.. in een warm land.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar eerlijk, ik wil wel genoeg verdienen om een leuk huis aan het water te hebben met een grote tuin, ruimte genoeg voor de kinderen en een mooie tuin onderhouden.
Nee, maar zeggen dat je niet meer nodig hebt dan bier en een computer met FOK!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik laat zien dat geluk niet afhangt van je centjes
Ze mag wel bij mijn pand werken.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai word ook psycholoog, dus als ik iets moet vertellen ga ik gewoon met mijn hoofd op haar schoot liggen, en dan eindigt dat alles in seks enzo alles
Ik dacht ik probeer het ook een keertje.
Moet je in Fryslan gaan wonen, zo woont mijn oom namelijkquote:Op maandag 18 januari 2010 16:42 schreef Otis2.0 het volgende:
Maar eerlijk, ik wil wel genoeg verdienen om een leuk huis aan het water te hebben met een grote tuin, ruimte genoeg voor de kinderen en een mooie tuin onderhouden.
Ze gaat me ook niet behandelen, we gaan dan gewoon praten.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:42 schreef Siniti het volgende:
[..]
Regel 1 voor psychologen: Behandel nooit bekenden.
Mja hier in NH ook genoeg hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet je in Fryslan gaan wonen, zo woont mijn oom namelijk
Als je gaat per se'en zijn heel veel dingen niet per se.quote:
Tuurlijk ik rub er wel 5 min vantevoren overheen.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maak je die dan wel warm voor ik langskom? Koude leren banken zijn koud.
DOE HET NIET!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet je in Fryslan gaan wonen, zo woont mijn oom namelijk
Mwa echt materialistisch kan ik mezelf niet noemen.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef Siniti het volgende:
Deze SC is toch materialistischer ingesteld dan ik dacht
WATquote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik wel, moet er nog niet aan denken.
Hé man we hebben tenminste elkaar.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef Siniti het volgende:
Jij zeker niet?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:42 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jij wilt er nog 10K bij verdienen.
Zolang het maar eindigt op seks en pics van BT's aarsje, vind ik alles goed.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef Siniti het volgende:
2 kinderenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar Chai weet nog niet zeker of ze wel 2 kinderen wil uitpoepen.
Me neither. Vandaag ging dan wel veel over geld maar als je nagaat hoe weinig wij het over geld hebben.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mwa echt materialistisch kan ik mezelf niet noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |