Ciolek lag blijkbaar bij de valpartijquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:50 schreef Szura het volgende:
Tering wat een chaos voor/in de sprint in Qatar.
Boonen wint
volgens mij liggen er wielrenners in stukkenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:56 schreef Beregd het volgende:
massasprint? of lag het weer in stukken?
Massasprint, wind was amper aanwezig vandaag.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:56 schreef Beregd het volgende:
massasprint? of lag het weer in stukken?
en Bos?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:55 schreef wimderon het volgende:
D'n Tom wint knap de massasprint in Qatar, voor Haussler, Cooke, De Haes en Bennati. Farrar 9e, Phinney sprint zich knap de top-10 in als 7e.
Ciolek ook op z'n plaat gegaan in Qatar, ook een sleutelbeenbreuk. Flinke domper voor Milram, die daarmee hun kopman verliest. Gelukkig voor Milram redde Gerdemann vandaag de meubelen door de derde race van de Challenge Mallorca, de Trofeo Inca, te winnen.quote:Op maandag 8 februari 2010 15:20 schreef Bismarck het volgende:
En Kurt Asle Arvesen heeft in Qatar z'n sleutelbeen gebroken. Valpartij in de eerste kilometer, notabene nog in het neutrale gedeelte.
Bos 31e, zal wel in de trein hebben gezeten voor o.a. Hammond en Haussler, die 11e en 2e werden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, heb niet echt opgelet in aanloop naar de sprint
42, da's bijna elke weekquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:06 schreef Sjiznit het volgende:
Nog wel interessant iets, de hele Rabo ploeg is vorig jaar 484 keer gecontroleerd. Hiervan is Menchov koploper met 42 tests en sluit Ardila de rij met 5 tests.
Het hele lijstje is op de Rabosite te vinden; http://www.rabosport.nl/?pagina=actueel&NieuwsItemId=2078#2078
In de Giro zal 'ie er aardig wat gehad hebben, denk ik zo. Dan valt de rest nog wel mee, blijft er voor de rest van het jaar 25-30 over.quote:
De Eurosport-commentatoren dachten aanvankelijk nog dat Bos tweede was geworden, dus aan uitspraken van hen hecht ik over het algemeen heel weinig waarde.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:26 schreef Szura het volgende:
Ik hoorde commentatoren wel zeggen dat Bos vooraan zat bij begin laatste kilometer maar is dus teruggezakt
Jaaaaa, leuk. Dan zijn er Shamals in tegenstelling tot de gewone stormen nu. Kunnen ze na afloop van de etappe het parcours nog even langsgaan en de missende renners uitgraven uit die rare hoopjes zand langs de weg. Pas na een paar dagen natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:58 schreef wimderon het volgende:
Maar als ze dan toch eens een Tourstart in Qatar hebben dan kan het nog spektakel worden als het gedurende een etappe of 3 volledig uit elkaar waait
Ze stellen zich kandidaat en het wordt serieus overwogen, nee dan zal het inderdaad totaal geen optie zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 02:38 schreef Zelva het volgende:
[..]
Jaaaaa, leuk. Dan zijn er Shamals in tegenstelling tot de gewone stormen nu. Kunnen ze na afloop van de etappe het parcours nog even langsgaan en de missende renners uitgraven uit die rare hoopjes zand langs de weg. Pas na een paar dagen natuurlijk.
Een Tourstart in Qatar is gewoon nooit een optie, totaal onverantwoord.
Yep, maar ook Tokio is een kandidaat. En Washington D.C. voor de Girostart,quote:Op woensdag 10 februari 2010 03:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze stellen zich kandidaat en het wordt serieus overwogen, nee dan zal het inderdaad totaal geen optie zijn.
quote:Davy Coenen verliest het gevecht tegen kanker
Dinsdag is Davy Coenen thuis overleden. De mountainbiker vocht een jaar lang tegen kanker, hij is 30 jaar geworden. "Ik zal hem herinneren als een karakterman", zegt ex-wielrenner en goeie vriend Marc Wauters.
Coenen was jarenlang Belgische top in het mountainbiken. Zo won hij in 2008 de Benelux-cup en pakte hij in 2007 het brons op het BK achter Sven Nys en Filip Meirhaeghe.
In februari 2009 werd een hersentumor ontdekt bij Coenen. Die werd operatief verwijderd, maar de ziekte stak de kop weer op. Vorige maand kreeg hij te horen dat alle behandelingen waren uitgeprobeerd.
"Begin februari ben ik nog samen met Davy gaan eten", zegt goeie vriend Marc Wauters in Het Belang van Limburg. "Hij was toen sereen over zijn ziekte en is tot het laatste moment moedig gebleven. Zo zal ik hem ook herinneren, als een karakterman."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |