Dat kan je niet verwachten van een 538 DJ, iets onderbouwenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:01 schreef Intrepidity het volgende:
Erg jammer dat Edwin Evers de vraag naar de betrouwbaarheid van de actie afdoet met "Ja, maar als je niks doneert komt er helemaal niks aan."
Ik zou wel eens een _goede_ uitleg willen horen hoe dat geld besteed word. Particuliere initiatieven? Wat voor initiatieven dan? En de mensen achter 555 hoeven niet te eten zeker? Hoeveel steken die er van op?
Misschien ben ik wel een zeiksnor, maar het gaat me meer om die mensen daar als die paar euro die ik eventueel kwijt zou raken. Ik weiger mee te werken aan een project waarbij een kwart niet eens aankomt bij de mensen die het nodig hebben..
Dat verwacht ik ook niet, maar niemand onderbouwt het. Koenders niet, de andere jocks niet, enzovoort. Het enige wat je hoort is "Ja je hoeft niet bang te zijn, het komt echt wel goed terecht!". Dat zegt me dus niks.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat kan je niet verwachten van een 538 DJ, iets onderbouwen
Ik heb anders nog geen Jan Smit, Frans Bauer, Wolter Kroes, Jannes, Frans Duijts, Marianne Weber o.i.d. langs horen komenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:20 schreef Christiaan het volgende:
Hahaha, ze draaien ook even lekker het meest wanstaltelijke nummer van Nederlandse bodem OOIT.
Lekker vertrouwdquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig is dit de laatste 26 jaar ook niet veranderd.
Zelfs die zijn minder kut.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen Jan Smit, Frans Bauer, Wolter Kroes, Jannes, Frans Duijts, Marianne Weber o.i.d. langs horen komen
Wansmaak woensdag donderdag.quote:
Briljant jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:23 schreef ScottTracy het volgende:
'Ik heb ook 1000 euro overgemaakt'
Achtergrond: 'Ja van je lopende rekening naar je spaarrekening!'![]()
Ik moest zo hard lachen, de rest heb ik niet meer gehoord.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:23 schreef ScottTracy het volgende:
'Ik heb ook 1000 euro overgemaakt'
Achtergrond: 'Ja van je lopende rekening naar je spaarrekening!'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |