welke sneeuw? Ik zie geen sneeuw, maar wel jammer dat je er nu pas mee komtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ananasfeestjes in de sneeuwkan ook leuk zijn
als er weer sneeuw komt houden wij een ananasfeestjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
welke sneeuw? Ik zie geen sneeuw, maar wel jammer dat je er nu pas mee komt
daar kom ik met vlag en wimpel doorheen hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij zit nog in je proeftijd
blufquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daar kom ik met vlag en wimpel doorheen hoor
geilquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als er weer sneeuw komt houden wij een ananasfeestjebeloofd
bedenk me nu pas hoe dit moet klinkenquote:
Een nieuw setje tieten???quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:46 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en ot ( over tieten) ik ga zo nog even snel een nieuw setje kopen als ik wat leuks kan vinden
leek me weleens leukquote:
Vind het zo jammer dat tieten niet staan bij mannen. Je eigen tieten waar je altijd en overal (nou ja) mee kunt spelen!quote:
ze zijn in de aanbieding bij schumacherquote:
+1 scherp!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:54 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, 16 jarige tieten, dat zijn de tieten van een 27~29 jarige toch?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vind het zo jammer dat tieten niet staan bij mannen. Je eigen tieten waar je altijd en overal (nou ja) mee kunt spelen!
fullscreenvideo or it didn't happen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
ik schijn onbewust steeds aan mn eigen tieten te zitten
haha nou ik heb dat zelf dus nooit door hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
fullscreenvideo or it didn't happen!
ik ben niet oversext... hoe kan je oversext zijn als je niets hebt??quote:
Daar heb je een goed punt...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben niet oversext... hoe kan je oversext zijn als je niets hebt??
tja als we het niet doen moeten we er maar over denkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:19 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt...![]()
Maar we denken er wel vaak aan
En er over praten!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tja als we het niet doen moeten we er maar over denken
en dat doen we dan hardop zodat iedereen hier er wat aan heeftquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tja als we het niet doen moeten we er maar over denken
iets met een ananas hoorde ik al voorbij komenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
en wie weet komen we wel nieuwe fantasien tegen
fruitsex ftwquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
iets met een ananas hoorde ik al voorbij komen
weet niet of ik geil word van een ananas.... of wil je graag dat ik zo'n ananas ring ergens om heen doe?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
iets met een ananas hoorde ik al voorbij komen
Dat gaat niet passen...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
weet niet of ik geil word van een ananas.... of wil je graag dat ik zo'n ananas ring ergens om heen doe?
ouchquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik heb dingetjes gezien waar dat makkelijk paste
En je weet het pas als het te laat isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
neen mijn eerste vriendje voelde ik amper dat ie mij ontmaagd had
ghehe ach... ik grap altijd dat pas bij mijn 2e vriend echt ontmaagd werdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En je weet het pas als het te laat is
Ik heb nog 1 ontmaagding te gaanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ghehe ach... ik grap altijd dat pas bij mijn 2e vriend echt ontmaagd werd
hihiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 ontmaagding te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hihiIk weet het jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]neen, maar heb eventueel wel de "tools" liggen
Ik heb zelf ook tools, maar die kun je niet aantrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spoiler >> anders had je het wel gedaan?![]()
Geven tot nu toe geen probleem mee. Ontvangen dus (nog) niet.quote:
Ja, februari ergens tochquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
ghehe weet ik niet.... we moeten nog steeds eerst eens gezellig wat drinken
die tool die ik heb liggen is ook nog nooit op een man uitgeprobeerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |