abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77182127
oke, het is niet echt erg, maar kan wel irritant zijn. Maar aan de andere kant beter nu,dan dat je daardoor constant met die persoon in je hoofd gaat zitten.
pi_77182895
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 17:50 schreef francis998 het volgende:
oke, het is niet echt erg, maar kan wel irritant zijn. Maar aan de andere kant beter nu,dan dat je daardoor constant met die persoon in je hoofd gaat zitten.
Zo'n groot hoofd heb ik nu ook weer niet dat zij daar in past Haha grapje.
Ach ik weet dat het beter is dat ik geen contact meer het haar heb. Maar helaas gaan de gevoelens die ik nog heb voor haar niet zo maar weg.

Ik kan ook niet over bepaalde dingen praten met mijn ouders. Gelukkig gaat het wel beter dan een tijdje geleden. Maar toch het blijft lastig als je niet alles met je ouders kan/wil bespreken.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_77183395
hmmm...jajaja..grappig grapje

Tja..ik weet dat ik alles zou kunnen bespreken met mijn ma. Maar zij is nogal emotioneel..en niet rationeel en dat kan ik niet gebruiken bij deze beslissing...want haar gevoelens/emoties zijn juist weer heel belangerijk voor mij.
En als zij zegt dat zij zich klote zou voelen doordat ik wegga..dan zou ik serieus wat meer denken aan blijven

Maar..ach ik kan er nog met de psych over praten..en dan kijken of ik ergens in februari/maart de moed op kan brengen. Maar meestal vertel ik de dingen pas tijdens een ruzie welke dan minder serieus word genomen.
pi_77183562
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 15:52 schreef Autidude het volgende:

[..]

Nee, die kennen mij heel erg goed en weten ook precies hoe onvoorstelbaar veel pech ik heb en rare dingen meemaak.. dus het is een hele goede vorm van begrip en het voelt ook als een warme deken, dus het is NIET negatief. Want ik ga ervan uit dat je je post een beetje negatief bedoelde?
Het is een soort van begrip dat ze uiten dat ze begrijpen wat ik voel maar ook een soort van gedeeld gevoel voor de realtiteit en mijn eigen visie daarop.
Mja snap 't wel maar ik vind het een beetje klinken als "jij doet ook niks goed, niet eens zelfmoord plegen, zelfs dat kun je niet" en dat lijkt me nou niet zo verstandig om dat te zeggen tegen iemand die het niet ziet zitten.
Hallon!
pi_77183829
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 18:31 schreef francis998 het volgende:
hmmm...jajaja..grappig grapje

Tja..ik weet dat ik alles zou kunnen bespreken met mijn ma. Maar zij is nogal emotioneel..en niet rationeel en dat kan ik niet gebruiken bij deze beslissing...want haar gevoelens/emoties zijn juist weer heel belangerijk voor mij.
En als zij zegt dat zij zich klote zou voelen doordat ik wegga..dan zou ik serieus wat meer denken aan blijven

Maar..ach ik kan er nog met de psych over praten..en dan kijken of ik ergens in februari/maart de moed op kan brengen. Maar meestal vertel ik de dingen pas tijdens een ruzie welke dan minder serieus word genomen.
Sorry ik kan er niets aan doen. Dat geen humor heb En sommige dingen letterlijk neem.

Succes met het maken van die beslissing
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_77184250
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 18:47 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Sorry ik kan er niets aan doen. Dat geen humor heb En sommige dingen letterlijk neem.

Succes met het maken van die beslissing
je hoeft geen excuses te maken..ik snap je grapje wel..en als ik iets minder serieus was..zou ik hem zelf leuk hebben gevonden..alleen nu een beetje flauwig..jaja.

(Volgens mij is het meer dan duidelijk dat ik me nu een soort van verveel.. )
pi_77186974
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 19:02 schreef francis998 het volgende:

[..]

je hoeft geen excuses te maken..ik snap je grapje wel..en als ik iets minder serieus was..zou ik hem zelf leuk hebben gevonden..alleen nu een beetje flauwig..jaja.

(Volgens mij is het meer dan duidelijk dat ik me nu een soort van verveel.. )
Oke
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 januari 2010 @ 21:52:34 #158
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_77190021
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 11:57 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Jah, ik ken het. Ik wol na mijn havo naar het korps mariniers, maar haalde het geneeskundug niet. Dus nu ga ik een stapje hoger terwijl ik mijn zwakheden probeer te verbergen
Veel succes (alleen lijkt het mij niet handig je zwakheden te verbergen als je ze misschien keihard gaat tegenkomen in je opleiding)
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 21:54:27 #159
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_77190103
Ga ik ook, maar dat is voor latere zorg.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_77190190
Het is niet onmogelijk om als gecamoufleerde ( ) autist bij Defensie terecht te komen..
Maar als je een diagnose hebt dan gaat het niet lukken.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_77190241
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 21:56 schreef Autidude het volgende:
Het is niet onmogelijk om als gecamoufleerde ( ) autist bij Defensie terecht te komen..
Maar als je een diagnose hebt dan gaat het niet lukken.
Waarschijnlijk val je door de mand bij de psychologisch testen.
14 SHADES OF GREY
pi_77190430
Niet perse.. zeker niet als je een goede 'acteur' bent, ingelezen bent in 'psychologie', kwestie van weten hoe ze testen en wat ze willen zien en horen.

edit; daarna is het gewoon een kwestie van meezuipen Nee, maar serieus, als het leger enzo als autist zijnde een passie is dan kan je het er nog wel eens goed van afbrengen..
pi_77190607
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:02 schreef Autidude het volgende:
Niet perse.. zeker niet als je een goede 'acteur' bent, ingelezen bent in 'psychologie', kwestie van weten hoe ze testen en wat ze willen zien en horen.

edit; daarna is het gewoon een kwestie van meezuipen Nee, maar serieus, als het leger enzo als autist zijnde een passie is dan kan je het er nog wel eens goed van afbrengen..
Jawel als jij die test probeert te maken zoals het meest wenselijk val je door de mand. Diegene die de test afneemt is ook niet achterlijk.
Misschien kom je door de keuring heen vroeg of laat komt men er achter.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:09:31 #164
247161 ikke043
pi_77190747
Het gaat ook niet om het autisme, dat staat op verzoek niet op papier(wel als ik erom vraag). Maar het gaat om zwakke knieen en enkels. Ik train de pezen daarom heen zodat het bij de keuring lijkt alsof ze niet "overflexibel" zijn.

Bovendien boeit Asperger ze niet echt. Ik kom nog aan dr bak als officier.
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_77190820
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:09 schreef ikke043 het volgende:
Het gaat ook niet om het autisme, dat staat op verzoek niet op papier(wel als ik erom vraag). Maar het gaat om zwakke knieen en enkels. Ik train de pezen daarom heen zodat het bij de keuring lijkt alsof ze niet "overflexibel" zijn.

Nee dan speelt dat natuurlijk totaal geen rol
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:12:27 #166
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_77190862
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:09 schreef ikke043 het volgende:
Aha, dan ligt het iets anders ja
quote:
Ik heb heel lang bij het leger gewild, maar opeens, toen het kon, was het over. Achteraf gezien heel verstandig, maar ik heb het idee dat ze een briljant strateeg zijn misgelopen.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_77191171
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:06 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jawel als jij die test probeert te maken zoals het meest wenselijk val je door de mand. Diegene die de test afneemt is ook niet achterlijk.
Misschien kom je door de keuring heen vroeg of laat komt men er achter.
Ook dáár kan je dus rekening mee houden Als je dan ook nog veel verhalen kent van mensen die zijn afgekeurd of er juist doorheen zijn gekomen en je dus aardig bekend bent met het wereldje, dan kan je door die keuring komen hoor.

Als je geen problemen hebt met gedrilled worden, maar er juist ook een beetje op kicked.. dan is het dus ideaal en kom je prima mee. Het is ook ideaal omdat alles super super duidelijk en georganiseerd is. Superstrak, je weet altijd wat je moet doen en wat er van je verwacht wordt. Alles is super duidelijk en super strak. En als het een passie is, dan ligt bijna alles wat je doet in lijn. Mooier kan het haast niet.
Later wordt het een stuk lastiger, want het is toch best erg zwaar en er komt een punt dat er meer komt kijken.. zoals het combineren met het burgerbestaan of het leven na het leger. En PTSS.. <- dat is het allergrootste probleem.
pi_77191333
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:20 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ook dáár kan je dus rekening mee houden Als je dan ook nog veel verhalen kent van mensen die zijn afgekeurd of er juist doorheen zijn gekomen en je dus aardig bekend bent met het wereldje, dan kan je door die keuring komen hoor.

Als je geen problemen hebt met gedrilled worden, maar er juist ook een beetje op kicked.. dan is het dus ideaal en kom je prima mee. Het is ook ideaal omdat alles super super duidelijk en georganiseerd is. Superstrak, je weet altijd wat je moet doen en wat er van je verwacht wordt. Alles is super duidelijk en super strak. En als het een passie is, dan ligt bijna alles wat je doet in lijn. Mooier kan het haast niet.
Later wordt het een stuk lastiger, want het is toch best erg zwaar en er komt een punt dat er meer komt kijken.. zoals het combineren met het burgerbestaan of het leven na het leger. En PTSS.. <- dat is het allergrootste probleem.
Overprikkeling lijkt mij ook een groot risico
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:25:16 #169
247161 ikke043
pi_77191408
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:12 schreef Stupendous76 het volgende:
Ik heb heel lang bij het leger gewild, maar opeens, toen het kon, was het over. Achteraf gezien heel verstandig, maar ik heb het idee dat ze een briljant strateeg zijn misgelopen.
Potje risk?
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:26:37 #170
247161 ikke043
pi_77191478
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Overprikkeling lijkt mij ook een groot risico
Jah grappig, maar de laatste keer dat ik daar last van had - op de manier waarop ik volgens de psycholoog ervaar -was op de basisschool.
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_77191532
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:26 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Jah grappig, maar de laatste keer dat ik daar last van had - op de manier waarop ik volgens de psycholoog ervaar -was op de basisschool.
Toch is het een risico waarmee je rekening moet houden.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:30:23 #172
247161 ikke043
pi_77191642
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Toch is het een risico waarmee je rekening moet houden.
Ja klopt, maar ik neem het niet serieuzer als dat ik aangereden kan worden. Ik heb er nou eenmaal vage herinneringen aan, en kan het dus ook niet op waarde inschatten.
En ik kan het natuurlijk wel heel serieus gaan nemen, maar dan moet ik ook maar gaan verwachten dat ik elk moment een hartaanval kan krijgen. En ja dat vind ik nou eenmaal geen groot genoeg risico.
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_77191770
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:30 schreef ikke043 het volgende:

[..]

Ja klopt, maar ik neem het niet serieuzer als dat ik aangereden kan worden. Ik heb er nou eenmaal vage herinneringen aan, en kan het dus ook niet op waarde inschatten.
En ik kan het natuurlijk wel heel serieus gaan nemen, maar dan moet ik ook maar gaan verwachten dat ik elk moment een hartaanval kan krijgen. En ja dat vind ik nou eenmaal geen groot genoeg risico.
Miscommunicatie
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:36:21 #174
247161 ikke043
pi_77191893
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 22:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Miscommunicatie
Ik zie bet niet dus wil je het ff uitleggen
Don't know where to go
But I lock and load
Moon explode
pi_77191966
heb net alle posts ff bijgelezen.
En ik moet zeggen dat overprikkeling idd een risico is, maar als je het krijgt terwijl je jou "passie" uitvoert, is de kans op negatieve effecten denk ik iets minder groot..dan bij totaal ongewenste overprikkeling.

verder weet ik het zelf ook niet helemaal, mijn leven lijkt samen te gaan met onderprikkeling/verveling, en anderzijds weer overprikkeling en weer dagen waarin ik een "adhd'er" ben.
Maar ja..daarom ga ik ook naar de psych..mede om de afgelopen 2 depressies te verklaren..maar er komt niet veel van terecht. tot nu toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')