abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 januari 2010 @ 19:34:56 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76979628
quote:
Gewelddadige straatrovers op camera

De politie heeft camerabeelden van de daders van de brute tasjesroof bij de Weesperzijde op Oudjaarsavond. Een 29-jarige vrouw raakte daarbij in coma.

Het slachtoffer fietste met haar vriend toen twee mannen op een scooter haar tas wegtrokken. Ze kwam daarbij zo hard ten val dat ze ernstig hersenletsel opliep. De overvallers zijn nog voortvluchtig. Verschillende camera's van het Amstel Hotel hebben de daders vlak voor de roof gefilmd. De vrouw is gelukkig inmiddels uit haar coma ontwaakt. Of ze helemaal zal herstellen, is nog onduidelijk. De politie staat machteloos.

Herkent u de mannen op de scooter, of heeft u andere informatie over deze zaak, dan kunt u contact opnemen met de politie. U kunt ze bereiken op het volgende nummer: 020-5592300. Na het AT5-nieuws een speciaal politiebericht met daarin de beelden van de daders van deze brute tasjesroof.
http://www.at5.nl/artikel(...)raatrovers-op-camera

Alles wat ik zie is een reclame en een banner van AT-5! Nu heb ik een levendige fantasie, dus kan me er wel wat bij voorstellen verder! Maar werkt 'ie bij jullie wel (ik heb net CS3 + toebehoren geinstalleerd, dus misschien dat mijn player achteruitgegaan si)
The End Times are wild
  maandag 18 januari 2010 @ 19:42:05 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76980038
Harry Nieland, advocaat van de scooterklootzakjes laat weten:
quote:
-EDIT-
"Taalverschillen kunnen voor onbegrip over en weer hebben gezorgd, maar het is nooit de bedoeling geweest van mijn cliënten om zomaar de tas te stelen. Laat staan dat het hun intentie was om het slachtoffer zo verschrikkelijk ten val te laten brengen, zoals de vriend van het slachtoffer beweert. Mijn clienten handelden slechts onder de verkeerde veronderstelling dat de jonge vrouw haar tas aan hen aanbood. "
http://www.geenstijl.nl/m(...)zakjes.html#comments
The End Times are wild
pi_76980268
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:42 schreef LXIV het volgende:
[..]

Zijn ze al gepakt dan?
pi_76980280
Bij mij werkt het, maar het zijn vrij onduidelijke beelden. De roof zelf zie je niet hoor trouwens.
Allah Al Watan Al Malik
  Redactie Frontpage maandag 18 januari 2010 @ 19:48:10 #5
145738 superworm
is erbij
pi_76980359
quote:
[..]

Hoeps. Editje. Bleek een GS comment, niet echt wat de advocaat zei
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  maandag 18 januari 2010 @ 19:48:27 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76980379
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:46 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Zijn ze al gepakt dan?
Nee, het is een comment van GS, zie de URL!
The End Times are wild
pi_76980460
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef superworm het volgende:

[..]

HAHAHA het is godverdómme ALTIJD de 'taalbarriere' en 'ze hadden het zo niet bedoeld' en 'misverstand' en en en... Die fuckin' mocro's zouden Auschwitz nog recht kunnen breien man.
Volgens mij is die advocaat geen mocro hoor. Maar ik zie dat je alleen zin hebt om te spugen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76980487
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, het is een comment van GS, zie de URL!
Wat is het nut van het posten dan?
pi_76980504
Die advocaat. Dat is een grap hoop ik?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Moderator maandag 18 januari 2010 @ 19:50:52 #10
236264 crew  capricia
pi_76980518
D'r is niet zoveel te zien op die video. Zeker geen mensen die vallen of ik coma raken of zo.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_76980524
Wacht even, nu begrijp ik het niet.

Er is dus niemand opgepakt, maar er is wel al een advocaat?
Allah Al Watan Al Malik
  Redactie Frontpage maandag 18 januari 2010 @ 19:51:01 #12
145738 superworm
is erbij
pi_76980528
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij is die advocaat geen mocro hoor. Maar ik zie dat je alleen zin hebt om te spugen.
Nee maar het zijn áltijd dezelfde argumenten. Zoek effe op wat die advocaat zei na het Bergen op Zoom-debacle.
op FOK!
op Facebook
op de website
  maandag 18 januari 2010 @ 19:51:41 #13
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_76980559
quote:
[..]

Bron? Een post op Geenstijl is net zoveel als een post op FOK. Iedereen kan dat zomaar even schrijven.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_76980568
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef superworm het volgende:

[..]

Hoeps. Editje. Bleek een GS comment, niet echt wat de advocaat zei
Nee, nou niet terugkrabbelen, even je ware aard laten zien. Dit is nu precies wat ik altijd al wilde, de mensen op de FP blootstellen, die verzuurde ranzige redactie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76980592
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:46 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Zijn ze al gepakt dan?
De laatste zin
"Mijn clienten handelden slechts onder de verkeerde veronderstelling dat de jonge vrouw haar tas aan hen aanbood. "

Had wel een belletje moeten doen rinkelen

Hoop echt dat die teringlijers gepakt worden, woordvoerder van de poltie verwoordde het goed
  Redactie Frontpage maandag 18 januari 2010 @ 19:53:57 #16
145738 superworm
is erbij
pi_76980663
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, nou niet terugkrabbelen, even je ware aard laten zien. Dit is nu precies wat ik altijd al wilde, de mensen op de FP blootstellen, die verzuurde ranzige redactie.
Ware aard? Onzin. Ik zeg alleen dat het altijd dezelfde stupide argumenten zijn. Óf ze hadden het niet zo bedoeld, óf er was een taalbarrière, óf het liep onbedoeld uit de hand, etc. etc. etc. Nooit eens sorry. Nooit eens 'ja inderdaad beroven we mensen op de scooter'. Dat komt me onderhand de keel uit ja.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_76980735
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:53 schreef superworm het volgende:

[..]

Ware aard? Onzin. Ik zeg alleen dat het altijd dezelfde stupide argumenten zijn. Óf ze hadden het niet zo bedoeld, óf er was een taalbarrière, óf het liep onbedoeld uit de hand, etc. etc. etc. Nooit eens sorry. Nooit eens 'ja inderdaad beroven we mensen op de scooter'. Dat komt me onderhand de keel uit ja.
Nee, een advocaat gaat zeggen: "het was wel zo bedoeld". Of "het lag echt aan de dader". Lekkere advocaat zou je dan zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door paddy op 18-01-2010 20:23:03 ]
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 18 januari 2010 @ 19:56:02 #18
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_76980771
Ok, een sarcastische gs comment. Whatever. Vreselijk verhaal!

Toch jammer dat die camerabeelden dan weer zo bagger zijn, dat je er eigenlijk geen zak op ziet. Waarom hangen ze er dan??? Zeker bij het Amstel Hotel zou je wat beters verwachten. Daarnaast staan daar wel 24/7 portiers, die geheid iets gezien moeten hebben. En op oudejaarsavond zal het daar sowieso wel enigszins levendig geweest zijn met toeristen, ofzo.
Beelden laten in ieder geval wel duidelijk zien dat het niet om lange blonde jongens gaat....
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_76980816
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:56 schreef JohnLocke het volgende:
Nou, Mutant, dat wordt een ban
Dan in iedergeval een waarbij ik nog van te voren de waarheid over iemand heb weten te verkondigen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76981266
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Hierbij verklaar ik het 'Steun Mutant01-fonds'voor geopend. Gaarne hieronder je handtekening posten als je wilt dat Mutant01 op fok blijft.
Allah Al Watan Al Malik
  Redactie Frontpage maandag 18 januari 2010 @ 20:12:29 #21
145738 superworm
is erbij
pi_76981579
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, een advocaat gaat zeggen: "het was wel zo bedoeld". Of "het lag echt aan de dader". Lekkere advocaat zou je dan zijn.

En voor de rest is het inderdaad je ware aard, lekker kankeren op die rifaapjes, hmmmmm! Lekker schreeuwen, lekker je vooroordelen bevestigd zien worden.
Mijn eigen zwager is Berber, man. Ik heb niks tegen Marokkanen an sich, wel tegen dit soort tuig. Maakt het me geen klap uit welke nationaliteit 't heeft. Op een scooter op deze wijze mensen beroven (of uberhaupt mensen beroven), dan is meteen elk greintje medeleven/inlevingsvermogen/respect bij mij weg.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_76981724
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:12 schreef superworm het volgende:

[..]

Mijn eigen zwager is Berber, man. Ik heb niks tegen Marokkanen an sich, wel tegen dit soort tuig. Maakt het me geen klap uit welke nationaliteit 't heeft. Op een scooter op deze wijze mensen beroven (of uberhaupt mensen beroven), dan is meteen elk greintje medeleven/inlevingsvermogen/respect bij mij weg.
Wat lul je dan over "de mocro's" doe zogenaamd zelfs Auswitch recht kunnen praten. En dacht je nu werkelijk dat ik de rest van je post ook niet gezien had? Je zwager zal hardstikke blij zijn met dat soort uitspattingen. En over je gehuil met betrekking tot Culemborg en "de hand boven hun hoofd houden"? En dat komt allemaal naar buiten omdat jij niet eens goed kan lezen, dat een ADVOCAAT dit heeft gezegd. Wat verwacht je van die advocaat dan? Dat hij gaat zeggen dat zijn client volledig bewust waren van hetgeen ze deden?
Allah Al Watan Al Malik
pi_76981850
Advocaten zijn dan ook eigenlijk nog erger dan Marokkanen. Sorry Mutant.
  Redactie Frontpage maandag 18 januari 2010 @ 20:18:51 #24
145738 superworm
is erbij
pi_76981945
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat lul je dan over "de mocro's" doe zogenaamd zelfs Auswitch recht kunnen praten. En dacht je nu werkelijk dat ik de rest van je post ook niet gezien had? Je zwager zal hardstikke blij zijn met dat soort uitspattingen. En over je gehuil met betrekking tot Culemborg en "de hand boven hun hoofd houden"? En dat komt allemaal naar buiten omdat jij niet eens goed kan lezen, dat een ADVOCAAT dit heeft gezegd. Wat verwacht je van die advocaat dan? Dat hij gaat zeggen dat zijn client volledig bewust waren van hetgeen ze deden?
Dit soort tuig weet inderdaad alles recht te lullen wat krom is. Nogmaals refereer ik aan de verontwaardigde reactie van de Bergen-op-Zoom-familie. Er was geen aanklacht, de politie constateerde geen strafbare feiten, maar nog hadden ze een advocaatje in de arm genomen die wel even kwam vertellen dat er NIETS van het verhaal waar was, dat álles op misverstanden was gebaseerd, dat taalbarrière kan zorgen voor miscommunicatie... ik kan daar heel boos om worden.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_76981962
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:17 schreef JohnLocke het volgende:
Advocaten zijn dan ook eigenlijk nog erger dan Marokkanen. Sorry Mutant.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')