Rond de 8000.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:29 schreef Mozy het volgende:
Als je 4,2k per maand netto verdient, hoeveel is dat dan bruto?
Ik wilde eigenlijk liever journalistiek doen, omdat ik dat leuker vind. Toch heb ik besloten hiervoor te gaan, ik vind het niet geweldig maar best te doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik doe mijn opleiding omdat ik het interessant vind. Niet omdat ik een bepaald bedrag wil verdienen over 20 jaar.
Dikke auto's kopen.quote:
Waarom ben je altijd moe WD?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ik wil best wel even een halfuurtje pitten.
Natuurlijk is dat fucking veel geld, maar ik wil het op m'n 40e wel gemaakt hebben.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, maar je doet alsof 50k per jaar niks is. Wtf.
Dat doet hij. Het is gewoon enorm krom geregeld in het onderwijs.quote:
Dit dus!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik doe mijn opleiding omdat ik het interessant vind. Niet omdat ik een bepaald bedrag wil verdienen over 20 jaar.
Ik Seagal en een andere boi hebben dan een eigen zaak in Damsco. S.A.D.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat fucking veel geld, maar ik wil het op m'n 40e wel gemaakt hebben.
Met 50k per jaar heb je het wel gemaakt hoor. Je doet net alsof het een minimumloontje is waarvan je amper een auto en een huis kan kopen.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat fucking veel geld, maar ik wil het op m'n 40e wel gemaakt hebben.
Wat is Damsco?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik Seagal en een andere boi hebben dan een eigen zaak in Damsco. S.A.D.
Jij doet een studie voor het geld? Ik zal dat het nooit snappen.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk liever journalistiek doen, omdat ik dat leuker vind. Toch heb ik besloten hiervoor te gaan, ik vind het niet geweldig maar best te doen.
Ja. Ik wil een studie zodat ik later een baan krijg waarvan ik goed kan rondkomen en waardoor ik genoeg geld en vrije tijd heb om m'n hobbies uit te oefenen. Ik hoef niet per se van hobbies m'n beroep te maken. En verder vind ik m'n studie ook wel interessant hoor, maar journalistiek leek me leuker.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij doet een studie voor het geld? Ik zal dat het nooit snappen.
Belasting 30?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:31 schreef Krvtz_ het volgende:
[..]
Nee, richting 6,5k per maand.
Belasting is maar 30 procent.
Present.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:32 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die denken meer geld dan moi te maken later.!
Hoeveel denk jij te willen gaan verdienen op je 40e?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:32 schreef Lakitu het volgende:
Jij woont in een grachtenpand.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:32 schreef Lakitu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |