Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n type die bij álles leren schoenen draagt. Met punt en een riempje?
Leg de grap eens uit.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Voor de Arabisch sprekenden..
Meskina![]()
![]()
Zegt ze nou dat ze 16 jaar is???ik dacht ergens in de 35 joh...quote:Op maandag 18 januari 2010 19:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Meskina![]()
![]()
Ik bedoel: foto graag.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat ik zeg, niet onduidelijk toch?
Hilaaaaaaarischquote:Op maandag 18 januari 2010 19:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Meskina![]()
![]()
De auto is toch niet echt je van het of wel?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
HAHAHAHA dat dacht ik ook. Ze liegt..ze denkt ''oh als ik zeg dat ik 16 ben dan wil die me vast en zeker''
En f serieus..ik vind het gewoon lachwekkend. En echt wel typisch dat ze als eerst vraagt ''is dit jouw auto''
Nee.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel Van Bommel's, best goede schoenen
gatverdammequote:Op maandag 18 januari 2010 19:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel Van Bommel's, best goede schoenen
Hij doet alsof hij interesse in haar heeft. Hij neemt dr flink in de zeik..quote:
Ook gatverdammequote:Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee.![]()
Laatste schoenen die ik heb gekocht:
[ afbeelding ]
Maar voor elke gelegenheid weer andere schoenen.![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
En die gozer lacht haar vierkant uit volgens mij...maskina
mogen marocs eigenlijk neuken?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef nadiaschoonheid het volgende:
En die gozer lacht haar vierkant uit volgens mij...maskina
Ja inderdaadddquote:Op maandag 18 januari 2010 19:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jaaazo erg.
En hij heeft wel een kei mooie stem
Ook met flits glimmen ze iets teveel voor mij. Maar ja, als er een gelegenheid voor is kan het bestquote:Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee.![]()
Laatste schoenen die ik heb gekocht:
[ afbeelding ]
Maar voor elke gelegenheid weer andere schoenen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |