Oh joh, je gaat je gang maarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:52 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik probeer jullie alleen maar te helpen topics vol te krijgen
Ow sorry ik heb geen rekening gehouden met het tijdsverschil met Tilburg.. Hier is het al 10:55 hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh joh, je gaat je gang maarWat doe jij zo vroeg op eigenlijk?
In Tilburg zijn er werkende mensenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:51 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor
ps. Vooral 's-ochtends gaat ons topic veel sneller dan bijvoorbeeld deze
Je kan de naam van je eigen provincie toch wel goed spellen....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
In Tilburg zijn er werkende mensen
In west braband dus alleen profiteurs die niet werken
Al 10.55? In mijn beleving is het nu nog ongeveer midden in de nachtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:55 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ow sorry ik heb geen rekening gehouden met het tijdsverschil met Tilburg.. Hier is het al 10:55 hoor
Wij hebben daar een leuker woord voor: ''bourgondisch''.. Trouwens, íemand moet toch die voorzieningen voor Zeeland onderhouden?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
In Tilburg zijn er werkende mensen
In west braband dus alleen profiteurs die niet werken
Okee, wie zijn er dan lui?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Al 10.55? In mijn beleving is het nu nog ongeveer midden in de nacht
Ik ben vanochtend gewoon om 09.00 uur opgestaan! De laatste keer dat dat is voorgekomen is geloof ik tijdens de TIK-week en dan was het eigenlijk alleen maar om te gaan zuipenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Al 10.55? In mijn beleving is het nu nog ongeveer midden in de nacht
Ik heb toch niet gezegd dat jullie lui zijn?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:58 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Okee, wie zijn er dan lui?
Jij hebt zeker tentamensquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:59 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend gewoon om 09.00 uur opgestaan! De laatste keer dat dat is voorgekomen is geloof ik tijdens de TIK-week en dan was het eigenlijk alleen maar om te gaan zuipen...
Ik ben in heel 2009 vaker om 09.00 in m'n nest gekropen dan opgestaan....
foutje moet kunnenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:57 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Je kan de naam van je eigen provincie toch wel goed spellen....
Heb jij geen school/werkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:59 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend gewoon om 09.00 uur opgestaan! De laatste keer dat dat is voorgekomen is geloof ik tijdens de TIK-week en dan was het eigenlijk alleen maar om te gaan zuipen...
Dat ga ik niet redden denk ikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:59 schreef SpeCulaes het volgende:
Succes alvastquote:
O jawel hoor, maar ik werk 's avonds/'s nachts en studeren iig na 12.00 uur!quote:
Preciesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar 's nachts werken/studeren is wel
Oh gaat het daarom?!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:01 schreef styliste het volgende:
jongens, niet om t 1 of ander, maar breda is nog steeds bezig met topic 168![]()
of zijn wij dan de![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:57 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Je kan de naam van je eigen provincie toch wel goed spellen....
Mwa, dat is gewoon een kwestie van vaak doen en daarmee in dat ritme komen, na een tijdje weet je niet beter. Gaat bij mij nu best goed, alleen heb ik nog steeds altijd het gevoel dat het nog midden in de nacht isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:01 schreef SpeCulaes het volgende:
Precies
Ochtenden zijn kut. Ik stond heel fit op en dacht eigenlijk moet ik dit vaker doen! Nu ben ik alleen weer aan het instorten....
Nee maar Crazy-M welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat jullie lui zijn?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:05 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Nee maar Crazy-M wel
Immer kwaliteitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:06 schreef Guard het volgende:
pfft wat lopen jullie nu weer te spammen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |