http://www.at5.nl/artikel(...)raatrovers-op-cameraquote:Gewelddadige straatrovers op camera
De politie heeft camerabeelden van de daders van de brute tasjesroof bij de Weesperzijde op Oudjaarsavond. Een 29-jarige vrouw raakte daarbij in coma.
Het slachtoffer fietste met haar vriend toen twee mannen op een scooter haar tas wegtrokken. Ze kwam daarbij zo hard ten val dat ze ernstig hersenletsel opliep. De overvallers zijn nog voortvluchtig. Verschillende camera's van het Amstel Hotel hebben de daders vlak voor de roof gefilmd. De vrouw is gelukkig inmiddels uit haar coma ontwaakt. Of ze helemaal zal herstellen, is nog onduidelijk. De politie staat machteloos.
Herkent u de mannen op de scooter, of heeft u andere informatie over deze zaak, dan kunt u contact opnemen met de politie. U kunt ze bereiken op het volgende nummer: 020-5592300. Na het AT5-nieuws een speciaal politiebericht met daarin de beelden van de daders van deze brute tasjesroof.
http://www.geenstijl.nl/m(...)zakjes.html#commentsquote:-EDIT-
"Taalverschillen kunnen voor onbegrip over en weer hebben gezorgd, maar het is nooit de bedoeling geweest van mijn cliënten om zomaar de tas te stelen. Laat staan dat het hun intentie was om het slachtoffer zo verschrikkelijk ten val te laten brengen, zoals de vriend van het slachtoffer beweert. Mijn clienten handelden slechts onder de verkeerde veronderstelling dat de jonge vrouw haar tas aan hen aanbood. "
Zijn ze al gepakt dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:42 schreef LXIV het volgende:
Harry Nieland, advocaat van de scooterklootzakjes laat weten:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)zakjes.html#comments
Hoeps. Editje. Bleek een GS comment, niet echt wat de advocaat zeiquote:Op maandag 18 januari 2010 19:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Volgens mij is die advocaat geen mocro hoor. Maar ik zie dat je alleen zin hebt om te spugen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef superworm het volgende:
[..]
HAHAHA het is godverdómme ALTIJD de 'taalbarriere' en 'ze hadden het zo niet bedoeld' en 'misverstand' en en en... Die fuckin' mocro's zouden Auschwitz nog recht kunnen breien man.
Wat is het nut van het posten dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, het is een comment van GS, zie de URL!
Nee maar het zijn áltijd dezelfde argumenten. Zoek effe op wat die advocaat zei na het Bergen op Zoom-debacle.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij is die advocaat geen mocro hoor. Maar ik zie dat je alleen zin hebt om te spugen.
Bron? Een post op Geenstijl is net zoveel als een post op FOK. Iedereen kan dat zomaar even schrijven.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, nou niet terugkrabbelen, even je ware aard laten zien. Dit is nu precies wat ik altijd al wilde, de mensen op de FP blootstellen, die verzuurde ranzige redactie.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef superworm het volgende:
[..]
Hoeps. Editje. Bleek een GS comment, niet echt wat de advocaat zei
De laatste zinquote:
Ware aard? Onzin. Ik zeg alleen dat het altijd dezelfde stupide argumenten zijn. Óf ze hadden het niet zo bedoeld, óf er was een taalbarrière, óf het liep onbedoeld uit de hand, etc. etc. etc. Nooit eens sorry. Nooit eens 'ja inderdaad beroven we mensen op de scooter'. Dat komt me onderhand de keel uit ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, nou niet terugkrabbelen, even je ware aard laten zien. Dit is nu precies wat ik altijd al wilde, de mensen op de FP blootstellen, die verzuurde ranzige redactie.
Nee, een advocaat gaat zeggen: "het was wel zo bedoeld". Of "het lag echt aan de dader".quote:Op maandag 18 januari 2010 19:53 schreef superworm het volgende:
[..]
Ware aard? Onzin. Ik zeg alleen dat het altijd dezelfde stupide argumenten zijn. Óf ze hadden het niet zo bedoeld, óf er was een taalbarrière, óf het liep onbedoeld uit de hand, etc. etc. etc. Nooit eens sorry. Nooit eens 'ja inderdaad beroven we mensen op de scooter'. Dat komt me onderhand de keel uit ja.
Dan in iedergeval een waarbij ik nog van te voren de waarheid over iemand heb weten te verkondigen.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Hierbij verklaar ik het 'Steun Mutant01-fonds'voor geopend. Gaarne hieronder je handtekening posten als je wilt dat Mutant01 op fok blijft.
Mijn eigen zwager is Berber, man. Ik heb niks tegen Marokkanen an sich, wel tegen dit soort tuig. Maakt het me geen klap uit welke nationaliteit 't heeft. Op een scooter op deze wijze mensen beroven (of uberhaupt mensen beroven), dan is meteen elk greintje medeleven/inlevingsvermogen/respect bij mij weg.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, een advocaat gaat zeggen: "het was wel zo bedoeld". Of "het lag echt aan de dader".Lekkere advocaat zou je dan zijn.
En voor de rest is het inderdaad je ware aard, lekker kankeren op die rifaapjes, hmmmmm! Lekker schreeuwen, lekker je vooroordelen bevestigd zien worden.![]()
Wat lul je dan over "de mocro's" doe zogenaamd zelfs Auswitch recht kunnen praten. En dacht je nu werkelijk dat ik de rest van je post ook niet gezien had? Je zwager zal hardstikke blij zijn met dat soort uitspattingen. En over je gehuil met betrekking tot Culemborg en "de hand boven hun hoofd houden"? En dat komt allemaal naar buiten omdat jij niet eens goed kan lezen, dat een ADVOCAAT dit heeft gezegd. Wat verwacht je van die advocaat dan? Dat hij gaat zeggen dat zijn client volledig bewust waren van hetgeen ze deden?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:12 schreef superworm het volgende:
[..]
Mijn eigen zwager is Berber, man. Ik heb niks tegen Marokkanen an sich, wel tegen dit soort tuig. Maakt het me geen klap uit welke nationaliteit 't heeft. Op een scooter op deze wijze mensen beroven (of uberhaupt mensen beroven), dan is meteen elk greintje medeleven/inlevingsvermogen/respect bij mij weg.
Dit soort tuig weet inderdaad alles recht te lullen wat krom is. Nogmaals refereer ik aan de verontwaardigde reactie van de Bergen-op-Zoom-familie. Er was geen aanklacht, de politie constateerde geen strafbare feiten, maar nog hadden ze een advocaatje in de arm genomen die wel even kwam vertellen dat er NIETS van het verhaal waar was, dat álles op misverstanden was gebaseerd, dat taalbarrière kan zorgen voor miscommunicatie... ik kan daar heel boos om worden.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat lul je dan over "de mocro's" doe zogenaamd zelfs Auswitch recht kunnen praten. En dacht je nu werkelijk dat ik de rest van je post ook niet gezien had? Je zwager zal hardstikke blij zijn met dat soort uitspattingen. En over je gehuil met betrekking tot Culemborg en "de hand boven hun hoofd houden"? En dat komt allemaal naar buiten omdat jij niet eens goed kan lezen, dat een ADVOCAAT dit heeft gezegd. Wat verwacht je van die advocaat dan? Dat hij gaat zeggen dat zijn client volledig bewust waren van hetgeen ze deden?
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:17 schreef JohnLocke het volgende:
Advocaten zijn dan ook eigenlijk nog erger dan Marokkanen. Sorry Mutant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |