quote:Op maandag 18 januari 2010 16:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja. Ik wil een studie zodat ik later een baan krijg waarvan ik goed kan rondkomen en waardoor ik genoeg geld en vrije tijd heb om m'n hobbies uit te oefenen. Ik hoef niet per se van hobbies m'n beroep te maken. En verder vind ik m'n studie ook wel interessant hoor, maar journalistiek leek me leuker.
10k per maand, minimaal. Minimaal. Netto he.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoeveel denk jij te willen gaan verdienen op je 40e?
Heul niet.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij woont in een grachtenpand.
Ik wel. Echt serieus.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Skylark, als jij over 20 jaar minder dan 50k per jaar verdient, voel je je dan 'mislukt'?
Je hebt voor de rest dan ook niks.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:35 schreef Paul het volgende:
Mensen die denken dat geld gelukkig maakt. Ik ben tevreden met mijn Aldi pc met fok en mijn Aldi bier en Starlet
Inderdaad. Daar zou nog wel eens heel veel vraag naar kunnen zijn en misschien wel meer in te verdienen dan economie/management.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoezo zou je met journalistiek geen baan kunnen krijgen waardoor je genoeg geld en vrije tijd hebt om je hobbies te kunnen uitoefenen?
Een journalist staat 24 h per dag paraat voor het nieuws, daarom natuurlijkquote:Op maandag 18 januari 2010 16:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hoezo zou je met journalistiek geen baan kunnen krijgen waardoor je genoeg geld en vrije tijd hebt om je hobbies te kunnen uitoefenen?
Pics van je osso naar mijn PM.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heul niet.
[..]
Ik wel. Echt serieus.![]()
Iedereen denkt altijd dat economie/management synoniem staat aan doekoesquote:Op maandag 18 januari 2010 16:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar zou nog wel eens heel veel vraag naar kunnen zijn en misschien wel meer in te verdienen dan economie/management.
Idd.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Iedereen denkt altijd dat economie/management synoniem staat aan doekoes
Nee hoor.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Skylark, als jij over 20 jaar minder dan 50k per jaar verdient, voel je je dan 'mislukt'?
Euh wot?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
Al die pubers die nu hier roepen dat ze 'vet veel' gaan verdienen zijn tegen die tijd spiritusdrinkers en amphetaminedealers
Op dat vlak iig. Maar ik zou er niet verdrietig van worden.quote:
Nee, ik loop niet naast mijn schoenen.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die zich beter voelt dan een ander omdat je ouders veel geld hebben?
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat doet hij. Het is gewoon enorm krom geregeld in het onderwijs.
Weet niet precies wat hij nu verdient, maar laten we zeggen 1500 netto. Hij zou dit dan verdienen terwijl hij zijn opleiding al helemaal gedaan heeft en volledig gekwalificeerd is voor de baan. Als een andere leraar niet gekwalificeerd is verdient die laten we zeggen 1300, als deze wel zijn opleiding af maakt en nu gekwalificeerd raakt zal hij meer verdienen dan mijn neef nu, laten we zeggen 1600.
En wie zegt dat emphetaminedealers weinig verdienenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:37 schreef 2NutZ het volgende:
Al die pubers die nu hier roepen dat ze 'vet veel' gaan verdienen zijn tegen die tijd spiritusdrinkers en amphetaminedealers
Ik heb geeneens pics van m'n oss.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pics van je osso naar mijn PM.
Ja ok, ben ik het mee eens.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:38 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Nee, ik loop niet naast mijn schoenen.
Maar trots zijn als je niets meer hebt dan bier en een computer van de Aldi.
Dat zou ik niet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |