Ik moest er ook bij zeggen ' mislukte'..,.. die verdienen niet zo veel opzich.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
En wie zegt dat emphetaminedealers weinig verdienen
Duurt die opleiding langer?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Het is ergens wel krom dat iemand die een opleiding als bijv. Geologie heeft gedaan en het onderwijs ingaat meteen een stuk meer verdient dan iemand van de lerarenopleiding.
Ik voel me nu mislukt.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:39 schreef Otis2.0 het volgende:
Het is ergens wel krom dat iemand die een opleiding als bijv. Geologie heeft gedaan en het onderwijs ingaat meteen een stuk meer verdient dan iemand van de lerarenopleiding.
Geen idee, maar op mijn middelbare school was zo iemand. Kon absoluut geen lesgeven, maar ving wel meer dan échte leraren om het zo maar te noemen.quote:
Ik laat zien dat geluk niet afhangt van je centjesquote:Op maandag 18 januari 2010 16:38 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Nee, ik loop niet naast mijn schoenen.
Maar trots zijn als je niets meer hebt dan bier en een computer van de Aldi.
Dat zou ik niet zijn.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik wel.
http://farm4.static.flickr.com/3236/2950658793_5dc3006b12_b.jpg
neequote:
En jij bent dan die Psychiater die het geld maakt zikkers!?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Over 10 jaar hebben jullie allemaal burn-out alles en dan mag je op mijn leren bank liggen voor een goed gesprek.
En dan geef jij kankerdom advies waarna ze naar mij komen voor rechtsbijstand.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Over 10 jaar hebben jullie allemaal burn-out alles en dan mag je op mijn leren bank liggen voor een goed gesprek.
Chai word ook psycholoog, dus als ik iets moet vertellen ga ik gewoon met mijn hoofd op haar schoot liggen, en dan eindigt dat alles in seks enzo allesquote:Op maandag 18 januari 2010 16:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Psycholoogquote:Op maandag 18 januari 2010 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En jij bent dan die Psychiater die het geld maakt zikkers!?
Dat is wel klote voor de collega's.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Geen idee, maar op mijn middelbare school was zo iemand. Kon absoluut geen lesgeven, maar ving wel meer dan échte leraren om het zo maar te noemen.
Dat dus, maar ik heb wel graag een bovengemiddeld salaris.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:39 schreef S.Seagal het volgende:
Zo wil ik mijn leven:
Een normaal salaris vind ik geen probleem. Ik ga naar mijn werk, doe het met plezier en heb goed contact met mijn collega's. Daarna ga ik naar huis ik help mijn vrouw met koken als ze moe is van werk. En anders doe ik het zelf wel. Ik ga met de kinderen spelen en gezellig samen eten. Daarna gewoon lekker op de bank met ze alle chillen. Kinderen naar bed brengen en dan samen met me vrouwtje beneden zitten.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En dan geef jij kankerdom advies waarna ze naar mij komen voor rechtsbijstand.
Hahaha als hun verhaal klaar is laat ik ze die hond zien met Cool story bro.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En dan geef jij kankerdom advies waarna ze naar mij komen voor rechtsbijstand.
Regel 1 voor psychologen: Behandel nooit bekenden.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai word ook psycholoog, dus als ik iets moet vertellen ga ik gewoon met mijn hoofd op haar schoot liggen, en dan eindigt dat alles in seks enzo alles
Ik dacht ik probeer het ook een keertje.
Maak je die dan wel warm voor ik langskom? Koude leren banken zijn koud.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
JAwel jonge, keinkerveel!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
PsycholoogMaar zoveel verdiend dat toch niet en dat hoef ik ook niet
Dat wil iedereen toch wel?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:39 schreef S.Seagal het volgende:
Zo wil ik mijn leven:
Ik ga naar mijn werk, doe het met plezier en heb goed contact met mijn collega's. Daarna ga ik naar huis ik help mijn vrouw met koken als ze moe is van werk. En anders doe ik het zelf wel. Ik ga met de kinderen spelen en gezellig samen eten. Daarna gewoon lekker op de bank met ze alle chillen. Kinderen naar bed brengen en dan samen met me vrouwtje beneden zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |