quote:Op maandag 18 januari 2010 20:49 schreef senesta het volgende:
Weet iemand hier wat het kost om met een kat naar een trimsalon te gaan eigenlijk? Ongeveer?
ff snel gekoekeld; hier is het nog geen 50 euro.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:56 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik keek nog niet voor grof geld naar die kut van van Rooyen, tv kijken moet wel leuk blijven he![]()
Programma opzet is wel gaaf.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik wil gewoon snappen waarom ik zo'n hekel aan haar heb.
Zelfkastijding
Echt, je moest m in mn trui horen kreunen in zn slaap nuquote:Op maandag 18 januari 2010 20:59 schreef Morretje het volgende:
Toffe site MB!Ziet er strak en profi uit.
Oh-oh, ben je al verliefd?
Ik las nét dit topic.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga nog een snel rondje stofzuigert doen, dan lijkt het tenminste nog wat
Ze schil;t nu een appel. Mijn man roept: die gaf ik echt never nooit een mes in haar handen. Die is gestoordquote:Op maandag 18 januari 2010 20:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik wil gewoon snappen waarom ik zo'n hekel aan haar heb.
Zelfkastijding
Die heeft mensenkennis.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze schil;t nu een appel. Mijn man roept: die gaf ik echt never nooit een mes in haar handen. Die is gestoord
Boorquote:
Euh, daar worden we jaloers van!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, je moest m in mn trui horen kreunen in zn slaap nu![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze schil;t nu een appel. Mijn man roept: die gaf ik echt never nooit een mes in haar handen. Die is gestoord
Hijs zo eigen al, nergens bang voor, doet maar gewoon.quote:
En daarvoor scheren ze ook, voor dat geld kun je een kat laten scheren dus?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
ff snel gekoekeld; hier is het nog geen 50 euro.
http://www.kattentrimsalon.com/voorstellen.html
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Boor
Muur![]()
Oke, en nu ga ik slapen.. lekker op tijd
Trustenn!![]()
![]()
Das wel de snelste manier ja! Doet Ravage ook, maar dan zonder bak..quote:Op maandag 18 januari 2010 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
-labello; check
-mantyhose..*kopen gaat voor wintersport![]()
Hihi, nou de mappen hier zijn ingericht (keurige administratie) en rekeningen betaald.
Nu dat bureau leeg![]()
* Bak pakt en alles erin veegt
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
-labello; check
-mantyhose..*kopen gaat voor wintersport![]()
Hihi, nou de mappen hier zijn ingericht (keurige administratie) en rekeningen betaald.
Nu dat bureau leeg![]()
* Bak pakt en alles erin veegt
Daarom heet ie ook zoquote:Op maandag 18 januari 2010 21:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
Das wel de snelste manier ja! Doet Ravage ook, maar dan zonder bak..![]()
Ik heb alleen dat stukje gelezen eiks.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:06 schreef senesta het volgende:
[..]
En daarvoor scheren ze ook, voor dat geld kun je een kat laten scheren dus?
Bedankt voor het zoeken en meedenken in ieder gevalquote:Op maandag 18 januari 2010 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb alleen dat stukje gelezen eiks.
Mijn katten hoeven niet getrimd, dus ik weet er verder niets van
De hondentrimster waar ik Bob altijd laat doen, doet ook katten. Moet ik het voor je vragen?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Bedankt voor het zoeken en meedenken in ieder geval
Jullie gaan ineens hard!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:51 schreef Bamba het volgende:
Tombola, we zijn lekker onze boerderijen aan het verbouwen he?
Ik zal morgen wel eens rondvragenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:46 schreef Maes het volgende:
[..]
De hondentrimster waar ik Bob altijd laat doen, doet ook katten. Moet ik het voor je vragen?
Ik bel haar toch morgen om een afspraak te maken voor Bob. Die moet nodig geknipt worden, ik heb wat langer gewacht ivm de kou maar nu kan ik echt niet langer uitstellen.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zal morgen wel eens rondvragen
Ik was benieuwd of er ervaringsdeskundigen in de chat waren
Bamba, Tombolafan, Cat en ik zijn op Facebook aan het farmvillen..quote:
ja, jij bent alleen maar uiensoep aan het maken!!!quote:
Oke dan wacht ik het even afquote:Op maandag 18 januari 2010 22:03 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik bel haar toch morgen om een afspraak te maken voor Bob. Die moet nodig geknipt worden, ik heb wat langer gewacht ivm de kou maar nu kan ik echt niet langer uitstellen.
Anders maak je van de eetkamertafel het buitenbverblijf?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:07 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben dus een buitenhok aan het maken voor de poezen. Binnen, op de eettafel...
Eerst zaagde ik in de tafel.... opes
Toen smeerde ik per ongeluk een druppel grondverf uit op tafel... oeps
Vanavond schoot er een kwakje purschuim uit de bus op tafel... oeps
En nu heb ik er ook nog een streep zonnetjesgeel overheen gesmeerd.... oeps
Hi beeb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |