quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:16 schreef styliste het volgende:
[..]
sterker nog, zonder inbreng af en toe van onze kant blijft t akelig stil daar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
Pics!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:16 schreef styliste het volgende:
[..]
was uitverkocht maar ik heb andere mooie!
Join the dark sidequote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon tot jullie in de werkelijke wereld aankomen en dan spreken we wel verder
Agh dat duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon tot jullie in de werkelijke wereld aankomen en dan spreken we wel verder
Dat ja, stilburgers die een beetje ons topic vervuilenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Gadver ga je mond spoelen, met Breda in een topic...
ehm, ook voor jou staan er ziekenhuizen in west brabantquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:08 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
* Chew heeft een idee
Als jullie nou Breda en Tilburg samenvoegen in één topic net als wij deden? Kijken wie er sneller gaat
Moet jij niet MW2 gaan spelen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat ja, stilburgers die een beetje ons topic vervuilen
Wijst naar Automaticquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Net als die bredanaren bij ons nu doenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:17 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAA
Automatic die bij jullie post ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Automatic komt uit West-Brabantquote:
En ze heeft smaak en verstand, dat blijkt weer uit het feit dat ze bij ons postquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:22 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Automatic komt uit West-Brabant
Auto_ is een SC slet, die post overal, zelfs in bredaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:22 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Automatic komt uit West-Brabant
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Auto word gedoogd omdat ze een feest geeft
Die bedoelde ik dusquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
En ze heeft smaak en verstand, dat blijkt weer uit het feit dat ze bij ons post![]()
![]()
ja tuurlijk, en als ik bij breda post heb ik t gedaanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
En ze heeft smaak en verstand, dat blijkt weer uit het feit dat ze bij ons post![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |