ja, je merkt het wel meteen he...quote:Op maandag 18 januari 2010 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is ons Greysje daarom niet aanwezig?![]()
Kut ESF![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is ons Greysje daarom niet aanwezig?![]()
Kut ESF![]()
Ja nee, das lekker.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Kan het Erik toch moeilijk allemaal alleen laten doen!
Maar ik maak het goed met jullie, zaterdag!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Kan het Erik toch moeilijk allemaal alleen laten doen!
Maar ik maak het goed met jullie, zaterdag!
Ze wilde het zelf! Ik heb 'r niet gedwongen. Laat dat genoteerd zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, je merkt het wel meteen he...
* noteert *quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze wilde het zelf! Ik heb 'r niet gedwongen. Laat dat genoteerd zijn.
En daarmee heeft Tha Erik zich een rol verworven in het Boekje.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daarmee heeft Tha Erik zich een rol verworven in het Boekje.![]()
![]()
Nu nog steeds niet?quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[Tournament] Het ultieme ESF-nummer!!!!!
Zo, je bent lekker bezig geweest, met al die filmpjes erbijquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze bevalt me prima. Ik denk dat ik 'r houd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Mogen we dan nu Greys weer terug?
Ik baal wel dat Eres Tu (gelukkig apres toi welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt haar te leen, laat dat duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze bevalt me prima. Ik denk dat ik 'r houd.
We hadden eerder klaar kunnen zijn als we niet zo ongeveer bij elk nummer tegen elkaar liepen te hyperen hoe gewelllllllllllldig dat nummer ook alweer wasquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo, je bent lekker bezig geweest, met al die filmpjes erbij
Het gaat om winnaars en Eres Tu heeft nooit gewonnenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik baal wel dat Eres Tu (gelukkig apres toi wel)er niet in staat en dat Katrina & de Waves tegenover Noorwegen staat.
Random is a bitchquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik baal wel dat Eres Tu (gelukkig apres toi wel)er niet in staat en dat Katrina & de Waves tegenover Noorwegen staat.
Leukquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
Heb Erus tu vorige maand nog op singeltje weten te kopen
En voor ons is het leuk dat jullie zo enthousiast zijn!quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:51 schreef TheVulture het volgende:
Dit forum heeft zijn bestaansrecht nu al weer bewezen trouwens... geweldig leuke topics zitten er tussen... ook een leuk tournament
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |