welke sneeuw? Ik zie geen sneeuw, maar wel jammer dat je er nu pas mee komtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ananasfeestjes in de sneeuwkan ook leuk zijn
als er weer sneeuw komt houden wij een ananasfeestjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
welke sneeuw? Ik zie geen sneeuw, maar wel jammer dat je er nu pas mee komt
daar kom ik met vlag en wimpel doorheen hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jij zit nog in je proeftijd
blufquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daar kom ik met vlag en wimpel doorheen hoor
geilquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als er weer sneeuw komt houden wij een ananasfeestjebeloofd
bedenk me nu pas hoe dit moet klinkenquote:
Een nieuw setje tieten???quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:46 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en ot ( over tieten) ik ga zo nog even snel een nieuw setje kopen als ik wat leuks kan vinden
leek me weleens leukquote:
Vind het zo jammer dat tieten niet staan bij mannen. Je eigen tieten waar je altijd en overal (nou ja) mee kunt spelen!quote:
ze zijn in de aanbieding bij schumacherquote:
+1 scherp!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:54 schreef stbabylon het volgende:
Overigens, 16 jarige tieten, dat zijn de tieten van een 27~29 jarige toch?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vind het zo jammer dat tieten niet staan bij mannen. Je eigen tieten waar je altijd en overal (nou ja) mee kunt spelen!
fullscreenvideo or it didn't happen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
ik schijn onbewust steeds aan mn eigen tieten te zitten
haha nou ik heb dat zelf dus nooit door hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
fullscreenvideo or it didn't happen!
ik ben niet oversext... hoe kan je oversext zijn als je niets hebt??quote:
Daar heb je een goed punt...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben niet oversext... hoe kan je oversext zijn als je niets hebt??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |