Ja, ik lette daar serieus op.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:05 schreef L.no het volgende:
Van 1140 views tot 1215 views sinds de voorlaatste post.Jemig boot.
De pot verwijt de ketel...quote:
Hoezo dat? Ik checkte MyActive topics. Ik hoef niet eens vaak te F5-enquote:
quote:
Succes morgen dudequote:
Vandaag hele dag bedrijfseconomie,quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:15 schreef Bravebart het volgende:
Vandaag de hele dag verslag gaan tikken, jeej
'supquote:
Tnx maatquote:
Goed!quote:
Ruilen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Vandaag hele dag bedrijfseconomie,![]()
![]()
Jepquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:23 schreef Rompez0r het volgende:
hallo allemaalist nu de bedoeling dak me voorstel ofzo?
Jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:23 schreef Rompez0r het volgende:
hallo allemaalist nu de bedoeling dak me voorstel ofzo?
Oh ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
GRAAG! ik heb echt geen feeling voor dit vak.
Ohja, ik heb hem hierheen gesleurdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:26 schreef Rompez0r het volgende:
haha ok,
nou mijn naam is dus René (lees: Rompez0r)
en ik ben momenteel aan mijn 5e stagemaand bezig
als er vragen zijn stel ze maar haha
Welke studie, waar woon je, hoe oud..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:26 schreef Rompez0r het volgende:
haha ok,
Oh, neee dan. Hoop niet dat hij hetzelfde als jou isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ohja, ik heb hem hierheen gesleurd
Hoe oud ben je rompez0r?
Pics van je zusje!!!111!11quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:26 schreef Rompez0r het volgende:
haha ok,
Bootmans!quote:
Ik steek hier mensen aanquote:
Je bent besmettelijkquote:
Welkom terugquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:28 schreef Mikkie het volgende:
Hee verrek, hier ben ik een tijd terug nog geweest
Senks mênquote:
Laatste weekquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Senks mên. Iedereen hier dus nog lekker aan de stage? Ik heb nu een week 'vrij' om voor tentamens te leren. Bweugh.
.
quote:
Fuck ik ben jaloers! Na deze tentamens moet ik gewoon nog vijf maandenquote:
ik heb ook geen stage.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Senks mên. Iedereen hier dus nog lekker aan de stage? Ik heb nu een week 'vrij' om voor tentamens te leren. Bweugh.
.
Er zal vast wel een nieuwe lichting komenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:45 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm. Ik krijg het idee dat ik over een week de enige hier ben die nog stage loopt
Schoolquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:48 schreef DjRex89 het volgende:
Net het conceptrooster voor volgend blok gevonden
Ik kan gewoon opeens uitslapen tot 10uurHeb waarschijnlijk elke woensdag vrij
en maandag tot 17.15 boeit niet echt want moet nu ook tot 17.30
School begint bijna op vakantie te lijken zo
Wel grappig om te zien. Eerst was school altijd kut en als je tot 16.00 naar school moest had je een kutroosterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
School![]()
Volgens mij heb ik school nu echt overgeromantiseerd![]()
Maandag 8.45 tot 15.00, dinsdag vrij, woensdag 10.30 tot 16.00, donderdag 8.45 tot 13.30 en vrijdag weer vrij
Ik ben van plan het stageritme een beetje door te zetten. Niet meer hele dagen uitslapen en niks doen maar m'n tijd effectiever indelen. Al ga ik natuurlijk niet om 6 uur opstaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien. Eerst was school altijd kut en als je tot 16.00 naar school moest had je een kutroosterIk ga hier zeker wel 'misbruik' van maken
Uhuhquote:
Dudequote:
Dat kan ik de rest van mn leven nog welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ben van plan het stageritme een beetje door te zetten. Niet meer hele dagen uitslapen en niks doen maar m'n tijd effectiever indelen. Al ga ik natuurlijk niet om 6 uur opstaan.
Zal ik wel een weekje volhouden
Dat was m'n eerste gedachte toen ik het lasquote:
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:05 schreef AMDB het volgende:
http://www.gonzocircus.com/?p=3337
Interessant artikel over waar het mis zit in de hedendaagse muziekindustrie en de steeds meer populistisch wordende journalistiek hieromheen en in het algemeen.
Waarom zwaai je niet naar mij? Nou?! Nou?! Zeker omdat ik een piemel heb hè?! Discriminatie !quote:
Zoietsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]Het hier blijven hangen is je ontkenningsfase?
Ik vind het ook grappigquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:08 schreef Bootje84 het volgende:
Dj draait Jump tijdens zelfmoordpoging
Moest gniffelen
Blijkbaar ben je er ook nogal snel op getraptquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:13 schreef jna het volgende:
[..]
Waarom zwaai je niet naar mij? Nou?! Nou?! Zeker omdat ik een piemel heb hè?! Discriminatie !
Hoe is het met je zusje?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je er ook nogal snel op getrapt
Geen IT luv hier.. no itluv.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Hoi. En ja, dat last ik ergens al tijdens het scrollen.
IT
quote:
Gaat wel goed volgens mijquote:
Blinde darm of appendix?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Gaat wel goed volgens mijZe hebben gisteren een echo gemaakt en urine- en bloedonderzoek gedaan. Ze heeft een blaasontsteking en daar komt al veel pijn vanaf, maar ze heeft wel een geïrriteerde en vergrootte blinde darm. Ze moet morgen opnieuw om 9 uur in het ziekenhuis zijn voor onderzoeken ed.
They all float down here....quote:
quote:
Nu is het wel toepasselijk om de "You wanna have your little boaty back?" quote te gebruiken, die in bovenstaande scene gezegd wordtquote:
Dankje schat, ik ook van jouquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je er ook nogal snel op getrapt
Goede berichten opzichquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Gaat wel goed volgens mijZe hebben gisteren een echo gemaakt en urine- en bloedonderzoek gedaan. Ze heeft een blaasontsteking en daar komt al veel pijn vanaf, maar ze heeft wel een geïrriteerde en vergrootte blinde darm. Ze moet morgen opnieuw om 9 uur in het ziekenhuis zijn voor onderzoeken ed.
psst, ik studeer ook ITquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:20 schreef Rompez0r het volgende:
haha puala, een meid die IT tof vind, dat is vrij zeldzaam![]()
Whehehe humorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:08 schreef Bootje84 het volgende:
Dj draait Jump tijdens zelfmoordpoging
Moest gniffelen
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |