Ik kan jullie niets beloven.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:46 schreef Lakitu het volgende:
Ik weet niet of ik wel in NL woon tegen die tijd. Jullie?
Denk het wel eigenlijk. We hebben het hier zo goed.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:46 schreef Lakitu het volgende:
Ik weet niet of ik wel in NL woon tegen die tijd. Jullie?
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ookEn de zoon moet het oudst zijn zodat hij op zijn zusjes kan passen.
Jongens met een oudere zus vind ik altijd maar nietsquote:Op maandag 18 januari 2010 16:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee joh, m'n zoon moet de middelste zijn.
Je voelt me bro.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:47 schreef Mozy het volgende:
[..]_!
Wat de kanker, ik heb ook altijd gevonden dat de zoon ouder moet zijn dan de dochters.
Tuurlijk niet, je dochter moet toch een grotere broer hebben?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee joh, m'n zoon moet de middelste zijn.
wincestquote:Op maandag 18 januari 2010 16:46 schreef Krvtz_ het volgende:
Ik wil een mannelijke tweeling.
En een jonger meisje.
Zodat de jongens haar kunnen domineren als ze aan het puberen gaat.
Gewoon pompen. Fuck die shit.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik weet niet of Jojoortje er al klaar voor is
Ben je jaloers?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:44 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
No shitIk dacht altijd dat koude leren banken warm waren
.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:47 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
wincestDubbele penetratie voor het zusje
Stiekem welquote:
En dan als ze nog jong zijn ze dezelfde kleding aandoen?quote:
Nee joh, ik hou van symmetrie. En verder ben ik er ook nog voor als ze herrie heeft.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je dochter moet toch een grotere broer hebben?
Die ga ik dan ook helemaal kapot maken.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:47 schreef PhifeDawg het volgende:
Ik wil echt geen dochter gek, de gedachte alleen al dat zoeen gozert je dochter paalt
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:47 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
wincestDubbele penetratie voor het zusje
En dat heb je niet met je zusje?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:47 schreef PhifeDawg het volgende:
Ik wil echt geen dochter gek, de gedachte alleen al dat zoeen gozert je dochter paalt
Die haar kan beschermen.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, je dochter moet toch een grotere broer hebben?
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:48 schreef S.Seagal het volgende:
Welke man wilt nou niet eerst een zoon hebben die op zijn dochters kan passen. Die is dan fagboy.
Het meisje ga ik hard verwennen want het is my little princes.
Als het maar gezond isquote:Op maandag 18 januari 2010 16:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee? Maar iedereen heeft wel voorkeuren denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |