abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77113001
Dat snap ik Freecell. Ik voel me ook een beetje schuldig over mijn ongeduld (want ik wil natuurlijk niet dat mijn meisje problemen krijgt door 'vroeggeboorte'). Aan de andere kant ben ik over 3 dagen al 37 weken en mag ik thuis bevallen...

Conclusie: ik ben heel slecht in wachten op iets waar ik (zoals MP zegt) heel erg klaar voor ben.
Zeker omdat het 'ernaartoe leven' echt moeilijk is wanneer je een marge hebt van 5 weken en geen idee hebt wanneer het kan gebeuren.
pi_77113925
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:47 schreef pessie het volgende:
Zeg, heeft iemand draakje gezien?

En wat betreft de februari baby's, die mogen nog wel even wachten, eerst flowerbox nog toch??
Lief dat je aan me denkt pessie!
Ik denk zelf dat het misschien dit weekend wel kan gaan gebeuren . Gewoon een gevoel hoor, nergens op gebaseerd.

Verder zijn gisteren eindelijk de kratjes onder ons bed geplaatst. Mooi op tijd toch ? ( nee, dat was niet mijn planning maar ja)
We zijn er nu wel echt echt klaar voor .
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_77115063
Morgen gaan de poetsmiepen verder. Schoonmoeders is net pas klaar. De slaapkamer van ons, is niet meer te onderscheiden van nieuw joh. We hadden geen gordijnen (de hele kamer moet nog opgeknapt worden, maar nu ging de babykamer voor natuurlijk), maar schoonmoeder heeft simpele grijze gordijnen opgehangen en het hangt mooi! En alles maar dan ook alles is schoon. Het blinkt, is super fris. En mijn moeder heeft de zolder helemaal gedaan, jeetje wat een ruimte hebben we toch ook in huis zeg, niet normaal. En morgen de overloop/badkamer en beneden verdieping.

En dan...... zijn we echt klaar voor onze baby. Maar ik heb liever ook dat hij niet met 37 weken komt. Ivm temp vast houden enzo. 39 weken zou mooi zijn. Dus over 2 weken. Hihi helaas hebben we er zelf niets over te zeggen. Maar naar morgen/zaterdag is het huis er klaar voor!
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:15:28 #298
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77115069
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:55 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Lief dat je aan me denkt pessie!
Ik denk zelf dat het misschien dit weekend wel kan gaan gebeuren . Gewoon een gevoel hoor, nergens op gebaseerd.

Verder zijn gisteren eindelijk de kratjes onder ons bed geplaatst. Mooi op tijd toch ? ( nee, dat was niet mijn planning maar ja)
We zijn er nu wel echt echt klaar voor .
Klinkt als prima op tijd. Moet voor de bevalling toch? Is dan toch echt gelukt

Maar als je zoals Free 3 weken te vroeg was bevallen was je inderdaad wel aan de late kant geweest
pi_77119979
Het is toch erg, 12 weken 4 dagen en dat DIT (vind ik helemaal niet erg, hihi)
pi_77121405
mooi toch?
pi_77121741
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:32 schreef ChilllayD het volgende:
Het is toch erg, 12 weken 4 dagen en dat DIT (vind ik helemaal niet erg, hihi)
tof toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')