnog ga ik ervan uit dat elk land, net als bij het songfestival, zelf mag beslissen of ze een nationale voorronde houden of direct hun kandidaat aanwijzen. Maar bij de CapAward gaat het natuurlijk om meer dan een liedje. Het zijn stuk voor stuk persoonlijke verhalen, die ongetwijfeld veel zullen losmaken bij de kijker."
Nee, die zijn los in te huren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Och, die arme achtergronddanseressen zijn nu dus werkeloos?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
JaHet ziet er een beetje... eh... ja hoe zal ik dat nou zeggen, eh... Hollands uit.
tja....quote:Op zaterdag 17 april 2010 09:34 schreef Dirkh het volgende:
Vinzzent zet Dromendans Videoclip online.
Nationaal Songfestival kandidaat Vinzzent die niet de steun van Pierre Kartner kreeg, en dus Nederland niet gaat vertegenwoordigen op het Nationale Songfestival, heeft zijn videoclip op YouTube geplaatst.
Zijn single "Dromendans" kwam uit op 09 april en staat op nummer 9 van de Nederlandse top 30 (week 15)
Neequote:Op zondag 18 april 2010 16:22 schreef FP128 het volgende:
Kun je niet gewoon zeggen dat het hele EVSF een grote onzin show is
en een muzikale waarde van 0,0 heeft?
Ja, dat kan je wel zeggen. Volgens mij heb je het zelf net geschreven, dus de vraag is eigenlijk al door jezelf beantwoord.quote:Op zondag 18 april 2010 16:22 schreef FP128 het volgende:
Dat kan jij best zeggen als je dat vindt hoor. Maar als je vindt dat het een muzikale waarde van 0,0 heeft dan ben ik het absoluut niet met je eens en moet je misschien toch eens wat inzendingen uit het verleden gaan beluisteren. Abba, Waterloo, 0,0 muzikale waarde? Hm...quote:Op zondag 18 april 2010 16:22 schreef FP128 het volgende:
quote:Op zondag 18 april 2010 16:22 schreef FP128 het volgende:
mwah, ik vind dit een aardig begin tot rellenquote:Op zondag 18 april 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
En verder heeft dit weinig van doen met 'Mediaberichten en rellen' toch?
Maar je mag er een topic over openen als je wilt?
True, true.quote:Op maandag 19 april 2010 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
mwah, ik vind dit een aardig begin tot rellen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |