Hij is niet de enige. Koen de Kort meldde op zijn twitter dat enkele ploeggenoten van hem ziek zijn. Ik hoop dat Tom Veelers niet ziek is. Beterschap voor de renners die ziek zijn.quote:
Renners die goed presteren die uit het niets ziek worden ... Sinds de PDM-affaire heb ik daar toch ook altijd mijn bedenkingen bij ...quote:Op zondag 7 februari 2010 13:16 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hij is niet de enige. Koen de Kort meldde op zijn twitter dat enkele ploeggenoten van hem ziek zijn. Ik hoop dat Tom Veelers niet ziek is. Beterschap voor de renners die ziek zijn.
Triest nieuws trouwens van Ballerini. Ik ken hem alleen als bondscoach van de Italiaanse wielerploeg.
Ja, de Skil-ploeg rijdt op dit moment de pannen van het dakquote:Op zondag 7 februari 2010 21:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Renners die goed presteren die uit het niets ziek worden ... Sinds de PDM-affaire heb ik daar toch ook altijd mijn bedenkingen bij ...
Precies, het lijstje niet-starters was aardig groot:quote:Op zondag 7 februari 2010 21:41 schreef bjarki het volgende:
[..]
Ja, de Skil-ploeg rijdt op dit moment de pannen van het dak![]()
Bovendien, het halve peloton is afgestapt, in elke ploeg wel een man of twee, drie. Dat is iets anders dan een enkele ploeg.
quote:Gasparotto, Pereiro et Dmitriyev (Astana) Augustyn, Kennaugh et Cummings (Team Sky), Roche (Ag2r La Mondiale), Curvers et Goesinnen (Skil-Shimano), Blot et Monier (Cofidis, Le Crédit en Ligne), Leukemans (Vacansoleil), Boeckmenas (Topsport Vlaanderen-Mercator), Faucon, Haddou et Médérel (BigMat-Auber93), Lisabeth et McNally (An Post-Sean Kelly), Daeninck, Dion et Molmy (Team Roubaix-Lille Métropole), Wyss (Cervélo Test Team), Kocjan et Tamayo (Carmiooro-NGC) et Dieter Capelle (Verandas Willems)
Op z'n twitter klaagde hij al over het eten nog voor de start van de ronde. Moet dus echt slecht zijn geweest daarquote:1 Star Dining
French race food lived up to its notorious hype as I’m currently sitting in the bus with one other teammate while the final stage of Etoile Besseges has hardly begun.
I had the dubious chore of waking up five times to orally empty the contents of my digestive tract between the wee hours of 3:30am and 8:30am. Rumor has it that the current race leader succumbed to a similar fate, as did a baker’s dozen or more other riders. Maybe just two from CTT isn’t so bad.
Having not hugged the toilet between 8:30am and our 1pm start, however, I decided to give the race my best effort. I still vividly recall the words endeared unto me by Dear-ol’-Dad, “I didn’t raise a quitter!” It’s worth pointing out, though, that unfortunately for poor-ailing-iamtedking the race begins with a three kilometer categorized climb straight from the starting gate. Sure that’s not long, but when literally meter one is uphill, I’m allowed to be unhappy given my circumstances.
You can probably guess where the story goes from here… Start gun fires, attacks straightaway, all the barfing early this morning took the snap out of my legs, kilometer two is in sight and I’m forced to abruptly find the side of the road and yak again. Yup, time to pull the plug. I’m now a DNF instead of the DNS that I figured I would be around 6:00 this morning.
Komt ie waarschijnlijk goed weg. Maar goed, anders kreeg waarschijnlijk Vinokourov het goud.quote:Ullrich mag olympisch goud houden
Jan Ullrich moet het goud dat hij in 2000 in Sydney veroverde in de olympische wegrit niet inleveren. Het Internationaal Olympisch Comité kwam zondag in het Canadese Vancouver tot de conclusie dat het de door dopingperikelen in opspraak geraakte Duitser voorlopig niets kan maken.
'De zaak is bevroren', verklaarde Denis Oswald, voorzitter van de Disciplinaire Commissie van het IOC. 'We willen de affaire nog niet helemaal laten rusten, maar bewijs dat Ullrich in 2000 doping gebruikte, is er nu eenmaal niet.'
Ullrich liet in Sydney de ook al niet onbesproken Kazach Alrexandre Vinokourov en zijn landgenoot Andreas Klöden achter zich. Axel Merckx was met een twaalfde plaats beste Belg. In de tijdrit veroverde Ullrich zilver, na de Rus Viatcheslav Ekimov en voor de Amerikaan Lance Armstrong. In februari 2007 zette de Duitser een punt achter zijn carrière.
Nieuwsblad.be
de wind slaat al meteen toequote:Op maandag 8 februari 2010 14:09 schreef wimderon het volgende:
Geert Steurs wint de etappe in Qatar, voor Mol, voorsprong een minuutje of 2 op de rest.
Veld daarachter in stukken uiteengeslagen, Kluge derde, o.a. Haussler en Boonen ook in dat groepje.
Duidelijk op een akkoordje gegooid voorin. Mol zette Steurs ook niet meer onder druk. Als Vacansoleil attent is, kunnen ze Mol zo naar de eindzege leiden.quote:Op maandag 8 februari 2010 14:09 schreef wimderon het volgende:
Geert Steurs wint de etappe in Qatar, voor Mol, voorsprong een minuutje of 2 op de rest.
Veld daarachter in stukken uiteengeslagen, Kluge derde, o.a. Haussler en Boonen ook in dat groepje.
lijkt gezien de klassering van Leezer dat ie goed is afgezetquote:Op maandag 8 februari 2010 16:42 schreef Leatherface het volgende:
Greipel kloppen, toch niet verkeerd.
Was het een vlakke sprint, of enigszins bergop?
Vast een vlakke, aangezien Kamikaze Kenny ook redelijk voorin zitquote:Op maandag 8 februari 2010 16:42 schreef Leatherface het volgende:
Greipel kloppen, toch niet verkeerd.
Was het een vlakke sprint, of enigszins bergop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |