Huh? Wat is er aan de hand? Dat ..dat hoort toch zo?quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:12 schreef Paul het volgende:
Evers met z'n typetjes
Giel met zijn soundboard
Dit kan nog een merkwaardige uitzending worden als ze dat tegelijkertijd gaan gebruiken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:12 schreef Paul het volgende:
Evers met z'n typetjes
Giel met zijn soundboard
De toon is gezetquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:12 schreef Paul het volgende:
Evers met z'n typetjes
Giel met zijn soundboard
quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:23 schreef Geqxon het volgende:
Typhus propaganda. Ik wil godverdomme niet met Giel wakker worden.
FRANKRIJK tudududuudududuquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dit kan nog een merkwaardige uitzending worden als ze dat tegelijkertijd gaan gebruiken.
De hele uitzending word geproduceerd door Corino... zelfde bedrijf achter de tv registratie van Serious Requestquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:26 schreef gerbenp het volgende:
Cam dingen zijn gemaakt door de npo, valt me gelijk op.
Die "grap" had je al gemaakt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:28 schreef TUFKAL het volgende:
Zou de gemiddelde SBS kijker begrijpen dat Haiti bestaat?
i know, en ze doen Ekstra Weekend en GIEL op 101tv héquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:27 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
De hele uitzending word geproduceerd door Corino... zelfde bedrijf achter de tv registratie van Serious Request
Ja dat ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:29 schreef gerbenp het volgende:
[..]
i know, en ze doen Ekstra Weekend en GIEL op 101tv hé
Viel me ook op, net als Sander Lantinga.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:29 schreef Y. het volgende:
Wat me overigens opvalt is dat Gerard Ekdom nergens mee doet....
Hier ook niet echt. Toch nog een beetje Commerciële radio.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:28 schreef Y. het volgende:
hmm. reclameblokken. Ben ik als 3FM-luisteraar niet gewend
Ja, is vaak sloooooom....quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:30 schreef Y. het volgende:
www.radio555.nl heeft er wat moeite mee...
Die zit in het buitenland.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:32 schreef northernlight81 het volgende:
Viel me ook op, net als Sander Lantinga.
Meidengroepje ooit voortgekomen uit Kinderen voor Kinderenquote:
Ja hallo. Zo kan ik nog wel 40 namen opnoemen... Als ze elke grote naam in gaan zetten wordt het wel erg druk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:29 schreef Y. het volgende:
Wat me overigens opvalt is dat Gerard Ekdom nergens mee doet....
Alles beter dan Frits Spitsquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja hallo. Zo kan ik nog wel 40 namen opnoemen... Als ze elke grote naam in gaan zetten wordt het wel erg druk.
Hoi.quote:
Hoe meer grote namen, hoe meer geld.quote:
Zo kan ik nog wel 40 namen opnoemen... Als ze elke grote naam in gaan zetten wordt het wel erg druk.
En daarom is 3FM.NL ook slecht bereikbaar, want dat draait op dezelfde server.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:30 schreef Y. het volgende:
www.radio555.nl heeft er wat moeite mee...
Dat dus! Thomas Bangalterquote:
Eerder deze ochtend hoorde ik nog Owl City, het leek alsof-ie versneld werd afgespeeld. Ook 538 stijlquote:
Tja De SMS balk ziet er ook hetzelfde uit op TV als die van Serious Request.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En daarom is 3FM.NL ook slecht bereikbaar, want dat draait op dezelfde server.
Als ze Anouk dan ff zo afraffelenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:01 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Eerder deze ochtend hoorde ik nog Owl City, het leek alsof-ie versneld werd afgespeeld. Ook 538 stijlMagoe, Owl City heb ik al zo vaak gehoord, die mag wel snel voorbij van mij
Corrino doet de regie, van dit, en dus ook van Radio 555, daarom lijkt het er best wel op.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Tja De SMS balk ziet er ook hetzelfde uit op TV als die van Serious Request.
Ah vandaar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:03 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Corrino doet de regie, van dit, en dus ook van Radio 555, daarom lijkt het er best wel op.![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:06 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ook Trust sponso *kraakt* e actie v *PLOF*
Vind ik niet. Frits is een hele grote naam, buitencategorie zelfs. Misschien is hij voor de doelgroep van deze actie (zijnde iedereen met geld die genegen is wat te geven aan goede doelen, dus zeg maar 25+) wel de bekendste deelnemer.quote:
Ik weet sowieso niet wat er normaal op Slam!FM wordt gedraaid, hoe zouden de vaste luisteraars de muziek vinden die nu langskomt?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:08 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe de luisteraars bij SLAM!FM hierop reageren
tweespraak is een slechte grammafoonplaat die al jaren wordt gedraaid. Maar inderdaad voor de geef doelgeroep wel een geschikte DJquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vind ik niet. Frits is een hele grote naam, buitencategorie zelfs. Misschien is hij voor de doelgroep van deze actie (zijnde iedereen met geld die genegen is wat te geven aan goede doelen, dus zeg maar 25+) wel de bekendste deelnemer.
veel dance muziek.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik weet sowieso niet wat er normaal op Slam!FM wordt gedraaid, hoe zouden de vaste luisteraars de muziek vinden die nu langskomt?
Dat kan je niet verwachten van een 538 DJ, iets onderbouwenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:01 schreef Intrepidity het volgende:
Erg jammer dat Edwin Evers de vraag naar de betrouwbaarheid van de actie afdoet met "Ja, maar als je niks doneert komt er helemaal niks aan."
Ik zou wel eens een _goede_ uitleg willen horen hoe dat geld besteed word. Particuliere initiatieven? Wat voor initiatieven dan? En de mensen achter 555 hoeven niet te eten zeker? Hoeveel steken die er van op?
Misschien ben ik wel een zeiksnor, maar het gaat me meer om die mensen daar als die paar euro die ik eventueel kwijt zou raken. Ik weiger mee te werken aan een project waarbij een kwart niet eens aankomt bij de mensen die het nodig hebben..
Dat verwacht ik ook niet, maar niemand onderbouwt het. Koenders niet, de andere jocks niet, enzovoort. Het enige wat je hoort is "Ja je hoeft niet bang te zijn, het komt echt wel goed terecht!". Dat zegt me dus niks.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat kan je niet verwachten van een 538 DJ, iets onderbouwen
Ik heb anders nog geen Jan Smit, Frans Bauer, Wolter Kroes, Jannes, Frans Duijts, Marianne Weber o.i.d. langs horen komenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:20 schreef Christiaan het volgende:
Hahaha, ze draaien ook even lekker het meest wanstaltelijke nummer van Nederlandse bodem OOIT.
Lekker vertrouwdquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig is dit de laatste 26 jaar ook niet veranderd.
Zelfs die zijn minder kut.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen Jan Smit, Frans Bauer, Wolter Kroes, Jannes, Frans Duijts, Marianne Weber o.i.d. langs horen komen
Wansmaak woensdag donderdag.quote:
Briljant jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:23 schreef ScottTracy het volgende:
'Ik heb ook 1000 euro overgemaakt'
Achtergrond: 'Ja van je lopende rekening naar je spaarrekening!'![]()
Ik moest zo hard lachen, de rest heb ik niet meer gehoord.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:23 schreef ScottTracy het volgende:
'Ik heb ook 1000 euro overgemaakt'
Achtergrond: 'Ja van je lopende rekening naar je spaarrekening!'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |