abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 januari 2010 @ 10:05:09 #1
163650 Greys
pi_77000631
Vanmorgen in de Telegraaf:
quote:
Opnieuw Songfestivalrel
door Richard van de Crommert

AMSTERDAM - De Tros heeft aanbiedingen van enkele winnende Songfestivalcomponisten, om voor ons land een lied te schrijven, hooghartig aan de kant geschoven.

De vier liedjes, die op verzoek van Songfestivalfans per post naar het kantoor van de Tros werden verzonden, blijken ongeopend retour gestuurd en totaal onbeantwoord. Dit tot verbijstering van de succescomponisten en de verontruste fans. In plaats van de bewezen toppers, koos de Tros vervolgens voor Vader Abraham, die op het liedjesevenement nooit hoger scoorde dan een plek in de achterhoede.

Onder de internationale succescomponisten bevonden zich schrijvers die verantwoordelijk waren voor de winnende liedjes in 1994 en 1996 en de nummers twee in 2003 en 2004. Plan was om bij hun inzendingen Nederlandse artiesten te zoeken.

De componisten werden benaderd door een groep verontruste Songfestivalfans onder leiding van Gert Jan Waterink uit Groningen. Hij is van mening dat een top-10-notering voor Nederland dit jaar een absolute noodzaak is. Al jaren slaat ons land de plank mis op het liedjesfestijn. Van alle Noord- en West-Europese landen hebben alleen Nederland en Portugal de afgelopen tien jaar geen enkele keer een plek bij de bovenste twaalf gehaald. „Ik ben het passieve gedrag van Nederland, verspreid over een periode van tien onsuccesvolle jaren, behoorlijk zat”, zegt Waterink. „Nederland moet een lange negatieve spiraal van tien jaar slechte resultaten doorbreken met een daverend succes.”

Vanaf juli vorig jaar zocht Waterink met de Tros. Maar de omroep deed niets met de serieuze voorstellen. „De Tros heeft de opgestuurde nummers zonder pardon en opgeopend retour gestuurd”, zegt Waterink. „Het lukt me maar niet om in contact te komen met de Tros. Dat is toch gek. Want het lukt mij wel om liedjesschrijvers te enthousiasmeren. Mijn voorstel om prat te gaan op hun kwaliteiten werd niet in overweging genomen. Ik moet eerlijk zijn dat ik zwaar ontgoocheld ben over de onprofessionele manier waarmee de Tros deze professionals afwimpelt. Deze componisten hebben bewezen dat men kan scoren op het Songfestival met iets opvallends en iets nieuws. Het minste wat ik had verwacht was een nette mail terug.”

De gepolste buitenlandse componisten voelden zich stuk voor stuk vereerd. Brendan Graham, verantwoordelijk voor de winnende Ierse inzendingen uit 1994 en 1996, had er wel oren naar om voor Nederland een lied te componeren. Volgens Waterink zou hij iets kunnen betekenen Nick en Simon.

Yves Barbieux en Michél Morvan, verantwoordelijk voor de tweede plek in 2003, waren zelfs laaiend enthousiast. De platenmaatschappij van de twee mannen wilde alle medewerking verlenen. Vanwege de Nederlandse belangstelling werd het Best Of-album van de Belgen uitgesteld van november tot februari. Er werden twee liedjes naar het hoofdkantoor van de Tros opgestuurd, maar het pakketje werd na twee ongeopend terug gezonden. Manager Wilfried Brits is totaal ontgoocheld over de onbeschofte reactie van de Tros. „We waren ervan overtuigd met het lied No Puedo een goed resultaat te kunnen halen in Oslo. We brengen het nu alsnog als single uit.”

Ook erg enthousiast (delighted) was het management van de Servische componist Zeljko Joskimovic, goed voor zilver in 2004, brons in 2006 en een zesde plek in 2008. Er werd direct een cd op met twee geschikte nieuwe nummers naar Nederland opgestuurd. „Hij zou mogelijk iets kunnen betekenen voor zangeres Petra Berger”, suggereert Waterink.

Maar het liep allemaal anders. Vorige maand koos de Tros er plotseling voor om Pierre Kartner de Nederlandse Songfestival-inzending te laten schrijven. Volgende maand wordt daar een artiest bij gezocht. Kartner, die in 1973 als componist ook al verantwoordelijk was voor de Nederlandse inzending, haalde toen een veertiende plaats op een deelnemersveld van zeventien deelnemende landen. Dit jaar doen 39 landen mee aan het Eurovisie Songfestival.

De verontruste fans vrezen opnieuw een zeperd voor Nederland en zijn op internet een actie begonnen tegen het ondemocratische gedrag van de Tros.

De Tros zelf blijft laconiek onder alle ophef. „Deze fans hebben inderdaad voorstellen gedaan, maar wij hebben voor een andere componist gekozen”, reageert een woordvoerster van de omroep. „En wij gaan absoluut voor een finaleplek.”
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 januari 2010 @ 10:06:38 #2
163650 Greys
pi_77000673
quote:
Onder de internationale succescomponisten bevonden zich schrijvers die verantwoordelijk waren voor de winnende liedjes in 1994 en 1996 en de nummers twee in 2003 en 2004. Plan was om bij hun inzendingen Nederlandse artiesten te zoeken.

Ja, vooral aan de kant schuiven dat soort componisten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77006234
Schandalig! We moeten nooit meer meedoen met het Eurovisie Songfestival!
pi_77008018
Inderdaad belachelijk.
quote:
Ook erg enthousiast (delighted) was het management van de Servische componist Zeljko Joskimovic, goed voor zilver in 2004, brons in 2006 en een zesde plek in 2008. Er werd direct een cd op met twee geschikte nieuwe nummers naar Nederland opgestuurd. „Hij zou mogelijk iets kunnen betekenen voor zangeres Petra Berger”, suggereert Waterink.
Slik, Petra Berger. Gemiste kans.
pi_77023163
Het is inderdaad jammer dat fans, die hun tijd erin steken, niet de mogelijkheid geboden wordt om een goede voorronde van de grond te krijgen. De TROS geeft immers de voorkeur aan de eigen achterban en hun dubieuze muzieksmaak.

Ik heb de petitie van die gasten ook ondertekend.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_77041691
Het is triest dat de tros blijft hangen op het Op Volle Toeren niveau.
Democratie is erg ver te zoeken bij deze omroep. Eigenlijk zouden de makers van de petitite een ledenopzeg actie moeten starten. Het is de Tros arrogantie voorbij...
Juin uit Eigen Tuin!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 januari 2010 @ 11:05:02 #7
163650 Greys
pi_77044507
quote:
Yolanthe begrijpt kritiek songfestival

AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen begrijpt alle commotie rond de Nederlandse inzending op het Eurovisie Songfestival. "Het nummer is heel volks en dat zijn wij Nederlanders ook."

Dit zegt de presentatrice van het nationale songfestival in Spits. Wel laat Yolanthe weten dat ze ontzettend veel vertrouwen heeft in het door Pierre Kartner geschreven nummer. "We hebben de laatste jaren de allerbeste popliedjes gestuurd, met veel glamour. Dit is eens iets anders."

Veel Nederlanders vinden de door de Tros geslecteerde inzending een aanfluiting. Er is zelfs een protestbeweging ontstaan die mensen oproept de verloedering van het songfestival tegen te gaan. Ook Glennis Grace en Eric van Tijn zijn niet overtuigd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_77045088
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:08 schreef Symphonic het volgende:
Het is triest dat de tros blijft hangen op het Op Volle Toeren niveau.
Spijker op z'n kop.

Misschien moeten we wel een "we are sorry" actie doen net als toen met Bush
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:24:53 #9
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_77045169
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:05 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik voel me helemaal niet volks, Yol !
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_77045195
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 11:24 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik voel me helemaal niet volks, Yol !
Je bent verdorie een nette ESF-nicht met stijl ja
pi_80193092
SongFestival Flashmob gaat niet door.

De geplande Flashmob, waar 18.000 mensen aan mee zouden doen wordt vanwege het vliegtuigongeval in Polen tot nader order afgelast.
Dit melden de organisatoren op Escotaday.com:
quote:
"Due to yesterday's tragic accident we are mourning together with the people of Poland. The flashmob that was supposed to take place on Monday has been postponed. The organisers will come back with more info as soon as possible".
Mogelijk wordt de Flashmob op een andere datum uitgevoerd. Mocht je mee willen doen, dan kan je via onderstaande filmpjes de instructies volgen.

1:
2.
3.
4.

Voor nog meer info kan je kijken op Eurovision Song Contest 2010 Flash Mob Dance
pi_80235480
Teddy Scholten overleden.

Het nieuws meldt dat Teddy Scholten is overleden. Teddy is 83 jaar geworden.
Teddy Scholten heeft meegedaan aan het Song Festival van 1959 met het lied "Een beetje"

Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 april 2010 @ 19:20:26 #13
163650 Greys
pi_80236715
Een Songfestival icoon is niet meer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_80237278
Goh, toch even zo'n "ach jee"-momentje...
pi_80237572
Wat een treurig nieuws zo
  maandag 12 april 2010 @ 19:57:40 #16
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_80238388
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:48 schreef Dirkh het volgende:
Teddy Scholten overleden.

Het nieuws meldt dat Teddy Scholten is overleden. Teddy is 83 jaar geworden.
Teddy Scholten heeft meegedaan aan het Song Festival van 1959 met het lied "Een beetje"

Het songfestival zou nog wel 'een beetje' meer als toen mogen zijn
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_80238472
quote:
Op maandag 12 april 2010 19:57 schreef MaLo het volgende:

[..]

Het songfestival zou nog wel 'een beetje' meer als toen mogen zijn
Ja, ben ik wel met je eens. Het is wel mooi hoor. Aan de andere kant kan het niet meer, je trekt dan alleen kijkers die op zoek zijn naar nostalgie.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 april 2010 @ 20:01:48 #18
163650 Greys
pi_80238565
quote:
Op maandag 12 april 2010 19:59 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ja, ben ik wel met je eens. Het is wel mooi hoor. Aan de andere kant kan het niet meer, je trekt dan alleen kijkers die op zoek zijn naar nostalgie.
Een béétje meer kan wel, je kunt ook heel modern mét orkest zijn bijvoorbeeld
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_80238644
quote:
Op maandag 12 april 2010 20:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Een béétje meer kan wel, je kunt ook heel modern mét orkest zijn bijvoorbeeld
Ik heb nooit begrepen waarom de orkestbak moest verdwijnen. De dirigent die een grapje maakte, zorgde voor wat ontspanning en ook weer voor spanning.
pi_80239649
Er is straks een speciale in memoriam-uitzending over Teddy Scholten (van maar liefst 15 minuten ). Om 0.15u op Ned.1.
pi_80239831
quote:
Op maandag 12 april 2010 20:23 schreef Fred_B het volgende:
Er is straks een speciale in memoriam-uitzending over Teddy Scholten (van maar liefst 15 minuten ). Om 0.15u op Ned.1.
Bedankt voor het melden.
http://nos.nl/artikel/150(...)olten-overleden.html

[ Bericht 7% gewijzigd door Dirkh op 12-04-2010 20:33:04 ]
pi_80260308
Choreograaf JaQuel Knight, onder andere bekend als de choreograaf van Beyoncé zal met Azerbeidzjan zangeres Safura gaan samenwerken voor haar optreden tijdens het ESF in Oslo.
JaQuel Knight is de choreograaf van Beyoncé (Single Ladies), Britney Spears en op dit moment ook van de American Idols.

Wat JaQuel Knight gaat maken van Safura's Drip Drop is onbekend, maar het zal wel eens iets spannends kunnen worden. Hier nog een keer uitvoering zonder JaQuel Knight.
pi_80263361
Vanavond in Shownieuws op SBS6 worden de beelden getoond van de opnames die vandaag zijn gemaakt voor het promotiefilmpje voor het ESF.
Hieronder een foto die is gemaakt als Postcard.

(foto is gemaakt door OGAE Nederland)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 april 2010 @ 14:28:15 #24
163650 Greys
pi_80263834
Oh!
Eh... gezellig!

Dit wordt dus uitgezonden vlak voordat Sien gaat optreden op het ESF
Dat gaat de halve wereld dus aanschouwen! Shalalie!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_80263983
Zoals Carlo of Irene al vroeg in Life4you; kunnen ze niet gaan filmen met koninginnedag?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_80264017
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
Oh!
Eh... gezellig!

Dit wordt dus uitgezonden vlak voordat Sien gaat optreden op het ESF
Dat gaat de halve wereld dus aanschouwen! Shalalie!
Ja Het ziet er een beetje... eh... ja hoe zal ik dat nou zeggen, eh... Hollands uit.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 april 2010 @ 14:32:51 #27
163650 Greys
pi_80264045
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:32 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ja Het ziet er een beetje... eh... ja hoe zal ik dat nou zeggen, eh... Hollands uit.
Ah joh, da's 'gezellig!'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_80264077
Hoe komen toch die vooroordelen over Nederland de wereld in?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_80271883
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:16 schreef Dirkh het volgende:
Vanavond in Shownieuws op SBS6 worden de beelden getoond van de opnames die vandaag zijn gemaakt voor het promotiefilmpje voor het ESF.
Hieronder een foto die is gemaakt als Postcard.

[ afbeelding ]
(foto is gemaakt door OGAE Nederland)
OMG
pi_80273600
Vandaag is het nieuwe 3D logo gepresenteerd voor het ESF.

Het New Media Technology College Dublin heeft deze animatie gemaakt en zal tijdens het songfestival gedurende iedere pauze worden gebruikt en gezien worden door 125 miljoen mensen.
pi_80280227
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 12:53 schreef Dirkh het volgende:
Choreograaf JaQuel Knight, onder andere bekend als de choreograaf van Beyoncé zal met Azerbeidzjan zangeres Safura gaan samenwerken voor haar optreden tijdens het ESF in Oslo.
JaQuel Knight is de choreograaf van Beyoncé (Single Ladies), Britney Spears en op dit moment ook van de American Idols.

Wat JaQuel Knight gaat maken van Safura's Drip Drop is onbekend, maar het zal wel eens iets spannends kunnen worden. Hier nog een keer uitvoering zonder JaQuel Knight.
Safura en Single Ladies, geloof jij het? Dat kan je hieronder zien.

pi_80334767
Na de Paralympics komt er nu ook een Capabillity Award, een songfestival voor mensen met een handicap.

Bron: Broadcast Magazine
quote:
TROS-presentatrice Lucille Werner is erin geslaagd interesse te wekken bij de European Broadcast Union (EBU) voor het programma-format CapAward. Er wordt achter de schermen zelfs al hard gewerkt aan een Eurovision Capability Award.

Hierbij krijgen alle Europese landen de gelegenheid iemand met een handicap af te vaardigen om te laten zien hoe hij of zij een handicap heeft omgezet in talent. Streefdatum voor uitzending is begin oktober 2011.

Werner: "Maandag wordt het echt spannend. Dan mag ik een presentatie verzorgen voor alle tv-bazen van Europa op het hoofdkantoor van de EBU in Luzern". De uitzending, die dezelfde opzet krijgt als het Eurovisie Songfestival, zal live vanuit Amsterdam worden gepresenteerd door Werner.

"Ik kan me natuurlijk niet overal mee bemoeien, maar ik ben wel enorm betrokken bij het project. Vooralsnog ga ik ervan uit dat elk land, net als bij het songfestival, zelf mag beslissen of ze een nationale voorronde houden of direct hun kandidaat aanwijzen. Maar bij de CapAward gaat het natuurlijk om meer dan een liedje. Het zijn stuk voor stuk persoonlijke verhalen, die ongetwijfeld veel zullen losmaken bij de kijker."
pi_80377746
Oslo 2010 iPhone Applicatie

Voor de echte liefhebbers van het Euro Song Festival en in het bezit zijn van een iPhone, is er nu ook een applicatie te downloaden waarmee je in een oogopslag kan zien welke landen mee doen, op welk plaats ze in de (semi) finale staan en verwijzingen naar de Youtube filmpjes.
Ook kan je terug gaan naar de History van een bepaald land en zien hoeveel punten ze in welk jaar hebben gehaald en op welke plek ze uiteindelijk zijn beland.

Hieronder een aantal screenshots.

Wil je meer info, kijk dan in bij de Application Manager van jouw iPhhone of ga naar http://itunes.apple.com/us/app/id366119709?mt=8#

[ Bericht 2% gewijzigd door Dirkh op 16-04-2010 14:35:34 ]
pi_80384054
Sieneke opent Songfestival-tentoonstelling.

Zangeres Sieneke, die Nederland op het komende Eurovisie Songfestival in Oslo zal vertegenwoordigen, opent op 12 mei in het Lloyd Hotel in Amsterdam de tentoonstelling 'May we have your dress please?!'.

De tentoonstelling bestaat uit vele creaties die door Nederlandse zangeressen zijn gedragen tijdens het Eurovisie Songfestival. De bijzondere kleding, veelal van de hand van Nederlandse top-ontwerpers, is belangeloos ter beschikking gesteld door diverse deelnemers aan het Eurovisie Songfestival.
CL Events & Management organiseert (geheel belangeloos) deze tentoonstelling in samenwerking met het Lloyd Hotel Amsterdam ten bate van de Sandra Reemer Foundation. Sandra Reemer richtte deze stichting eind 2008 op.

De doelstelling van de Sandra Reemer Foundation is kinderen en jonge mensen in ontwikkelingslanden de mogelijkheid bieden aan hun toekomst te kunnen werken door middel van scholing of inkomengenererende projecten te ontwikkelen. Mensen worden aangesproken op hun eigen verantwoordelijkheid. Dus wij geven niet alleen vis, maar leren hen ook te vissen zodat ze onafhankelijk hun levenspad kunnen vervolgen.

Willeke Alberti, Anneke Grönloh, Esther Hart, Frizzle Sizzle, Linda Wagenmakers, Maywood, Edsilia Rombley en Justine Pelmelay zijn enkele van de artiesten die de kleding, gedragen tijdens de finale van het Eurovisie Songfestival, ter beschikking stellen. Bezoekers betalen 5 euro om de tentoonstelling 'May we have your dress please?!' te kunnen bezichtigen. De volledige opbrengst gaat naar de Sandra Reemer Foundation.

Sandra Reemer, die maar liefst 4 keer op het Eurovisie Songfestival te zien was, stelt uiteraard ook haar eigen kleding ter beschikking. 'Ik ben dolgelukkig met dit initiatief van CL Events en met het Lloyd Hotel, dat belangeloos alle ruimte ter beschikking stelt. Dat past precies bij mijn stichting, waarbij het 'wij'-gevoel voorop staat,' aldus Sandra Reemer. Voor meer informatie www.sandrareemerfoundation.nl

[ Bericht 0% gewijzigd door Dirkh op 16-04-2010 17:13:35 ]
  vrijdag 16 april 2010 @ 16:33:29 #35
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_80389742
Oeh de leren jasjurk van Linda .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_80399926
Zangeres Marlous heeft burn-out

Alle hectiek rond het Nationaal Songfestival is Marlous niet in de koude kleren gaan zitten...

Malous is geveld door een burn-out en moet het van de dokter de komende drie maanden rustig aan doen, meldt Shownieuws.
De zangeres is na haar deelname aan het Nationaal Songfestival meteen aan de slag gegaan met haar debuutalbum, maar omdat ze nu oververmoeid is en last heeft van hyperventilatie zal de release tot een onbekende datum worden uitgesteld.
Al Marlous' optredens voor de komende tijd zijn afgezegd.

Copy paste van de Telegraaf
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 april 2010 @ 21:39:02 #37
163650 Greys
pi_80401171
Och, die arme achtergronddanseressen zijn nu dus werkeloos?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_80401199
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 21:39 schreef Greys het volgende:
Och, die arme achtergronddanseressen zijn nu dus werkeloos?
Nee, die zijn los in te huren.
pi_80406483
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 14:32 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Is dit nou dat gebeuren waar het oproepje mekkerde over "jong en hip"?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_80412147
Vinzzent zet Dromendans Videoclip online.

Nationaal Songfestival kandidaat Vinzzent die niet de steun van Pierre Kartner kreeg, en dus Nederland niet gaat vertegenwoordigen op het Nationale Songfestival, heeft zijn videoclip op YouTube geplaatst.
Zijn single "Dromendans" kwam uit op 09 april en staat op nummer 9 van de Nederlandse top 30 (week 15)

pi_80431594
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 09:34 schreef Dirkh het volgende:
Vinzzent zet Dromendans Videoclip online.

Nationaal Songfestival kandidaat Vinzzent die niet de steun van Pierre Kartner kreeg, en dus Nederland niet gaat vertegenwoordigen op het Nationale Songfestival, heeft zijn videoclip op YouTube geplaatst.
Zijn single "Dromendans" kwam uit op 09 april en staat op nummer 9 van de Nederlandse top 30 (week 15)

tja....
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_80432505
Vinzzent heeft best wel wat aardige nummers gemaakt. Maar dit is natuurlijk een plaat van niets.
pi_80448468
Kun je niet gewoon zeggen dat het hele EVSF een grote onzin show is
en een muzikale waarde van 0,0 heeft?
75 topics = FIN
pi_80448503
quote:
Op zondag 18 april 2010 16:22 schreef FP128 het volgende:
Nee
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_80448542
quote:
Ja, dat kan je wel zeggen. Volgens mij heb je het zelf net geschreven, dus de vraag is eigenlijk al door jezelf beantwoord.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 18 april 2010 @ 19:01:19 #46
163650 Greys
pi_80453637
quote:
Dat kan jij best zeggen als je dat vindt hoor. Maar als je vindt dat het een muzikale waarde van 0,0 heeft dan ben ik het absoluut niet met je eens en moet je misschien toch eens wat inzendingen uit het verleden gaan beluisteren. Abba, Waterloo, 0,0 muzikale waarde? Hm...

En verder heeft dit weinig van doen met 'Mediaberichten en rellen' toch?
Maar je mag er een topic over openen als je wilt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_80453751
Tatjana laat weer van zich horen.

De toch al niet zo succesvolle Tatjana Simic meent weer door te moeten gaan over Sieneke. Volgens Tatjana is Sieneke te truttig.
Tatjana die in de jury zat bij het Nationaal Song Festival, schijnt het niet te kunnen laten rusten en gaat door met modder gooien in het programma Live4You. Ze noemt de verkiezing van Sieneke als vertegenwoordigster voor het ESF doorgestoken kaart. "George Baker, Daniël Dekker en Pierre Kartner hebben ’s middags in de kleedkamer al handjeklap gedaan" aldus Tatjana.

Tatjana is al een tijdje buiten de spotlights en belooft op korte termijn weer terug op het scherm te komen. Ik kan niet wachten op dat programma, want als we Tatjana moeten geloven, zal het er van af spetteren.

Laat weten wat jij van Sieneke vindt in: [NED] #3 Sieneke - Shalalie Shalala

[ Bericht 1% gewijzigd door Dirkh op 18-04-2010 19:27:44 ]
pi_80481563
quote:
quote:
Op zondag 18 april 2010 19:01 schreef Greys het volgende:

[..]

En verder heeft dit weinig van doen met 'Mediaberichten en rellen' toch?
Maar je mag er een topic over openen als je wilt?
mwah, ik vind dit een aardig begin tot rellen
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 19 april 2010 @ 14:35:15 #49
163650 Greys
pi_80481604
quote:
Op maandag 19 april 2010 14:33 schreef tombolafan het volgende:

[..]

[..]

mwah, ik vind dit een aardig begin tot rellen
True, true.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_80532491
Sieneke weer terug naar school.

Zoals we allemaal wel weten moet Sieneke haar Engels een beetje bijschaven. Omdat ze natuurlijk ook de buitenlandse pers te woord zal moeten staan, is het handig als je de vragen in ieder geval begrijpt en ook een beetje normaal kan antwoorden, zonder tolk.
Sieneke ken haar grenzen en gaat dus terug naar school en wat je er ook van vindt. Zie een korte reportage van haar eerste schooldag op Songfestival.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')