Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n type die bij álles leren schoenen draagt. Met punt en een riempje?
Leg de grap eens uit.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Voor de Arabisch sprekenden..
Meskina![]()
![]()
Zegt ze nou dat ze 16 jaar is???ik dacht ergens in de 35 joh...quote:Op maandag 18 januari 2010 19:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Meskina![]()
![]()
Ik bedoel: foto graag.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat ik zeg, niet onduidelijk toch?
Hilaaaaaaarischquote:Op maandag 18 januari 2010 19:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Meskina![]()
![]()
De auto is toch niet echt je van het of wel?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
HAHAHAHA dat dacht ik ook. Ze liegt..ze denkt ''oh als ik zeg dat ik 16 ben dan wil die me vast en zeker''
En f serieus..ik vind het gewoon lachwekkend. En echt wel typisch dat ze als eerst vraagt ''is dit jouw auto''
Nee.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel Van Bommel's, best goede schoenen
gatverdammequote:Op maandag 18 januari 2010 19:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel Van Bommel's, best goede schoenen
Hij doet alsof hij interesse in haar heeft. Hij neemt dr flink in de zeik..quote:
Ook gatverdammequote:Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee.![]()
Laatste schoenen die ik heb gekocht:
[ afbeelding ]
Maar voor elke gelegenheid weer andere schoenen.![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
En die gozer lacht haar vierkant uit volgens mij...maskina
mogen marocs eigenlijk neuken?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
En die gozer lacht haar vierkant uit volgens mij...maskina
Ja inderdaadddquote:Op maandag 18 januari 2010 19:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jaaazo erg.
En hij heeft wel een kei mooie stem
Ook met flits glimmen ze iets teveel voor mij. Maar ja, als er een gelegenheid voor is kan het bestquote:Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee.![]()
Laatste schoenen die ik heb gekocht:
[ afbeelding ]
Maar voor elke gelegenheid weer andere schoenen.![]()
Mijn goddquote:Op maandag 18 januari 2010 19:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ook met flits glimmen ze iets teveel voor mij. Maar ja, als er een gelegenheid voor is kan het best
Ik draag ze weleens wanneer ik een pak draag.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ook met flits glimmen ze iets teveel voor mij. Maar ja, als er een gelegenheid voor is kan het best
mannen in pakkenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik draag ze weleens wanneer ik een pak draag.
Hij zit haar dus nep ´te playen´quote:Op maandag 18 januari 2010 19:49 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hij doet alsof hij interesse in haar heeft. Hij neemt dr flink in de zeik..![]()
En dan zegtie vannuh '' ik heb gehoord dat je met die gaat ofzo'' En dan zegt zij iets van nee hij heeft iemand anders. En hij zei dat ze heeel heeel mooi was met mooi haar ofzo. En toen zei hij zo ''neeeee, mooier dan jij?''Waar is jouw haar enzo..en dan laat ze het gewoon zien. Nja..vertaling is niet grappig
Dan zou ik even moeten zoeken, maar ik heb ze wel gewoon als foto, maar ik heb geen scanner hier.quote:
Ja hij is haar nep aan het playen en zij trapt er inquote:Op maandag 18 januari 2010 19:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij zit haar dus nep ´te playen´? Ik verstond dat hij Mikhaidy o.i.d. heet en zij Mina, of betekent dat iets anders
?
Ik wist niet dat het sociaal geaccepteerd was in Marokko om meisjes op straat op te pikkenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja hij is haar nep aan het playen en zij trapt er in
Zij heet Mina en hij Khalid volgens mij
Ze is echt niet snuggerquote:Op maandag 18 januari 2010 19:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja hij is haar nep aan het playen en zij trapt er in
Zij heet Mina en hij Khalid volgens mij
Hey, ik zou de precieze inhoud van die pm weghalen, want daar staat een ban opquote:Op maandag 18 januari 2010 19:57 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Dit is toch ongelofelijkkk..nou zo een pm heb ik nou nog nooit gehad..sukkel
Het is een ass, maar op het publiceren van PM's staat een ban, dus ik zou even die post verwijderen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:57 schreef nadiaschoonheid het volgende:
neuken voor 500¤ ? ma 18 januari 2010 19:55u door UitkeringNou?
Dit is toch ongelofelijkkk..nou zo een pm heb ik nou nog nooit gehad..sukkel
Oh je moest es weten wat daar allemaal gebeurt op straat..quote:Op maandag 18 januari 2010 19:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het sociaal geaccepteerd was in Marokko om meisjes op straat op te pikken.
Ze trapt goed in de valquote:Op maandag 18 januari 2010 19:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hey, ik zou de precieze inhoud van die pm weghalen, want daar staat een ban op.
Want?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
Het kan zijn dat ik gebanned word jongens.
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze is echt niet snugger![]()
Of voor het eerst van haar leven krijgt ze aandacht, ze leeft op, ze denkt aan haar familie, de schaamte is voorbij, eindelijk kan ze aan een man, ze ziet het feest al voor zich, wat zullen haar ouders blij met haar zijn...![]()
En toen werd ze genaaid
Ik ben heul geen ass!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is een ass, maar op het publiceren van PM's staat een ban, dus ik zou even die post verwijderen.
Tenzij je rust wilt natuurlijk
Wat heb je geflikt?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
Wat heb je gedaanquote:Op maandag 18 januari 2010 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
Ik weet hetquote:Op maandag 18 januari 2010 20:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk heel gemeen dat ik lach. Maar maar..''''
Ben je zwanger?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik reageerde fel tegen een crewlid.
Ik vind het anders nog niet bepaald fel als je het vergelijtk emt de gemiddelde anti-allochtonenpostquote:Op maandag 18 januari 2010 20:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik reageerde fel tegen een crewlid.
Nee, maar ik heb een teringhekel aan bepaalde lieden van de FP-redactie.quote:
Je had zijn post moeten lezen. Hij had 'm snel ge-edit, maar er stond heel wat anders dan wat er nu staat.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind het anders nog niet bepaald fel als je het vergelijtk emt de gemiddelde anti-allochtonenpost.
Je ziet hem nog in je quote.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je had zijn post moeten lezen. Hij had 'm snel ge-edit, maar er stond heel wat anders dan wat er nu staat.
Dat mag je toch wel zeggen wat er eerst stond?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je had zijn post moeten lezen. Hij had 'm snel ge-edit, maar er stond heel wat anders dan wat er nu staat.
Nee, dat is slechts 1 alinea. De overige 2 alinea's gingen over dat hij "het zat was" en dat hij Marokkanen niet meer een hand boven hun hoofd zal houden, en weet ik veel wat nog meer.quote:
Voor het posten van PM's? Ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Krijg je daar een ban voor?![]()
Is toch een grap he?
Damn, dit slaat weer nergens opquote:HAHAHA het is godverdómme ALTIJD de 'taalbarriere' en 'ze hadden het zo niet bedoeld' en 'misverstand' en en en... Die fuckin' mocro's zouden Auschwitz nog recht kunnen breien man.
Wat een dramaqueen.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat is slechts 1 alinea. De overige 2 alinea's gingen over dat hij "het zat was" en dat hij Marokkanen niet meer een hand boven hun hoofd zal houden, en weet ik veel wat nog meer.
Nee, volgens mij niet - hij veranderde zijn post 3 keer achter elkaar - ik heb slechts het eerste stuk mee kunnen quoten.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft jij jouw post ook geëdit? Sneu.
Zieligquote:HAHAHA het is godverdómme ALTIJD de 'taalbarriere' en 'ze hadden het zo niet bedoeld' en 'misverstand' en en en... Die fuckin' mocro's zouden Auschwitz nog recht kunnen breien man.
Ik dacht dat hij over het algemeen wel redelijk ''links'' en ''open minded'' was?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
Maar goed, laat hem maar lekker. Hij leeft toch in zijn eigen wereld.
Nee, die superworm is echt een kansloze knakker.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij over het algemeen wel redelijk ''links'' en ''open minded'' was?
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Er zit daar in de FP-crew ook zo'n gast, AyranMeer ofzo, die soms de bloed onder mijn nagels vandaan haalt.
Kom op rustig aan,het is maar internetquote:Op maandag 18 januari 2010 20:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Er zit daar in de FP-crew ook zo'n gast, AyranMeer ofzo, die soms het bloed onder mijn nagels vandaan haalt.
Wat heb je gezegd dan.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ontslag genomen toen ik een ban kreeg n.a.v. mijn reactie in het Turken topic.
O, dan is't goed.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ontslag genomen toen ik een ban kreeg n.a.v. mijn reactie in het Turken topic.
Hoe heet trouwens die ene rechts-radicaal op de FP, was een tijd nieuwsposter, toen niet meer en nu weer wel volgens mij.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Er zit daar in de FP-crew ook zo'n gast, AyranMeer ofzo, die soms het bloed onder mijn nagels vandaan haalt.
Ferdoquote:Op maandag 18 januari 2010 20:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe heet trouwens die ene rechts-radicaal op de FP, was een tijd nieuwsposter, toen niet meer en nu weer wel volgens mij.
Pff, ik weet wie je bedoelt, maar ik ben zijn naam even kwijt. Had hij niet een apestaartje in zijn username of usericon?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe heet trouwens die ene rechts-radicaal op de FP, was een tijd nieuwsposter, toen niet meer en nu weer wel volgens mij.
R@b (Rob) toch?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is/was er geen ergere dan R@b hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Hmm, dan weet ik het niet. Erger dan R@b kan bijna niet. Of ze moeten gewoon een neonazi aangenomen hebben.![]()
Nou serieus, deze was 20x erger dan R@b. Schreef ook regelmatig columns. Zijn nickname bestond uit twee delen.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Hmm, dan weet ik het niet. Erger dan R@b kan bijna niet. Of ze moeten gewoon een neonazi aangenomen hebben.![]()
Dat was toch een grap?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja wat, lekker toch![]()
Of is mijn oppervlakkigheid iets te aanwezig hier?
Op de FP kom ik sowieso nooit. Die mensen daar zijn zo wereldvreemd en dom.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:22 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben blij dat ik er weg ben. Ik had er sowieso geen zin meer in, en het aantal views van de nieuwsberichten hing ook af van of het woord ''neuken'', ''seks'' of ''tieten'' erin voorkwam. Achterlijke idioten op de FP.
Onze grote vriend Danny Roodbol is ook niet echt snugger.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou serieus, deze was 20x erger dan R@b. Schreef ook regelmatig columns. Zijn nickname bestond uit twee delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |