Jij gaat mijn schatje een beetje muggen lopen afvangen, en dus neem ik het voor haar op!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik zal nog eens helpen lijmen...
Leuk toch wel die kleine, ik had dus best wel gelijk met mijn hersenspinsels.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:00 schreef oh-oh het volgende:Labello vind ik echt ranzig.
Ik heb twee Lush lippenbalsems en een cocoslippenbalsem
Mijn ridder.quote:
"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij gaat mijn schatje een beetje muggen lopen afvangen, en dus neem ik het voor haar op!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn ridder.![]()
Truste naar bed gaande dames!
Conchita was bij mij de eerste...en ook de eerste pup die ik vanaf zo'n jonge leeftijd had (de vorige Chico was 5 maand oud toen we hem kregen en al zindelijk) dus zindelijk maken was nieuw voor mij...is heel goed gelukt moet ik zeggenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm ja, ze dacht mij dr serieus waar zomaar een plezier mee te doen dus uhm tja, nu zit ik dr mooi mee, dr man stond dr vanmiddag mee aan de deur op mn werk, hij kwam iets ophalen dat ik voor haar meegebracht had en ze woont niet in de buurt![]()
Kadootje dus, peperduur hondje![]()
[..]
Bij mij was alleen Frits moeilijk met dingen leren, dat was de eerste en die kon het van niemand afkijken en dat was een manipulatief sekreet.
De rest liep meteen los, volwassen of pup, en deed alles vanzelf mee met de rest, dus ik hoop dat het met deze ook zo gaat lukken, zonder al te veel extra moeite...
[..]
Naaaaah.
Die gaat m heus wel leuk vinden.
jij maakte een fout hoor!!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn ridder.![]()
Truste naar bed gaande dames!
Ook jij een goede nachtrust toegewenst!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:24 schreef Takaiki het volgende:
Trusten allemaal, ik moet er ook weer vandoor. Over 6 uur moet ik alweer op![]()
![]()
Maar eerst lekker slapen![]()
Wellicht kom ik hier niet meer voor zaterdag, dus alvast tot dan voor degenen die gaan
Ga bemesten of slapen jij.quote:
Ik niet....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:27 schreef tombolafan het volgende:
wacht, ik ga het volgende topic nog meemaken...![]()
Dat, en da dagcijfers.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:27 schreef tombolafan het volgende:
Ik niet meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:27 schreef tombolafan het volgende:
je mest was opquote:
die 6 posts????quote:
Trusten catje.quote:
Die ene waar we het van Elies niet over mogen hebben?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:30 schreef trovey het volgende:
JJH...je tip werkt als een zonnetje...ok ik moet even geduld hebben met mijn internetverbinding....heel veel geduld
maar er is 1 nadeel....ik moet een een extra harde schijf want het past allemaal niet op mijn ingebouwde harde schijfje
OH-Oh, ik vind het stiekem gewoon heel leuk!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:06 schreef oh-oh het volgende:Hij pikt de brokken onder Karel zn neus weg gewoon he
Die jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Trusten catje.
[..]
Die ene waar we het van Elies niet over mogen hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |