quote:Op maandag 18 januari 2010 18:20 schreef Szura het volgende:
Flikker toch eens op met die baggertopics
Dat zijn de klassiekers die het herkenbaar maken. Evenals de arrow step en van 0 tot 100 gaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:23 schreef Prenzlauer het volgende:hij is weer leuk. Alleen moet je wel je woordenschat en technieken gaan uitbreiden, ik heb al een paar keer Bas zien langskomen en mensen die ter aarde storten.
Nee.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:26 schreef Michielos het volgende:
iets anders.
vinden jullie ook niet dat gabbers de lekkerste wijven hebben van elke subcultuur?
google maar eens op hardcore women , dan weet je genoeg!
bedankt voor je feedback , als ik het meemaak , doe ik dit, deal?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:31 schreef standaard_broodrooster het volgende:
Een andere vloog in en via een arrow step kwam ik in perfecte chi sao en biu tze positie.
haha arrow step in combinatie met chi sao en biu tze?![]()
je had die kerel gewoon krav maga style neer moeten slaan, yamato kumigate en afmaken met een trap op zijn gezicht terwijl je een eitje bakt. veel simpeler![]()
misschien ideetje voor je volgende topic: de keuken?
z'n topics zijn iedere keer hetzelfde op niet terzakende doende details na.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:23 schreef Prenzlauer het volgende:hij is weer leuk. Alleen moet je wel je woordenschat en technieken gaan uitbreiden, ik heb al een paar keer Bas zien langskomen en mensen die ter aarde storten.
voetbalquote:
Lees je ze ook nooit? (ik let nooit op de TS als ik een topic aanklik)quote:Op maandag 18 januari 2010 18:20 schreef Szura het volgende:
Flikker toch eens op met die baggertopics
Ik trapte er gewoon inquote:Op maandag 18 januari 2010 18:26 schreef Michielos het volgende:
iets anders.
vinden jullie ook niet dat gabbers de lekkerste wijven hebben van elke subcultuur?
Als ik een topic met ruzie zie die van Michielos is weet je weer genoeg. Met z'n standaard OP die altijd onder z'n CTR-V staatquote:Op maandag 18 januari 2010 18:36 schreef Had-je-me-maar het volgende:
[..]
Lees je ze ook nooit? (ik let nooit op de TS als ik een topic aanklik)
Tijd voor een kaste systeemquote:Op maandag 18 januari 2010 18:38 schreef Sachertorte het volgende:
Gezien de reactie van J.Herrer lijkt het me verstandig als voortaan alleen nog maar mensen op WO niveau reageren in dit soort topics.
Goed plan.quote:
Ik ga het niet opzetten. Ik doe al genoeg voor KLBquote:
Zoals wat?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:42 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik ga het niet opzetten. Ik doe al genoeg voor KLB
Lekker man die half geschoren leeghoofdenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:26 schreef Michielos het volgende:
iets anders.
Ziejewel, zo moeilijk was het niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:44 schreef Hetiszover het volgende:
Kaste 1: alle users behalve Juicyhil
Kaste 2: Juicyhil
Waar ik post komt een kwaliteitsopleving.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:44 schreef Hetiszover het volgende:
Kaste 1: alle users behalve Juicyhil en Paul
Kaste 2: Juicyhil
....
....
....
....
Kaste 432: Paul
Zoek eens hardcore women op @ bijv limewirequote:Op maandag 18 januari 2010 18:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Lekker man die half geschoren leeghoofden
Weet jij trouwens toevallig of die gabbers van onder ook kaal zijn? Dat vraag ik me al heel lang af namelijkquote:Op maandag 18 januari 2010 18:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Lekker man die half geschoren leeghoofden
Veel plezier ermee.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:45 schreef Flammie het volgende:
[..]
Zoek eens hardcore women op @ bijv limewire
Geen idee, dat soort mensen trekt me niet zo. Vaak zijn ze ook nog eens zo racistisch als de pest.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:46 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Weet jij trouwens toevallig of die gabbers van onder ook kaal zijn? Dat vraag ik me al heel lang af namelijk
Ik krijg vrouwen als sylvia saint enz. op hardcore women, wat bewijst dat gabberwijven de lekkerste zijn. Neuken doen ze ook 't bestequote:Op maandag 18 januari 2010 18:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Geen idee, dat soort mensen trekt me niet zo. Vaak zijn ze ook nog eens zo racistisch als de pest.
Ik lees Michielos-topics altijd helemaal door voor reacties als deze.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:34 schreef J.Herrer het volgende:
ff serieus, waarom moet je altijd zo stoer komen vertellen alsof je Schwarzenegger, Stallone, van Damme, Norris, etc.. in 1 bent? Volgens mij ben je gewoon een type Emimich die zelfs niet eens iemand schaakmat kan zetten
Ik krijg o.a. Amy Winehouse als ik erop google, dat klopt toch niet helemaal met het beeld dat ik ervan heb.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:52 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik krijg vrouwen als sylvia saint enz. op hardcore women, wat bewijst dat gabberwijven de lekkerste zijn. Neuken doen ze ook 't beste
Dan is 3/4 van de fokkers gabberquote:Op maandag 18 januari 2010 18:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Geen idee, dat soort mensen trekt me niet zo. Vaak zijn ze ook nog eens zo racistisch als de pest.
quote:
lol als dit al te lang voor je was, heb je echt een aandachtsspanne van -90. Ik zit op het VMBO en lees nog langere teksten dan ditquote:
Is er uberhaupt een reden voor nodig dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:19 schreef Michielos het volgende:
Klacht: Mensen die totaal anti ajax zijn zonder reden
quote:De klacht moge duidelijk zijn. Rest mij jullie niet veel meer dan jullie een spetterend weekend te wensen.
Deze is van laag niveau , ben ik niet van je gewend Michielos!quote:Op maandag 18 januari 2010 23:27 schreef Michielos het volgende:
ik draag die dingen met plezier en als iemand er dan wat van zegt.. BAM BAM biu tze in ya face!
TELETEKST supportert dus of te arm om een kaartje te kopen. Nee ik weet het, een SV natuurlijk!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:19 schreef Michielos het volgende:
[quote]Ik zat in de middag vandaag voetbal te kijken.. Ajax speelde helaas gelijk met 1-1. Je hebt er dan ook altijd een paar lui tussen die mijn clubbie belachelijk gaan maken.
Ik hoor het al nog nooit in een stadion geweest anders zou je wel weten dat er wel iets anders naar die gasten geroepen werd.quote:Dit was geen kattepis en vol zelfvertrouwen vroeg ik hem dan ook of hij zijn belachelijke
statements kon verklaren ("KUTJODENN!!). Nadat hij mij met zijn vriendjes uitlachte en tegen me zei "we hebben een clown in ons midden" knapte er iets in me.
Wat een acrobaat, werk je somsj in het circus?quote:k begon me een beetje dreigend op te stellen en de beste mannen vormden een cirkel om me heen. Dit was het moment waarop ik van 0 tot 100 moest gaan en met een nu al legendarische
roundhouse kick schopte ik er drie tegelijk neer. Een andere vloog in en via een arrow step kwam ik in perfecte chi sao en biu tze positie. Ik liet na hem een paar tikken verkocht
te hebben, hem met rust. Respectvol dook hij naar achteren, buigend voor zijn nieuwe meester.
Allereerst toch eens een nieuw nerds brilletje bij Hans Anders aanschaffen. Dan zou je zien dat het nooit Feyenoord supporters geweest konden zijn. Die gaan niet naar een kroeg waar de Ratjes tegen de Neusjes wordt uitgezonden.quote:Er was echter een tweede probleem. Normaal gesproken observeer ik de omgeving altijd goed maar deze keer ontglipte het me dat er een paar feyenoord fans waren binnengekomen. Ze waren het
standaard type, tatoeage, feyenoordshirtje en een kortgevouwen petje op met hooligan erop. En ze keken niet vrolijk ..
Knappe moves. In ieder geval kun jij het navertellen. Die Tukker niet meer.quote:Een trok een mes en trachte me te steken en via een Bas Rutten techniek stak hij zichzelf lek met zijn eigen mes. bebloedend stortte hij ter aarde, het was geen fraai gezicht. Ik durf zelfs
te beweren dat hij wenste dat ie nooit geboren was, maar dat kan ik dit keer niet bevestigen. De andere gast was al niet meer zo stoer maar vloog me toch aan. Via het wedge principe deflecte ik
zijn stoot en gebruikte de kracht van mijn tegenstander om mijn eigen stoot recht op zijn adams apple te plaatsen. Gorgelend stortte ook hij ter aarde.
Niet jokken, je bent keihard weggerendquote:In de meantime had die slet (die ik ondertussen al paar keer keihard gebald heb, ouwe) de politie gebeld en kreeg ik wederom een boete wegens openbare geweldpleging.
Weet je dat nu nog niet? Een gast met een IQ boven de 75 overkomt dit niet. Die is verstandig en laat zo'n opmerking lekker gaan.quote:Ik snap dit dus niet he. Ik stel gewoon een vraag. Ik ben gewoon een rustige jongen. IK zoek dit niet op. Waarom overkomt mij dit? Waarom raak ik in dit soort shit verzeild? Nahja..
Ja dank je. Mijn weekend begint pas over 4 dagen. Voor jou zal het wel alle dagen weekend zijn.quote:De klacht moge duidelijk zijn. Rest mij jullie niet veel meer dan jullie een spetterend weekend te wensen.
Dat zit in je genenquote:Klacht: Mensen die totaal anti ajax zijn zonder reden
Je moet ook geen domme vragen stellenquote:Klacht 2: Ruzie krijgen als je enkel om een motivatie vraagt
Dat wil jij toch zo graag. Anders had je helemaal geen podiumquote:Klacht 3: Hooligans die het zien en zich in de ruzie mengen
Je kreeg toch alleen een boete zei je?quote:Klacht 4: OPgepakt worden terwijl de schuld bij de ander ligt.
quote:
1 trede lager komt Michielos dan eindelijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:43 schreef Flammie het volgende:
Nou
WO Niveau (Hogere kaste)
HBO Niveau (Normale kaste)
MBO Niveau (Lagere kaste)
VMBO (kaste)
denk dat ik boven bij WO ergens sta onder kopje Alphamales die alle wijven ballenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:13 schreef ReWout het volgende:
[..]
1 trede lager komt Michielos dan eindelijk.
Waarom schrijf je dat in elk topic dat je maakt?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:19 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
Je doet VMBO idiootquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
denk dat ik boven bij WO ergens sta onder kopje Alphamales die alle wijven ballen
Heb ik een zere snaar geraaktquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
denk dat ik boven bij WO ergens sta onder kopje Alphamales die alle wijven ballen
niet echt. ik bal wijven. heel fok balt net niks.quote:
En om het allemaal iets duidelijker te maken doel ik natuurlijk op iedereen die dit leuk of 'baas' vindt. Vooral TS het Alphamannetjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:22 schreef HostiMeister het volgende:
Ik twijfel tussen de ""en de "
"
mensen die serieus reagerenquote:Op maandag 18 januari 2010 19:11 schreef Alex858 het volgende:
Michielos is een faalhaas!![]()
Waarschijnlijk is je eigen lul het enige dat jij regelmatig goed onder handen neemt
met je eigen handen ....![]()
Geloofwaardigheid van jouw verhaal: 0%
Je posts zijn net zo geloofwaardig als je verhaaltjesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:21 schreef Michielos het volgende:
[..]
niet echt. ik bal wijven. heel fok balt net niks.
Ik ben alpha male. Kneusjes hier mogen hopen dat ze Z-males zijn.
Ik ben sociaal vaardig, mensen hier rukken zichzelf huilend in slaap.
tja, voor jou een vraag voor mij een weet. Dat jij een saai leven hebtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:27 schreef ReWout het volgende:
[..]
Je posts zijn net zo geloofwaardig als je verhaaltjes [ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:56 schreef Tafelbier het volgende:
Gast dat meen je niet, als je googelt op hardcore women krijg je echt geen mooie vrouwen.
Als je google scholar gebruikt wel. Maar ja, je moet wel WO-er zijn om dat te weten natuurlijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:56 schreef Tafelbier het volgende:
Gast dat meen je niet, als je googelt op hardcore women krijg je echt geen mooie vrouwen.
Zelfde geldt uiteraard voor jouquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
tja, voor jou een vraag voor mij een weet. Dat jij een saai leven hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |