quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:19 schreef Michielos het volgende:[quote]Ik zat in de middag vandaag voetbal te kijken.. Ajax speelde helaas gelijk met 1-1. Je hebt er dan ook altijd een paar lui tussen die mijn clubbie belachelijk gaan maken.
TELETEKST supportert dus of te arm om een kaartje te kopen. Nee ik weet het, een SV natuurlijk!
quote:
Dit was geen kattepis en vol zelfvertrouwen vroeg ik hem dan ook of hij zijn belachelijke
statements kon verklaren ("KUTJODENN!!). Nadat hij mij met zijn vriendjes uitlachte en tegen me zei "we hebben een clown in ons midden" knapte er iets in me.
Ik hoor het al nog nooit in een stadion geweest anders zou je wel weten dat er wel iets anders naar die gasten geroepen werd.
quote:
k begon me een beetje dreigend op te stellen en de beste mannen vormden een cirkel om me heen. Dit was het moment waarop ik van 0 tot 100 moest gaan en met een nu al legendarische
roundhouse kick schopte ik er drie tegelijk neer. Een andere vloog in en via een arrow step kwam ik in perfecte chi sao en biu tze positie. Ik liet na hem een paar tikken verkocht
te hebben, hem met rust. Respectvol dook hij naar achteren, buigend voor zijn nieuwe meester.
Wat een acrobaat, werk je somsj in het circus?
quote:
Er was echter een tweede probleem. Normaal gesproken observeer ik de omgeving altijd goed maar deze keer ontglipte het me dat er een paar feyenoord fans waren binnengekomen. Ze waren het
standaard type, tatoeage, feyenoordshirtje en een kortgevouwen petje op met hooligan erop. En ze keken niet vrolijk ..
Allereerst toch eens een nieuw nerds brilletje bij Hans Anders aanschaffen. Dan zou je zien dat het nooit Feyenoord supporters geweest konden zijn. Die gaan niet naar een kroeg waar de Ratjes tegen de Neusjes wordt uitgezonden.
quote:
Een trok een mes en trachte me te steken en via een Bas Rutten techniek stak hij zichzelf lek met zijn eigen mes. bebloedend stortte hij ter aarde, het was geen fraai gezicht. Ik durf zelfs
te beweren dat hij wenste dat ie nooit geboren was, maar dat kan ik dit keer niet bevestigen. De andere gast was al niet meer zo stoer maar vloog me toch aan. Via het wedge principe deflecte ik
zijn stoot en gebruikte de kracht van mijn tegenstander om mijn eigen stoot recht op zijn adams apple te plaatsen. Gorgelend stortte ook hij ter aarde.
Knappe moves. In ieder geval kun jij het navertellen. Die Tukker niet meer.
quote:
In de meantime had die slet (die ik ondertussen al paar keer keihard gebald heb, ouwe) de politie gebeld en kreeg ik wederom een boete wegens openbare geweldpleging.
Niet jokken, je bent keihard weggerend
quote:
Ik snap dit dus niet he. Ik stel gewoon een vraag. Ik ben gewoon een rustige jongen. IK zoek dit niet op. Waarom overkomt mij dit? Waarom raak ik in dit soort shit verzeild? Nahja..
Weet je dat nu nog niet? Een gast met een IQ boven de 75 overkomt dit niet. Die is verstandig en laat zo'n opmerking lekker gaan.
quote:
De klacht moge duidelijk zijn. Rest mij jullie niet veel meer dan jullie een spetterend weekend te wensen.
Ja dank je. Mijn weekend begint pas over 4 dagen. Voor jou zal het wel alle dagen weekend zijn.
quote:
Klacht: Mensen die totaal anti ajax zijn zonder reden
Dat zit in je genen
quote:
Klacht 2: Ruzie krijgen als je enkel om een motivatie vraagt
Je moet ook geen domme vragen stellen
quote:
Klacht 3: Hooligans die het zien en zich in de ruzie mengen
Dat wil jij toch zo graag. Anders had je helemaal geen podium
quote:
Klacht 4: OPgepakt worden terwijl de schuld bij de ander ligt.
Je kreeg toch alleen een boete zei je?
Ik wilde je topic niet verneuken want ik zeg maar zo, je kunt beter een strakke thai thai pop batsen dan een Miechietotalos topic. Keep on wet dreaming.........
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .