abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77909244
Dat grietje op Maroc.nl is een domme kut met het IQ van een emmer stront.

Dat hele gezin is overduidelijk uitschot, en je kan dat soort vuil verantwoordelijk houden voor iedere stem die er naar Wilders of Verdonk gaat. Ik walg van dit soort mensen omdat ze geen enkel besef hebben van het graf dat ze voor zichzelf graven. De greppeldel had er goed aan gedaan om haar smoelbakkes te houden, want de onzin die ze nu uitkraamt is te debiel voor woorden.

Ben ik beledigend richting dat grietje? Dat is wat ze verdient, aangezien haar eigen woorden mijn reactie uitlokken. Ze is dom, te dom.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  vrijdag 12 februari 2010 @ 08:27:45 #277
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_77909252
quote:
Drama na drama stapelt zich op nadat twee Marokkaanse jongens op een gestolen scooter een 50-jarige man dood reden in Nijmegen. De twee daders bedreigden daarop het personeel van het Radboud ziekenhuis. De broer van de dader eiste dat het interview met zijn zus en moeder hierover niet mocht verschijnen en zou de journalist van de Gelderlander hebben bedreigd met de dood. De twee Marokkaanse jongens worden ook verdacht van een poging tot overval op hotel Belvoir. Maroc.NL sprak Laila el G. de zus van de 18-jarige dader die haar kant van het verhaal kwijt wilt.

De 19-jarige jongen uit Beuningen en het 18-jarige broertje van Laila uit Nijmegen zitten vast en worden aangeklaagd voor doodslag. Op een vrijdagavond in januari gingen de twee jongens een ritje maken in het centrum. Wegens hun rijgedrag en ontbreken van verlichting werd het tweetal aangehouden, waarop zij op de vlucht sloegen voor de politie. Laila vertelt: “De scooter waarop ze reden was van een van de andere jongens en gestolen. In een flits besloten ze op de vlucht te slaan, dwars tegen het verkeer in.”
Met hoge snelheid reden ze dwars door twee rijen wachtende auto’s en vervolgens door rood. De 50-jarige Arnhemmer Mario van de Geijn stak net over en werd aangereden op het zebrapad. Hij raakte zo zwaar gewond dat hij later overleed. Ook verongelukten de twee jongens ter plekke en werden naar het ziekenhuis afgevoerd.

Als de politie ze niet zo had opgejaagd, was dit nooit gebeurd”, vindt Laila. “Waarom gingen deze agenten tieners achtervolgen op zo’n druk tijdstip midden in het centrum van Nijmegen? Terwijl overal camera’s hangen en de politie makkelijk de identiteit kan achterhalen. Toen de agenten zagen dat mijn broertje en zijn vriend tegen het verkeer inreden hadden ze de achtervolging moeten staken om anderen en mijn broertje en zijn vriend niet in gevaar te brengen. Mijn broertje en zijn vriend waren bijna dood door dit tragische ongeluk. De politie had de situatie beter moeten inschatten.

Alle drie werden ze met spoed naar het Radboud ziekenhuis gebracht. De vriend had een ingeklapte long en haar broertje een hersenschudding. De twee bedreigden daarop het ziekenhuispersoneel, hiernaar wordt een onderzoek gestart. Maar de geruchten dat ook de rest van de hele familie het ziekenhuispersoneel heeft bedreigd, kloppen volgens Laila niet. “Wij hebben de mensen in het ziekenhuis zeker niet bedreigd, maar waren aan het huilen en schreeuwen om mijn broertje. Het was een schok voor iedereen in de familie. We dachten dat mijn broertje dood was. Wij mochten hem niet zien of spreken en kregen geen informatie in het ziekenhuis. Het is één grote nachtmerrie die alsmaar erger wordt.”

Is op de vlucht slaan voor de politie met een gestolen scooter niet vragen om problemen? “Het was gewoon een ongeluk, mijn broertje heeft dit nooit met opzet gedaan. Hij heeft die meneer niet eens zien staan. Zijn probleem is dat hij met de verkeerde jongens omgaat die scooters en fietsen stelen. Hij heeft een wajong uitkering en zijn IQ is maar 60. Dus maakt hij verkeerde keuzes. Zijn vriend had die avond veel geblowd en was stoned. Mijn broertje is verder echt een lieve, teruggetrokken jongen en vader van een éénjarig kindje. Hij zou nooit iemand kwaad willen doen.” De jongen staat inderdaad niet te boek als crimineel.

Dan met de situatie over de vermeende doodsbedreiging aan het adres van de journalist van Gelderlander. Deze affaire begon nadat haar moeder en zus contact hadden gezocht met de Gelderlander om meer achtergronden te geven over het ongeluk en hun familielid. Ze wilden hun kant van het verhaal vertellen over de situatie in het ziekenhuis, maar bij de familie bestond ondertussen al veel wantrouwen naar de Gelderlander. Onder druk van de familie werd de moeder overgehaald om de publicatie terug te trekken. “Uit angst voor verdere verdraaiing van woorden, wilden we het interview afblazen”, vertelt Laila.

[etc]
En dit is dan het verhaal van de zijde van de daders Die in hun eigen optiek dus gewoon slachtoffers zijn .

Ieder dikgedrukt deeltje verhoogde mijn bloeddruk weer met een procent.

Het is werkelijk ongekend wat voor een verdraaid wereldbeeld deze "mensen" hebben. Overvallen, drugsgebruik, stelen, uitkering, bedreigingen, verkeersovertredingen. Nooit één bijdrage aan de maatschappij geleverd en toch zich volkomen in hun recht voelen staan. Uiteindelijk is het dus allemaal de schuld van de politie. Het is ook te gek wanneer die achter levensgevaarlijk rijdende, drugsgebruikende, criminele Marokkaantjes op een gestolen scooter aan zou gaan. Dat is toch vragen om problemen!
The End Times are wild
  vrijdag 12 februari 2010 @ 08:39:17 #278
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_77909386
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:27 schreef LXIV het volgende:
Uiteindelijk is het dus allemaal de schuld van de politie. Het is ook te gek wanneer die achter levensgevaarlijk rijdende, drugsgebruikende, criminele Marokkaantjes op een gestolen scooter aan zou gaan. Dat is toch vragen om problemen!
Ik word er stil van. Bovendien klopt dat niet eens. De jongens dachten slechts dat ze achtervolgd werden omdat de politie ze probeerde aan te houden. De politie heeft nooit de achtervolging ingezet.

Maar dit verhaal zal er bij soortgenoten, de vriendenkring en alle 'fuck de popo'-types ingaan als zoete koek. Het geeft aan hoe ver onze maatschappij is afgegleden.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
pi_77909758
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:27 schreef LXIV het volgende:

[..]

En dit is dan het verhaal van de zijde van de daders Die in hun eigen optiek dus gewoon slachtoffers zijn .

Ieder dikgedrukt deeltje verhoogde mijn bloeddruk weer met een procent.

Het is werkelijk ongekend wat voor een verdraaid wereldbeeld deze "mensen" hebben. Overvallen, drugsgebruik, stelen, uitkering, bedreigingen, verkeersovertredingen. Nooit één bijdrage aan de maatschappij geleverd en toch zich volkomen in hun recht voelen staan. Uiteindelijk is het dus allemaal de schuld van de politie. Het is ook te gek wanneer die achter levensgevaarlijk rijdende, drugsgebruikende, criminele Marokkaantjes op een gestolen scooter aan zou gaan. Dat is toch vragen om problemen!
Ja dit is wel ernstig zeg.
Ik weet het ook niet
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:14:37 #280
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77909861
Wat een giller, de poltie had deze lieve jongens niet moeten opjagen en bij het ziekenhuispersoneel verzint de bedreigingen Komt alles toch weer goed
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:50:17 #281
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_77912266
En hij stond uiteraard ook te boek als aardige, lieve en rustige jongen.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_77912386
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:50 schreef pisnicht het volgende:
Eigenlijk verdienen die scooterhelden een stille tocht voor hun heldendaden dat ze maar 1 persoon hebben doodgereden.
pi_77912495
quote:
Hij heeft een wajong uitkering en zijn IQ is maar 60. Dus maakt hij verkeerde keuzes.
Nee laten we dat als excuus gebruiken, mijn familie blijft maar versteld staan, het is schandalig.
All good things are wild and free.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 11:20:17 #284
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77913197
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:50 schreef pisnicht het volgende:
En een hart van goud niet te vergeten
---
  vrijdag 12 februari 2010 @ 11:23:13 #285
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77913291
quote:
Hij vroeg alleen of ze alsjeblieft konden stoppen met schrijven over zijn broertje. Maar het personeel dat daar op dat moment aan het werk was heeft het als dreigend ervaren. Misschien heeft hij zijn stem verheven.
Nog zo'n juweeltje! Hunnie hebben alles fout gedaan en wij zijn vooral lief, slachtoffer en verdrietig.

Dat meiske heeft ze ook niet allemaal op een rijtje! Triest.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_77914027
Ach het was maar een fincident...
  vrijdag 12 februari 2010 @ 11:58:52 #287
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77914435
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:23 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Nog zo'n juweeltje! Hunnie hebben alles fout gedaan en wij zijn vooral lief, slachtoffer en verdrietig.

Dat meiske heeft ze ook niet allemaal op een rijtje! Triest.
Dat IQ van 60 zal wel vaker in de familie voorkomen daar ben ik bang.
---
pi_77915018
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:58 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Dat IQ van 60 zal wel vaker in de familie voorkomen daar ben ik bang.
Het ergste van alles is nog dat die teringmongool nu al een kind van 1 jaar heeft. 3x raden waar die terecht komt over een jaar of 15.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_77915865
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 12:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het ergste van alles is nog dat die teringmongool nu al een kind van 1 jaar heeft. 3x raden waar die terecht komt over een jaar of 15.
Terug naar het oude principe van de jaren '30, de eugenetica.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:13:26 #290
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_77916689
En net of half imbeciel zijn een excuus is om je extreem agressief en asociaal te gedragen! Wat dan van al die hondderdduizenden mongooltjes die zich wél aan de regels weten te houden ondanks hun IQ van 55?
The End Times are wild
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:18:06 #291
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77916832
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:13 schreef LXIV het volgende:
En net of half imbeciel zijn een excuus is om je extreem agressief en asociaal te gedragen! Wat dan van al die hondderdduizenden mongooltjes die zich wél aan de regels weten te houden ondanks hun IQ van 55?
Of waarbij in elk geval de familie / hulpverleners er alles aan doen om op deze mensen te letten. Dit lijkt een gevalletje: Laten we dat zwakbegaafde figuur maar lekker op straat rondhangen 's avonds dan gaat ie vast braaf theedrinken met zijn vriendjes.
---
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:38:04 #292
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77917543
wat een walgelijk interview.
wordt tijd dat we nederlandse paspoorten gaan afpakken. opzouten met dit imbeciele tuig.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:38:04 #293
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_77917544
Van mijn part flikkert die hele familie op dit moment dood neer
Stelletje imbecielen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  PR/Manusje van alles vrijdag 12 februari 2010 @ 13:39:48 #294
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_77917608
Het is zo'n lieve jongen echt waar.

Hij steelt fietsen, gaat met criminelen om, rijdt op een gestolen scooter, gaat op de vlucht voor de politie, rijdt tegen het verkeer in, rijdt een man dood.

Dan hoop ik dat ik nooit zulke lieve kinderen krijg.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:43:44 #295
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_77917782
Dreigbroertje had gezien de reacties hier en op andere websites beter bij Maroc.nl naar binnen kunnen stormen.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  vrijdag 12 februari 2010 @ 13:51:11 #296
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_77918117
Ik krijg medelijden met het de dader
  vrijdag 12 februari 2010 @ 14:06:29 #297
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77918743
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 13:43 schreef Dwersdriever het volgende:
Dreigbroertje had gezien de reacties hier en op andere websites beter bij Maroc.nl naar binnen kunnen stormen.
gelukkig zijn ze bij maroc.nl ook zeer negatief over deze inteeltfamilie.
  Moderator vrijdag 12 februari 2010 @ 14:54:54 #298
8781 crew  Frutsel
pi_77920622
‘Het is één grote nachtmerrie die alsmaar erger wordt.’

hier straks maar verder. Beide topics lopen nu over hetzelfde, deze zit bijna vol
pi_77929060
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 07:57 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Daarmee blijft het slechts een mening van jouw kant, terwijl je het presenteerde als een soort van ongeschreven wet. Wat Kees22 zelf doet als hij ooit het verzoek tot een interview krijgt, vind ik verder niet zo interessant.
Lees gewoon even terug voor je onzin schrijft!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 12 februari 2010 @ 20:45:21 #300
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77932908
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:11 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Lees gewoon even terug voor je onzin schrijft!
god wat ben ik blij jou te zien. je bent nog de enige boei in de zee die uitzetting heet... je kán het goedpraten, kom op! doe je best. je kán het. niemand anders dan jij kán dat soort gedrag goedpraten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')