Daar heb ik helemaal geen zin in, zeker omdat ik iets te vaak rond 4 a 6 uur er pas in lig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa, dat is gewoon een kwestie van vaak doen en daarmee in dat ritme komen, na een tijdje weet je niet beter. Gaat bij mij nu best goed, alleen heb ik nog steeds altijd het gevoel dat het nog midden in de nacht is
Ja weet ik veel ik kom hier toch nooitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, dan heb je het ook wel over iemand![]()
Waar moet je het anders over hebben op de vroege morgenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Kwalitatief inderdaad zeer hoogstaand
Kijk naar zijn username, dat zegt al genoegquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:07 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja weet ik veel ik kom hier toch nooitWat is er met Crazy-M?
* Chew heeft een ideequote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:01 schreef styliste het volgende:
jongens, niet om t 1 of ander, maar breda is nog steeds bezig met topic 168![]()
Die gast is al weken op rij carnaval aan het vieren, nuff said?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:07 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja weet ik veel ik kom hier toch nooitWat is er met Crazy-M?
Gadver ga je mond spoelen, met Breda in een topic...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:08 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
* Chew heeft een idee
Als jullie nou Breda en Tilburg samenvoegen in één topic net als wij deden? Kijken wie er sneller gaat
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Die gast is al weken op rij carnaval aan het vieren, nuff said?
Wij Bergenaren gingen toch ook vrijwillig met Roosendaal (quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Gadver ga je mond spoelen, met Breda in een topic...
Ik geloof dat je de postkracht van dit topic onderschatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:10 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Wij Bergenaren gingen toch ook vrijwillig met Roosendaal () in één topic! Zet je er maar overheen.
Nee helemaal nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik geloof dat je de postkracht van dit topic onderschat
Waarom zouden wij samen gaan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:10 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Wij Bergenaren gingen toch ook vrijwillig met Roosendaal () in één topic! Zet je er maar overheen.
precies! wij hebben er in 2,5 week tijd stuk of 7 á 8 topics doorheen gejaagd...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik geloof dat je de postkracht van dit topic onderschat
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:53 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Pff arbeiders. 's Ochtends behoort men te slapen behalve als men tentamens heeft....
voor erbij leuk ja, niemand komt aan ons tilburg topicquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:13 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Nee helemaal nietEen ''Centraal-Brabant''-topic zou alle andere topics overwinnen.. Zelfs Rotterdam
Wij 2,5 topic sinds vrijdagquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:14 schreef styliste het volgende:
[..]
precies! wij hebben er in 2,5 week tijd stuk of 7 á 8 topics doorheen gejaagd...
Heb je je lingerie al gevonden?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:15 schreef styliste het volgende:
[..]
voor erbij leuk ja, niemand komt aan ons tilburg topic
sterker nog, zonder inbreng af en toe van onze kant blijft t akelig stil daar...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Waarom zouden wij samen gaan?
Dat jullie afzonderlijk daar in West Brabant geen SC op gang konden houdenwe hebben breda heul nie nodig
als jullie op een respectable topiccount (zeg een stuk of 100) komen, mag je komen opscheppenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:15 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Wij 2,5 topic sinds vrijdag
Nou nou! Koop een lollie en ga het vieren!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:15 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
wij doen 1 topic in een uur als t ff kanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:15 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nou nou! Koop een lollie en ga het vieren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |