ja, je merkt het wel meteen he...quote:Op maandag 18 januari 2010 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is ons Greysje daarom niet aanwezig?![]()
Kut ESF![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is ons Greysje daarom niet aanwezig?![]()
Kut ESF![]()
Ja nee, das lekker.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Kan het Erik toch moeilijk allemaal alleen laten doen!
Maar ik maak het goed met jullie, zaterdag!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Kan het Erik toch moeilijk allemaal alleen laten doen!
Maar ik maak het goed met jullie, zaterdag!
Ze wilde het zelf! Ik heb 'r niet gedwongen. Laat dat genoteerd zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, je merkt het wel meteen he...
* noteert *quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze wilde het zelf! Ik heb 'r niet gedwongen. Laat dat genoteerd zijn.
En daarmee heeft Tha Erik zich een rol verworven in het Boekje.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daarmee heeft Tha Erik zich een rol verworven in het Boekje.![]()
![]()
Nu nog steeds niet?quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[Tournament] Het ultieme ESF-nummer!!!!!
Zo, je bent lekker bezig geweest, met al die filmpjes erbijquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze bevalt me prima. Ik denk dat ik 'r houd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Mogen we dan nu Greys weer terug?
Ik baal wel dat Eres Tu (gelukkig apres toi welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt haar te leen, laat dat duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze bevalt me prima. Ik denk dat ik 'r houd.
We hadden eerder klaar kunnen zijn als we niet zo ongeveer bij elk nummer tegen elkaar liepen te hyperen hoe gewelllllllllllldig dat nummer ook alweer wasquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo, je bent lekker bezig geweest, met al die filmpjes erbij
Het gaat om winnaars en Eres Tu heeft nooit gewonnenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik baal wel dat Eres Tu (gelukkig apres toi wel)er niet in staat en dat Katrina & de Waves tegenover Noorwegen staat.
Random is a bitchquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik baal wel dat Eres Tu (gelukkig apres toi wel)er niet in staat en dat Katrina & de Waves tegenover Noorwegen staat.
Leukquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
Heb Erus tu vorige maand nog op singeltje weten te kopen
En voor ons is het leuk dat jullie zo enthousiast zijn!quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:51 schreef TheVulture het volgende:
Dit forum heeft zijn bestaansrecht nu al weer bewezen trouwens... geweldig leuke topics zitten er tussen... ook een leuk tournament
Doordat het forum open is wordt het interessant om het te gaan volgen, anders had ik het zeker links laten liggen. (de voorrondes in ieder geval, de eindronders sla ik nooit over)quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ook blij dat het nu al open is en niet pas een week voor het ESF... dat had ik vorig jaar ook al als optie gegeven... al die voorrondes zijn al leuk om te volgen
Ik denk er al jaren over.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
Zouden er nog FOK!ers naar het NSF (willen) gaan eigenlijk?
Compleet verzorgd, incusief een 5 sterrenovernacht met ontbijt, diner in een goede tent, backstagepassen, en 1500,- zakgeld?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
Zouden er nog FOK!ers naar het NSF (willen) gaan eigenlijk?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Compleet verzorgd, incusief een 5 sterrenovernacht met ontbijt, diner in een goede tent, backstagepassen, en 1500,- zakgeld?
Dan wil ik wel vrijwillger zijn.
Hoe duur zou het eigenlijk in totaal zijn, als je zelf zou gaan.quote:
Het NATIONALE songfestival had ik het over he?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:09 schreef AskMe het volgende:
[..]
Hoe duur zou het eigenlijk in totaal zijn, als je zelf zou gaan.
Je moet 't kaartje kopen, retour ticket, waarschijnlijk ook een overnachting..
Ik zou wel eens willen weten hoe duur 't is. iemand?
Oeps overheen gelezenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Het NATIONALE songfestival had ik het over he?
Hotelovernachtingen enzo zijn dan niet aan de orde.
Het is in Baarn. Op een zondagavond. En de toegang kan gratis worden geregeld
Jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:18 schreef lezzer het volgende:
Het NSF gaat het toch over?
Dus, de reis naar "weet ik veel waar het opgenomen wordt", een koffie, een patat, een cola, en de terugreis.
Dat is het zo'n beetje lijkt me dan.
Toch?
Maakt niet uit hoor!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:19 schreef AskMe het volgende:
[..]
Oeps overheen gelezen
Baarn dus. Ik zal d' r over nadenken.
Ja, ik was tegelijk met Greys zo'n beetje. Zo kwam hetquote:
een béétje in de buurt is tegenwoordig meer oostelijk of noordelijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor!![]()
ESF, NSF, het lijkt ook op elkaar
Als Nederland nou weer () eens even een keer wint (
) dan kunnen we tenminste een keer naar het ESF!
Of België, of in elk geval iets dat een béétje in de buurt is.
Was jij er vorig jaar eigenlijk wel tijdens het ESF zelf?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
7 Februari is de dag voor mijn verjaardag! Ik ben dan bezet
.
Ja, daar staat mij ook iets van bijquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Was jij er vorig jaar eigenlijk wel tijdens het ESF zelf?
Wat was er nou ook alweer, was je toen weg of ben ik in de war met iemand anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, daar staat mij ook iets van bij
Ohhhhhhh shame on you!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga je op 7 februari wel kijken?IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik moest vorig jaar naar het NK ballroomdansen voor uni-paren.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhh shame on you!![]()
Ga je op 7 februari wel kijken?
Ehm, geen idee. Misschien was het zo dat ik geen computer had op een van de dagen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Was jij er vorig jaar eigenlijk wel tijdens het ESF zelf?
Wat was er nou ook alweer, was je toen weg of ben ik in de war met iemand anders?
Dat was inderdaad niet bijster slim geprikt qua datum zegquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik moest vorig jaar naar het NK ballroomdansen voor uni-paren.
Waarom iemand het in z'n hoofd haalt om een homo-event op de dag van het songfestival te organiseren is mij ook een groot raadsel hoor![]()
Heerlijk he, ik verheug me er ook al zo op. Genoeg borrelnoten en drankjes inslaan en dolle pret. Tot grote afschuw van mijn wederhelft, die nu al verzucht 'Ach nee, komt die Songfestival-terreur er weer aan?quote:Uiteraard gaan wij lekker zitten voor voorronde(n) en finale.
Ik lees mijn vrouw dan voor uit Fok, wij zeiken de liedjes en jurken af, kortom een avondje topentertainment.
Maar 7 februari zit je wel voor de buis en je laptop op schoot?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga de finale missen want dan zit ik op Pinkpop... niet dat Nederland die finale gaat halen
Yup dan ben ik er bij... en bij de halve finales ook natuurlijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar 7 februari zit je wel voor de buis en je laptop op schoot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |