Hier hetzelfde.quote:
No shitquote:Op maandag 18 januari 2010 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maak je die dan wel warm voor ik langskom? Koude leren banken zijn koud.
Heb jij dat niet dan? Zo'n kleine zien rondlopen alles na doen wat jij doet. Daarna opgroeien spelen met ze. Dingen leren enzo.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik dat een man zie zeggen
wat dan. Ik hoop dat je meer wilt.quote:
Oke.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tuurlijk ik rub er wel 5 min vantevoren overheen.
Die grote tuin en aan het water zijn wel per se. Deels voor mezelf omdat ik daarvan hou maar ook voor de kinderen. Ik wil met mijn zoontje kunnen vissen vanaf mijn eigen vlonder.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je gaat per se'en zijn heel veel dingen niet per se.
Hé niet boos worden omdat ze met een andere indo boi flirtquote:Op maandag 18 januari 2010 16:44 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
No shitIk dacht altijd dat koude leren banken warm waren
.
Ik wil minimaal drie, liefst vijf.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wat dan. Ik hoop dat je meer wilt.
Ja dat wil ik ookquote:Op maandag 18 januari 2010 16:45 schreef Skylark. het volgende:
2 meisjes en 1 jongen en je zoon vanaf de zijlijn aanmoedigen op zaterdagochtend.!
Dat zag ik nog niet eensquote:Op maandag 18 januari 2010 16:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hé niet boos worden omdat ze met een andere indo boi flirt:@:@:@:@
EN DAN NIET OPETEN MAAR TERUG GOOIEN!!! BARBAAR!!1quote:Op maandag 18 januari 2010 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die grote tuin en aan het water zijn wel per se. Deels voor mezelf omdat ik daarvan hou maar ook voor de kinderen. Ik wil met mijn zoontje kunnen vissen vanaf mijn eigen vlonder.
Zeker wel filipino.quote:
Ga je nou ook al eisen stellenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik wil 1 meisje en 1 jongen, dat lijkt me het mooist.
Nee joh, m'n zoon moet de middelste zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ookEn de zoon moet het oudst zijn zodat hij op zijn zusjes kan passen.
Ik weet niet of Jojoortje er al klaar voor isquote:Op maandag 18 januari 2010 16:44 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Heb jij dat niet dan? Zo'n kleine zien rondlopen alles na doen wat jij doet. Daarna opgroeien spelen met ze. Dingen leren enzo.
Ik wil misschien in Luxemburg gaan wonen.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:46 schreef Lakitu het volgende:
Ik weet niet of ik wel in NL woon tegen die tijd. Jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |