Ik trapte er gewoon inquote:Op maandag 18 januari 2010 18:26 schreef Michielos het volgende:
iets anders.
vinden jullie ook niet dat gabbers de lekkerste wijven hebben van elke subcultuur?
google maar eens op hardcore women , dan weet je genoeg!
Als ik een topic met ruzie zie die van Michielos is weet je weer genoeg. Met z'n standaard OP die altijd onder z'n CTR-V staatquote:Op maandag 18 januari 2010 18:36 schreef Had-je-me-maar het volgende:
[..]
Lees je ze ook nooit? (ik let nooit op de TS als ik een topic aanklik)
Tijd voor een kaste systeemquote:Op maandag 18 januari 2010 18:38 schreef Sachertorte het volgende:
Gezien de reactie van J.Herrer lijkt het me verstandig als voortaan alleen nog maar mensen op WO niveau reageren in dit soort topics.
Goed plan.quote:
Ik ga het niet opzetten. Ik doe al genoeg voor KLBquote:
Zoals wat?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:42 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik ga het niet opzetten. Ik doe al genoeg voor KLB
Lekker man die half geschoren leeghoofdenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:26 schreef Michielos het volgende:
iets anders.
vinden jullie ook niet dat gabbers de lekkerste wijven hebben van elke subcultuur?
google maar eens op hardcore women , dan weet je genoeg!
Ziejewel, zo moeilijk was het niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:44 schreef Hetiszover het volgende:
Kaste 1: alle users behalve Juicyhil
Kaste 2: Juicyhil
Waar ik post komt een kwaliteitsopleving.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:44 schreef Hetiszover het volgende:
Kaste 1: alle users behalve Juicyhil en Paul
Kaste 2: Juicyhil
....
....
....
....
Kaste 432: Paul
Zoek eens hardcore women op @ bijv limewirequote:Op maandag 18 januari 2010 18:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Lekker man die half geschoren leeghoofden
Weet jij trouwens toevallig of die gabbers van onder ook kaal zijn? Dat vraag ik me al heel lang af namelijkquote:Op maandag 18 januari 2010 18:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Lekker man die half geschoren leeghoofden
Veel plezier ermee.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:45 schreef Flammie het volgende:
[..]
Zoek eens hardcore women op @ bijv limewire
Geen idee, dat soort mensen trekt me niet zo. Vaak zijn ze ook nog eens zo racistisch als de pest.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:46 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Weet jij trouwens toevallig of die gabbers van onder ook kaal zijn? Dat vraag ik me al heel lang af namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |