Nou is dat niet heel raar, want op Pinkpop is er uiteraard betere muziek te vinden dan op de finale van het Songefestivalquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga de finale missen want dan zit ik op Pinkpop... niet dat Nederland die finale gaat halen
Ik zie het al voor me... een liveveslag op de Pinkpop-schermen als Vader Abraham en cs. de punten binnenharkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou is dat niet heel raar, want op Pinkpop is er uiteraard betere muziek te vinden dan op de finale van het Songefestival
Alleen dat alquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:08 schreef TheVulture het volgende:
als Vader Abraham en cs. de punten binnenharken
Geen idee of dat nog een staartje krijgtquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
Kreeg het nou nog een staartje dat zo makkelijk die namen van bv. een Tiesto of Within Temptation geroepen werden terwijl die er totaal niks mee te maken hadden?
Kan me voorstellen dat die toch ook wel beetje not amused waren. Is nou niet echt goeie publiciteit na alle commotie rond het nummer
Volgens mij wilde WT al nooit, kan me niet voorstellen dat ze dan ineens wél zouden willen als P. Kartner het gaat schrijven. Want hij riep het al toen allang bekend was dat hij het nummer ging schrijven toch?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee of dat nog een staartje krijgt
Kartner heeft het écht zelf gezegd in interviews en op zijn site (dat is er af inmiddels).
Misschien wilden ze in eerste instantie wel, tót ze het uiteindelijke nummer hoorden?
Misschien dat ze zichzelf wel als coach hadden aangemeld om het nummer in een ander jasje/arrangement te stoppen. Dat zal haast wel, hij zal die namen toch niet volledig uit zijn duim zuigen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij wilde WT al nooit, kan me niet voorstellen dat ze dan ineens wél zouden willen als P. Kartner het gaat schrijven. Want hij riep het al toen allang bekend was dat hij het nummer ging schrijven toch?
Ah! Nog een reden om naar Pinkpop te gaan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga de finale missen want dan zit ik op Pinkpop... niet dat Nederland die finale gaat halen
Ga nu niet naar deze SC overlopen he?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:35 schreef Greys het volgende:
[..]
De F&F SC deed in het begin ook drie weken met 1 pagina
En zie nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:07 schreef TheVulture het volgende:
Zeg zouden vandaag die zangers en zangeressen niet bekend worden gemaakt...
Beetje bezitterig he?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys wat zijn je F&F[sc]'ers jaloersig.
Ze houden ons nog in spanningquote:
quote:Wie zingen 'Ik ben verliefd' op het NSF?
De TROS maakt vandaag tijdens een persconferentie de kandidaten bekend die op 7 februari zullen deelnemen aan het Nationaal Songfestival met het lied Ik ben verliefd (sha-la-lie) dat geschreven is door Pierre Kartner.
Inmiddels is duidelijk dat vijf kandidaten een poging gaan wagen. Iedere deelnemende artiest is gekoppeld aan een coach. Marianne Weber en Frans Bauer hebben tegenover de Telegraaf bevestigd dat ze ieder een artiest zullen coachen. Verder worden de namen van Albert West, Edsilia Rombley en Grad Damen genoemd als coach. Deze namen zijn echter nog niet bevestigd.
Onder de artiesten zit in ieder geval Sieneke die aan songfestival.web-log.nl heeft bevestigd één van de vijf deelnemers te zijn. Ook de 20-jarige Peggy Mays uit Nijmegen wordt op internet genoemd als één van de uitvoerende van het lied van Kartner. Het is echter tot eind van de middag wachten tot de TROS definitief de namen bekend maakt tijdens de persconferentie en op www.songfestival.nl. Songfestival.web-log is daarbij aanwezig en zal daar aan het begin van de avond verslag van uitbrengen.
Dan gaan ze wel vrij ver in hun grap...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
Haha, die coaches zijn al van zeer bedenkelijk niveau (op Edsilia na dan natuurlijk)...allemachtig zeg.
Het is een grap dit hé, zeg het...het is allemaal een grap!
Shalalie Cha la la I neeeed youuuuuuuuuuuu.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Albert West. Die is toch best nog goed?
Nou ik heb hem vorig jaar met zijn verzopen hoofd in dat programma "De Beste Zangers van NL" gezien... het is echt een gevalletje vergane glorie... om over Corry Konings maar te zwijgenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Albert West. Die is toch best nog goed?
Beetje zoals Pierre Kartnerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik heb hem vorig jaar met zijn verzopen hoofd in dat programma "De Beste Zangers van NL" gezien... het is echt een gevalletje vergane glorie... om over Corry Konings maar te zwijgen
quote:13) Grote Songfestival rel! Computerprobleem bij de uitslag. Nederland maakt zich erg kwaad en lijkt niet tegen haar verlies te kunnen.
Goede voorspellingquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:38 schreef lezzer het volgende:
Voorspelling voor ESF 2010 van Jan C van der Heide (paragnost).
[..]
Heldinquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:44 schreef TheVulture het volgende:
Edsilia was dus inderdaad benaderd maar heeft wijselijk bedankt voor de eer van coach
Als ik zie wie de andere coaches zijn hoort ze ook niet echt in dat rijtje thuis lijkt me.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:44 schreef TheVulture het volgende:
Edsilia was dus inderdaad benaderd maar heeft wijselijk bedankt voor de eer van coach
Volgens mij dit jaar juist nietquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Goede voorspelling. Kan volgens mij bijna elk jaar wel terugkomen.
Hoewel ik het volledig eens ben met Edsilia dat ze niet geassocieerd wil worden met dit flutnummer, is haar redenatie een beetje vreemd. Ze is het er niet mee eens dat 1 man verantwoordelijk is voor het liedje. Het was echter Edsilia zelf die in 2007 inzendingen van andere schrijvers negeerde, en voor het NSF alleen 3 nummers van haar eigen partner Tjeerd Oosterhuis koos.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:44 schreef TheVulture het volgende:
Een beetje heb gelijk heb je wel.... alleen was het wel in eerste instantie een open inschrijving bij Edsilia... nu heeft verder niemand een kans gehad....quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoewel ik het volledig eens ben met Edsilia dat ze niet geassocieerd wil worden met dit flutnummer, is haar redenatie een beetje vreemd. Ze is het er niet mee eens dat 1 man verantwoordelijk is voor het liedje. Het was echter Edsilia zelf die in 2007 inzendingen van andere schrijvers negeerde, en voor het NSF alleen 3 nummers van haar eigen partner Tjeerd Oosterhuis koos.
Zeker weten?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een beetje heb gelijk heb je wel.... alleen was het wel in eerste instantie een open inschrijving bij Edsilia... nu heeft verder niemand een kans gehad....
Een nieuwe ster lanceren lijkt me sowieso de bedoeling als je deze opzet ziet. En de coaches moeten er voor zorgen dat er uberhaupt nog iemand kijkt denk ik, de 7equote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat is eigenlijk de rol van zo'n coach? Het is mij onduidelijk welke meerwaarde een Grad Damen (wie??) in het geheel heeft. Weet zo'n coach dan van het reilen en zeilen op het ESF, of is dit een verkapte idolsversie van de TROS en richten ze meer op het Tros Muziekfeest? Dat dit een podium is om een nieuwe "ster" te lanceren? Want dan snap ik dat zo'n coach een beetje kan sturen....
Die jasjes zijn in minimaal 4 van de 5 gevallen al rijp voor de Humana-bak.....quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Een nieuwe ster lanceren lijkt me sowieso de bedoeling als je deze opzet ziet. En de coaches moeten er voor zorgen dat er uberhaupt nog iemand kijkt denk ik, de 7eDat dan in elk geval nog een béétje bekende gezichten aan dat nummer worden gekoppeld.
Ik geloof ook dat de coaches bepalen in welk jasje Shalalie wordt gestoken voor hun artiest.
Euh, ik denk dat het anders gegaan is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker weten?En niemand anders dan haar eigen man reageerde met een nummer?
Of ze vond toevallig alleen zijn nummers goed?Ik weet niet meer hoe dat ging toen.
Ze vond 'toevallig' alleen zijn nummers goedquote:Op woensdag 27 januari 2010 08:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker weten?En niemand anders dan haar eigen man reageerde met een nummer?
Of ze vond toevallig alleen zijn nummers goed?Ik weet niet meer hoe dat ging toen.
Huh, het moet toch een nummer zijn dat nog niet eerder is uitgebracht, dat naar het ESF gaat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |