En je wilt hem toch niet buiten straks?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Bij ons is wachten gewoon geen optie meer voor ons. We worden stapelgek van 'm op dit moment. Loopt continue te mauwen bij de deuren, zodra hij een kans ziet, schiet 'ie naar buiten (en wij als gekken achter 'm aan, de overburen lachen d'r eigen kapot).
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gaan we met z'n drietjes smoezelen over crops en gifts en vooral fertilisen.
quote:
Mooiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:07 schreef trovey het volgende:
[..]
na de gebitsbehandeling....ze had last van loszittende tandjes, die zijn eruit gehaald en toen de boel meteen goed schoongemaakt en mevrouw heeft helemaal nergens meer last van
en nu moet Sasha nog in maart samen met foto's maken van hart en schoudertjes i.v.m. controle hartkwaal en kijken of ze beginnende artrose heeft....geschatte bedrag
maar ja deze grote beurt moet wel even gedaan worden en dan maar ineens i.v.m. de narcose, hoe langer ik wacht hoe problematischer het gaat worden met dat hart
.
whoeoeoeoeoeoeoeoehoeoeoeoeoeoeoeoequote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb Satsu met 5,5 maand laten doen (grappig, volgens mij ben ik de eerste van het rijtje F&Fers hier). Ik had geen zin in wilde katertjes en volwassen urine.
Niet dat hij door de castratie rustiger geworden is.Maar dat komt door zijn moeder. Die is nog speelser als knullie.
Nee, ik wil hem het liefste binnen houden. Mocht het na de castratie echt niet verbeteren, dan is het denk ik accepteren dat het een buitenkat is en moeten we andere oplossingen verzinnen. Maar castratie lag toch in de planning, dus gaan we eerst dat proberenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En je wilt hem toch niet buiten straks?
Dan ist idd de oplossing![]()
Tom is echt nog een dreumesje, maar ik merk dat de volwassen katten steeds meer interesse voor z'n achterkant krijgen, dus het lijkt me dat ie geslachtsrijp aan het worden is![]()
En Luna is met zo oud (duh) en die laten we wel pas helpen in de kortingweek...en ik zit niet op een inteeltnestje te wachten.
Ik vis telkens achter het net met die eieren! En ik maar kippen voeren.quote:
Wat een lefgozerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:06 schreef oh-oh het volgende:
Hij pikt de brokken onder Karel zn neus weg gewoon he
Luna is sowieso een klap duurder, dus die zou ik idd in de kortingsweek doenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En je wilt hem toch niet buiten straks?
Dan ist idd de oplossing![]()
Tom is echt nog een dreumesje, maar ik merk dat de volwassen katten steeds meer interesse voor z'n achterkant krijgen, dus het lijkt me dat ie geslachtsrijp aan het worden is![]()
En Luna is met zo oud (duh) en die laten we wel pas helpen in de kortingweek...en ik zit niet op een inteeltnestje te wachten.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is vis telkens achter het net met die eieren! En ik maar kippen voeren.
Doe eens niet zo kattig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
whoeoeoeoeoeoeoeoehoeoeoeoeoeoeoeoe
speelser als??????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Het scheelt geloof ik maar 10 euro, maar ze worden ook direct gratis gechipt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Luna is sowieso een klap duurder, dus die zou ik idd in de kortingsweek doen
hier zit iets buiten dat interessant is
steeds naar buiten door het luik en meteen er weer in, de hele tijd op en neer...
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het scheelt geloof ik maar 10 euro, maar ze worden ook direct gratis gechipt.
Vandaar dat ik ze beide liever tijdens die week liet helpen, maar ik vrees dat we het met Tom niet zolang gaan redden.
Die week is geloof ik begin maart
Trusten Liesje!!quote:
Trusten oh oh!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es zien of slapen wat wordt vannacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |